BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Potvrđeno: Republika Srpska kupuje tri ruska helikoptera Ansat za svoju policiju Tri Ansata za Republiku Srpsku biće isporučena do 2022. godine / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Potvrđeno: Republika Srpska kupuje tri ruska helikoptera Ansat za svoju policiju

Republika Srpska kupila je tri helikoptera Ansat iz Rusije za potrebe svoje policije. Prvi će biti isporučen u septembru, rekao je za RIA Novosti srpski član Predsetništva BiH Milorad Dodik a prenose SRNA i Mondo.ba.

– Uprkos svim pritiscima zapadnih partnera da spriječe ovu nabavku, mi smo to ipak sproveli. – izjavio je Dodik.

Mondo podseća da je Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srpske u januaru objavilo izbor dobavljača helikoptera za oko 22 miliona evra, a kao jedini ponuđač navedena je kompanija Ruski helikopteri. RIA Novosti potvrđuje da je reč o tri Ansata.

Kokpit Ansata / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Mondo.ba citira rusku agenciju koja navodi da se isporuke očekuju u septembru ove, maju 2021. i januaru 2022. godine.

Tango Six je bio prvi medij koji je „ulovio“ prvu indirektnu potvrdu nabavke Ansata prilikom našeg izveštavanja sa prošlogodišnjeg sajma u Parizu.

Detaljnije o helikopteru Ansat pročitajte u našoj iscrpnoj analizi.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A

“Uprkos svim pritiscima zapadnih partnera da spriječe ovu nabavku, mi smo to ipak sproveli“

A policiju RS spasili Amerikanci. Los politicki potez jako, nisu trebali to da rade. Rukovodstvo srpske je stvarno nespretno u najmanju ruku

Odgovori
I

Ja sam bio misljenja da su oni ove helikoptere platili jeftinije, pa cijena EC-145 7.75 mil eura po kom a razlika u kvaliteti je ogromna.

A

@Ikar
Na stranu cena, ona varira od opreme svakako, samo politicki je ekstremno glupa odluka. Guras prst u oko nekome koga treba svom snagom da dobijes na svojoj strani ili makar u „neutralnoj“ poziciji.
Posle se pitamo „sto nas ne vole“, a ne kontamo da nisu Amerikanci kao Nemci i ne gledaju uopste „nacionalno“ nego samo politicki.

J

Nebih se slozio sa tobom Ikar jer je srbija platila 145ce izmedju 11 i 12 milona evra.

D

Kakvi pritisci sa zapada? Da je do zapada, koje bi motore ugradjivali?

А

Зар није Анасат око 3 милиона по комаду?

n

Pritisaka nije bilo. Klasicni Dodik.

B

@AL-41F
Naivno. Šta god da su kupili, Amerikance nikada ne bi imali u neutralnoj poziciji, a kamoli na svojoj strani.

A

@Bane
Pa sa takvim razmisljanjem necemo. No nikako da stavimo prst na celo i zapitamo se sta smo mi uradili? To tesko ide u nas Srba.

D

Usko gledano veoma subjektivni gledas i vazalno ali ima takvih kod nas dosta.

I

Kakve nebuloze…uzas jedan od odluka….kad god su „politicari“ svojom „pamecu“ kupovali nesto narod je ostajao bez para a korisnik bez sredstva…

Odgovori
S

Tkao je. bolje je da damo pare narodu pa neka narod kupuje sta oce, recimo polovne Pasate iz Njemacke, i Skode malo presle, ko casa. Ajfone i Galaksije pod obavezno, da se slikamo u Grckoj.

F

Gdje su sad oni koji kad je riječ o (ne)nabavkama za avijaciju u BiH vole stereotipno konstatirati – „Zbog nedostatka novca“? Čisto politikanstvo. ;-)

Odgovori
N

Trebalo je da kupe H145M pa kad se BiH prikljuci matici da ne bude problema sa unifikacijom

Odgovori
n

zar TURSKA koristi H145M?!?

M

Slazem se sa unifikacijom jedino u tom slucaju trebali su uzeti uh60 i pokoju kajovu😎

D

@nomen

Srbija druze. Turci su na ovim prostorima bili okupatori, isto kao Britanci u Indiji na primer, i na svu srecu resili smo ih se davnih dana.

@Mr.D

UH-60 i Kajove neka uzme Herceg-Bosna…Upss sad se setih, Herceg-Bosna ne postoji od ’90. i neke…

V

Slazem se u vezi unifikacije. Komsija mi radi kao aviomehanicar na Gazelama u Banja Luci, kaze on da je H 145 bio jednostavno skup za nas. Lp

I

@nomen
Što pre zaboraviš na Tursku, to će ti biti lakše.

