BEG airport status
MTU nije gubio pare zbog Korone; Postrojenje u Srbiji gotovo do 2023, 440 zaposlenih u Staroj Pazovi do 2027. Budući izgled MTU postrojenja u Srbiji / Ilustracija: MTU

MTU nije gubio pare zbog Korone; Postrojenje u Srbiji gotovo do 2023, 440 zaposlenih u Staroj Pazovi do 2027.

Nemačka kompanija MTU Aero Engines koja će uskoro početi sa izgradnjom svog postrojenja u Srbiji objavila je preliminarne rezultate za 2020. godinu, najgoru u istoriji komercijalne putničke avijacije. Kako je saopšteno, kompanija je imala prihod od 3,9 milijardi evra (u poređenju sa 4,6 milijardi u 2019.). Profit će iznositi iznosi 416 miliona evra (u poređenju sa 757 miliona evra u 2019.).

– Zarada za 2020. godinu je bila neznatno iznad naše početne prognoze. Prihodi su bili niži od planiranih zbog očekivanog pada obima održavanja motora širom sveta ali i nepovolnog razvoja situacije u pogledu kursa dolara. Eksperti kažu da će sektor održavanja i proizvodnje avionskih motora početi sa oporavkom 2021. godine. To bi trebalo da se zatim prevede i u blagi trend rasta naših poslovnih brojki. – kazao je Rajner Vinkler, direktor MTU-a.

Nemačka kompanija u svom saopštenju navodi da će obim održavanja motora za putničke avione globalno porasti u 2021. godini za 15 do 25 procenata. Sa druge strane, kažu iz MTU-a, vojni segment u ovom sektoru nije doživeo nikakav pad prošle godine.

Srbija po planu

MTU je u januaru ove godine potvrdio da počinje sa izgradnjom svog postrojenja na 26 hektara kod Stare Pazove u 2021. godini. MTU Maintenence Srbija počeće sa prvim reparacijama delova za mlazne motore u 2023. godini, nakon nekoliko pomeranja usled posledica Korone.

– U prvoj fazi očekujemo kapacitet meren u 470.000 sati popravki godišnje. Radi poređenja, naša kompanija ukupno globalno obavi 1,9 miliona sati godišnje. Srbija će nam pomoći da taj teret ravnomernije raspodelimo. Do 2027. godine očekujemo da će postrojenje u Srbiji brojati 440 zaposlenih. – kazao je Rajner Beke, menadžer projekta za Srbiju.

Kako je Tango Six ranije izveštavao, kompanija je počela svoju promociju u Vazduhoplovnoj akademiji u novembru 2019. godine, dok je održavanje Er Srbijinih V2500 motora preuzela godinu dana kasnije.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miki na: [RAT U UKRAJINI] Obaranje još jednog ruskog A-50, pad Avdejevke, prvi ukrajinski piloti F-16 završavaju obuku na leto

Zaista mi je neverovatno da VKS uspevaju da obore sopstveni avion. I to još ovakav avion. Elektromagnetni svetionik na nebu, u bog zna kolikom EM spektru. Ako su oni, sami... Lakše mi se poverovati da je to nekako uradila UK. Ako nema višeslojnu odbranu oko sebe, vrlo je lako pogoditi toliku grdosiju.

24. Feb 2024.Pogledaj

Vlado na: [RAT U UKRAJINI] Obaranje još jednog ruskog A-50, pad Avdejevke, prvi ukrajinski piloti F-16 završavaju obuku na leto

Ukrajinci su Untermensh, ne znaju koristiti pvo sisteme bilo sovjetske ili zapadne. Bitno da po pricama prorusa Zapad smatra Slovene nizom rasom. Bice da ipak Rusi smatraju svoje komsije.

24. Feb 2024.Pogledaj

Advokat na: [RAT U UKRAJINI] Obaranje još jednog ruskog A-50, pad Avdejevke, prvi ukrajinski piloti F-16 završavaju obuku na leto

Teza da je u pitanju kratkotrajna SVO koja se eto produžila na dve godine uz istovremeno kreveljenje o kompetenciji ruske vojske predstavlja klasičnu budalastinu. Obe strane su se spremale za dugotrajni rat. Ratna sreća je bila promenljiva, medjutim po svojoj prilici Avdejevka predstavlja prekretnicu u ratu. Ukrajina ce na kraju ovog rata postati kontinentalna zemlja…

24. Feb 2024.Pogledaj

mile na: [RAT U UKRAJINI] Obaranje još jednog ruskog A-50, pad Avdejevke, prvi ukrajinski piloti F-16 završavaju obuku na leto

To je gore nego da su ga ukrainci obnorili....a 90% sigurno jesu. Jer je A50 leteci komandni centar,koji komanduje i sa PVO ,tako da je potpuna glupost da je sopstveni PVO pucao na njih. A50 na videu ocigledno ispaljuje IC mamce,sto znaci da su ukapirali da su u opanosti....i to od neprijatelja.

24. Feb 2024.Pogledaj

Pajo na: Mađarska nabavlja još četiri švedska višenamenska borbena aviona Gripen

@Djuka, taj otkup aviona su platili upravo kroz izmjenu ugovora o leasingu 2012 godine. Ali ne dobivaju za ovu cijenu od 1.1 milijarde. Taj iznos je bio za najam u trajanju od 10 godina. Platili su dodatno taj otkup kao što su platili i ona dva dodatna aviona koji su imali nesreću (spominjalo se svojevremeno…

24. Feb 2024.Pogledaj