BEG airport status
MTU nije gubio pare zbog Korone; Postrojenje u Srbiji gotovo do 2023, 440 zaposlenih u Staroj Pazovi do 2027. Budući izgled MTU postrojenja u Srbiji / Ilustracija: MTU

MTU nije gubio pare zbog Korone; Postrojenje u Srbiji gotovo do 2023, 440 zaposlenih u Staroj Pazovi do 2027.

Nemačka kompanija MTU Aero Engines koja će uskoro početi sa izgradnjom svog postrojenja u Srbiji objavila je preliminarne rezultate za 2020. godinu, najgoru u istoriji komercijalne putničke avijacije. Kako je saopšteno, kompanija je imala prihod od 3,9 milijardi evra (u poređenju sa 4,6 milijardi u 2019.). Profit će iznositi iznosi 416 miliona evra (u poređenju sa 757 miliona evra u 2019.).

– Zarada za 2020. godinu je bila neznatno iznad naše početne prognoze. Prihodi su bili niži od planiranih zbog očekivanog pada obima održavanja motora širom sveta ali i nepovolnog razvoja situacije u pogledu kursa dolara. Eksperti kažu da će sektor održavanja i proizvodnje avionskih motora početi sa oporavkom 2021. godine. To bi trebalo da se zatim prevede i u blagi trend rasta naših poslovnih brojki. – kazao je Rajner Vinkler, direktor MTU-a.

Nemačka kompanija u svom saopštenju navodi da će obim održavanja motora za putničke avione globalno porasti u 2021. godini za 15 do 25 procenata. Sa druge strane, kažu iz MTU-a, vojni segment u ovom sektoru nije doživeo nikakav pad prošle godine.

Srbija po planu

MTU je u januaru ove godine potvrdio da počinje sa izgradnjom svog postrojenja na 26 hektara kod Stare Pazove u 2021. godini. MTU Maintenence Srbija počeće sa prvim reparacijama delova za mlazne motore u 2023. godini, nakon nekoliko pomeranja usled posledica Korone.

– U prvoj fazi očekujemo kapacitet meren u 470.000 sati popravki godišnje. Radi poređenja, naša kompanija ukupno globalno obavi 1,9 miliona sati godišnje. Srbija će nam pomoći da taj teret ravnomernije raspodelimo. Do 2027. godine očekujemo da će postrojenje u Srbiji brojati 440 zaposlenih. – kazao je Rajner Beke, menadžer projekta za Srbiju.

Kako je Tango Six ranije izveštavao, kompanija je počela svoju promociju u Vazduhoplovnoj akademiji u novembru 2019. godine, dok je održavanje Er Srbijinih V2500 motora preuzela godinu dana kasnije.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksa Radojičić na: Hrvatski premijer o detaljima isporuke i plaćanja Rafala

@leni Ne, 12 aviona nije dovoljno za formiranje dve dežurne pare i istovremeno obavljanje redovnih zadataka, pogotovo ne na dva različita aerodroma u zemlji sa teritorijom oblika banane i povelikim priobalnim pojasom. A pogotovo ne za zemlju koja bi da pokriva još i pola regije.

07. Jun 2021.Pogledaj

Drina na: Hrvatski premijer o detaljima isporuke i plaćanja Rafala

@T. H. Ja sam i navijao da uzmete avione, doduse vise sam navijao za F-16V. Tako da ne znam odakle vam to da bih voleo da ostanete bez vojske i da pucam od jada. Mos' misliti, neko puca od jada zbog 12. aviona koji stizu 15. godina ali nikako da stignu. Samo mi sve ovo…

07. Jun 2021.Pogledaj

Send this to a friend