D

Tako je mozda su i kupljeni u dogovoru sa Srbijom kad budemo sa maticom imat cemo H 145 i ruske i ostale …

z

Sa rusima je sve pomalo komplikovano..ponekad urade pozitivan potez u realizaciji ugovora, ponekad zatežu..mnogo tema za razmišljanje – obuka pilota i tehničkog sastava, licenciranje, zanavljanje obuka, dostava r/d, stok r/d, garancije, dokumentacija, ažuriranja iste, softver, obuka, ažuriranje istog, servisiranje, skriveni problemi u eksploataciji i još štošta..kako god – sa srećom.

Odgovori
R

Kupovati samo rusko.

Odgovori
K

Nije njega Putin badava pozvao na paradu.
Najprije se odustalo od kupovine, a sada „bez pritiska“ odjednom iskeširali novac za koji se mogao dobiti bolji zapadni helikopter.

Odgovori
H

Super sada mozete respiratore u helikopterima koristiti, kompatibilni su. Kazan Ansat Current Price $ 2 million to $ 2.5 million.A placeni 22 miliona eura.Vožd se dobro ugradio.Dobio gratis respiratore.

Odgovori
B

@Handrija

Da ta cijena nije u konvertibilnim markama?
Mozda neki nešto nije dobro prenijo.

Znači oko 11,5 miliona €.

Podijeliš kroz tri i dodješ do cijene od oko 4 miliona evra.

N

Odlicna odluka, jedva cekam da ih vidim u sluzbi!

Odgovori
m

Pa za te pare se moze dobiti pravi helikopter, u čemu je poanta u ruskoj tehnici ako nije jeftina?

Odgovori
B

@Poenta je da je Ruski

M

Odlična mašina skoro dupla jeftiniji od h145 , a ne verujem da je duplo bolji čak mislim da su približnog kvaliteta.Obavljaju istu funkciju u manjoj ili većoj meri.

Odgovori
N

Ma da jeste funkcionisace otprilike 3 mj a onda ide u hangar cekati na dijelove koji nikad nece doci :)))))

B

@Marko

Daleko je H145M od ovog helikoptera.

…mislim, daleko je bolji Airbus

B

@Niko, jel misliš od PT6?

Ma napraviće te dijelove u Orlu 🤗.

Beli, da li si ikad vidio uživo H145 i Ansat?

Ja nisam, pa se ne usuđujem porediti

d

Upravo je Dodik govorio da je odustao od kupovine zbog krize oko korone.

Odgovori
D

To se odustalo od nabavke za Helikopterski servis Rep. Srpske.
Ovo za Ansate je odavno dogovoreno.

B

Odustao od Koale

D

Моја подршка за набавку, Ансат је добра машина, добри мотори.
Још ако се добије неки ниво одржавања у Бијељини (Орао), биће одлична набавка. Радујем се да их видим ускоро уживо.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

Apsolutno. No, tu je Split miran. Sa ovoliko putnika oni će preživjeti. I Zagreb će sa 1,1 milijun putnika preživjeti. I Beograd koji će imati i više. Dubrovnik neće imati pretjeranih problema, uz nešto rezanja preživjet će. Nešto više problema će imati Skopje i Priština no i oni će preživjeti uz veće redukcije. Ostali će…

13. Aug 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

Nisu više stradale Milers, samo u tri mjeseca nije bilo prometa. A dok nema prometa ne mogu naknaditi razliku od zime (koja uvijek postoji i koja se u tim mjesecima uvijek nadoknađivala). Kriste bože! U srpnju su debelo naknadili jer su imali 2,7 puta više putnik, u kolovozu će biti još veća razika u korist…

13. Aug 2020.Pogledaj

samo pitam na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

hvala na analizi, sta nedostaje, ako ste u to upuceni, zasto je npr Srbija rizik za EU, ne razumem, npr danas je u Srbiji 247 pozi-tivnih na 9.100 testiranih, oko 2.7%, u Hrvatskoj 130, da li je testirano 4.814, ili vise ako Hrvatska predstavlja manje rizicnu zemlju od Srbije, ili bilo koja druga zemlja EU,…

13. Aug 2020.Pogledaj

Milers na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

@touchmeduza Najveći aerodromi u ex yu i najočitiji primjer uticaja krize na avio saobraćaj

13. Aug 2020.Pogledaj

touchmeduza na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

a čemu opće ova rasprava, zašto je važno usporedit BEG s top tri hr aerodroma? zašto ne top četri ili top dva ili top? šta nam govori ta usporedba i njeni rezultati? ne razumijem šta se trošite?

13. Aug 2020.Pogledaj

Send this to a friend