BEG airport status
MTU nije gubio pare zbog Korone; Postrojenje u Srbiji gotovo do 2023, 440 zaposlenih u Staroj Pazovi do 2027. Budući izgled MTU postrojenja u Srbiji / Ilustracija: MTU

MTU nije gubio pare zbog Korone; Postrojenje u Srbiji gotovo do 2023, 440 zaposlenih u Staroj Pazovi do 2027.

Nemačka kompanija MTU Aero Engines koja će uskoro početi sa izgradnjom svog postrojenja u Srbiji objavila je preliminarne rezultate za 2020. godinu, najgoru u istoriji komercijalne putničke avijacije. Kako je saopšteno, kompanija je imala prihod od 3,9 milijardi evra (u poređenju sa 4,6 milijardi u 2019.). Profit će iznositi iznosi 416 miliona evra (u poređenju sa 757 miliona evra u 2019.).

– Zarada za 2020. godinu je bila neznatno iznad naše početne prognoze. Prihodi su bili niži od planiranih zbog očekivanog pada obima održavanja motora širom sveta ali i nepovolnog razvoja situacije u pogledu kursa dolara. Eksperti kažu da će sektor održavanja i proizvodnje avionskih motora početi sa oporavkom 2021. godine. To bi trebalo da se zatim prevede i u blagi trend rasta naših poslovnih brojki. – kazao je Rajner Vinkler, direktor MTU-a.

Nemačka kompanija u svom saopštenju navodi da će obim održavanja motora za putničke avione globalno porasti u 2021. godini za 15 do 25 procenata. Sa druge strane, kažu iz MTU-a, vojni segment u ovom sektoru nije doživeo nikakav pad prošle godine.

Srbija po planu

MTU je u januaru ove godine potvrdio da počinje sa izgradnjom svog postrojenja na 26 hektara kod Stare Pazove u 2021. godini. MTU Maintenence Srbija počeće sa prvim reparacijama delova za mlazne motore u 2023. godini, nakon nekoliko pomeranja usled posledica Korone.

– U prvoj fazi očekujemo kapacitet meren u 470.000 sati popravki godišnje. Radi poređenja, naša kompanija ukupno globalno obavi 1,9 miliona sati godišnje. Srbija će nam pomoći da taj teret ravnomernije raspodelimo. Do 2027. godine očekujemo da će postrojenje u Srbiji brojati 440 zaposlenih. – kazao je Rajner Beke, menadžer projekta za Srbiju.

Kako je Tango Six ranije izveštavao, kompanija je počela svoju promociju u Vazduhoplovnoj akademiji u novembru 2019. godine, dok je održavanje Er Srbijinih V2500 motora preuzela godinu dana kasnije.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vesko na: Ne, Beograd ne dobija novi aerodrom kod Dobanovaca; Novi Sad takođe verovatno nikada neće dobiti novi aerodrom

Raynarair recimo otvara liniju Podgorica-Zagreb za ovo ljeto,tako da ce sigurno biti i drugih linija za/iz Zagreba.

08. Apr 2021.Pogledaj

zoran na: Slovenija završila Prvu fazu modernizacije vazduhoplovne baze Cerklje ob Krki vredne 72,5 miliona evra

Nekad bio aerodrom baziranja aviona ORAO, N-60 i J-21...stažirao tamo mesec dana.

07. Apr 2021.Pogledaj

Pavle na: Rumunija dobila svoj 17-ti F-16 i kompletirala 53. lovačku eskadrilu

Hajde Edo, bez sumnje opasan avion, ali ako ces mu reputaciju dizati u zvezde na ratu u Libanu 82 onda poturi jos po neki izvor a da nije izraelski ili americki. Sve ostalo Kao na strelistu.

07. Apr 2021.Pogledaj

Slavke na: Ne, Beograd ne dobija novi aerodrom kod Dobanovaca; Novi Sad takođe verovatno nikada neće dobiti novi aerodrom

Petar je potpuno u pravu... Da li neko stvarno misli da je neko u drzavnom aparatu uradio bilo kakvu analizu ili studiju?! Hajdete samo prilazne i odlazne ravni za stari i novi aerodrom, smerovi PSS u odnosu na ruze vetrova... A i sadasnja koncesija prevazilazi plan za skoro celu dekadu (setimo se limita koji su…

07. Apr 2021.Pogledaj

Putnik na: Ne, Beograd ne dobija novi aerodrom kod Dobanovaca; Novi Sad takođe verovatno nikada neće dobiti novi aerodrom

A da ne govorimo o uzasnom ruglu divljih naselja, suta i prljavstine koje su prva slika koju neko vidi kada dolece u Srbiju.... Evo za T6 predlog, neka kamerom snime prilaz i sletanje na LYBE i kako to sve izgleda sa pogledom "kroz prozor aviona" preko Ledina i divljeg naselja.... First Impression - Serbia!

07. Apr 2021.Pogledaj

Send this to a friend