[RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

30. sep 2022

U Bugarskoj se srušio jurišni avion Su-25

29. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Nova S: Kod aerodroma Lađevci prinudno sletele dve vojne bespilotne letelice

28. sep 2022

Aero-klub „Vazduhoplovci Niša“ i Ministarstvo odbrane pokreću projekat “Biću pilot“: Besplatna pripremna nastava i sat vremena leta motornom jedrilicom

28. sep 2022

[FOTO-REPORTAŽA] Grčki vazduhoplovni muzej na aerodromu Dekelija

27. sep 2022

Rojters: UAE nabavili Bajraktare; Bugarska vlada odobrila projekat investicionih troškova za još osam F-16

23. sep 2022

[FOTO-REPORTAŽA] Athens Flying Week 2022: Festival retkih letelica iznad Tanagre

22. sep 2022

[ANALIZA] Sve o ratnim vazduhoplovstvima Evrope

16. sep 2022

[EKSKLUZIVNO] Komemorativni prelet 67. Eskadrile za Specijalne Operacije USAF-a iznad Pranjana u čast 78. godišnjice operacije „Halijard“

15. sep 2022

Vojni budžet Poljske u sledećoj godini raste 68% : Planira se nabavka 96 borbenih helikoptera AH-64E Apache Guardian

15. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Vučić u Skupštini Srbije: „Kupujemo još 11 helikoptera Mi-35 sa Kipra“

14. sep 2022

[INTERVJU] APS – Aviation Parts Service: Prva konferencija, 12 godina borbe za generalnu avijaciju u Srbiji

12. sep 2022

Vazduhoplovci Nacionalne garde Ohaja u poseti RV i PVO Vojske Srbije, drugi put za godinu dana

10. sep 2022

Frustracije u SAAB-u zbog neuspeha prodaje borbenog aviona Gripen

9. sep 2022

Rumunija namerava da nabavi tri bespilotna sistema Bajraktar TB2 za 300 miliona dolara

8. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Srbija želi da nabavi Bajraktare za “stotine miliona dolara“

7. sep 2022

[REPORTAŽA] SIAF 2022: Slovački oproštaj od voljenih MiG-ova 29

7. sep 2022

Postkoronarni šok septembra 2022. godine: Iznenadni izliv aero-mitinga u mozak

6. sep 2022

Armija 2022: Sve o novim ruskim sredstvima protivvazduhoplovne odbrane, vazdušnog osmatranja i protivelektronske borbe

5. sep 2022

Međunarodni vojni sajam “Armija 2022“: Najveći prikaz ruske namenske industrije do sada

2. sep 2022
[FOTO-REPORTAŽA] Alžir vojnom paradom obeležio 60 godina nezavisnosti: MiG-25 glavna zvezda naleta vazduhoplova
Trojku MiG-ova 25 činili su presretač MiG-25PDS, dvosed za obuku MiG-25PU i izviđač-bombarder MiG-25RBV / Foto: Big Badi

[FOTO-REPORTAŽA] Alžir vojnom paradom obeležio 60 godina nezavisnosti: MiG-25 glavna zvezda naleta vazduhoplova

Šezdesetogodišnjicu svoje nezavisnosti, Narodna Demokratska Republika Alžir je između ostalog, obeležila i velikom vojnom paradom koja je održana 5. jula 2022. u glavnom gradu Alžiru u prisustvu najvišeg državnog i vojnog vrha. Na paradi su osim gotovo svih vidova i rodova alžirske vojske, učestvovale i druge bezbednosne snage, poput Policije, Žandarmerije i Civilne zaštite, a parada je bila otvorena za javnost.

Međutim, parada i nije bila baš toliko grandiozna koliko se moglo očekivati, obzirom da je Alžir regionalna vojna sila, a tako nešto se moglo videti još na pripremama i probama. Mnogi mediji, vojni stručnjaci pa i entuzijasti zameraju da nije bilo dovoljno pešadijskih ešalona, da nije dovoljno posvećena pažnja jedinicama koji su nosioci protivterorističke borbe, potom da nije prikazan dobar deo savremene tehnike, poput, na primer, raketnog sistema zemlja-zemlja tipa Iskander.

U 24 formacije i solo preleta nalazila su se 93 aviona, 20 helikoptera i jedna bespilotna letelica. Na fotografiji leteća cisterna Il-78M i Su-30MKI(A) u simulaciji pretakanja goriva u vazduhu / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira

Osim toga napominje da je televizijski prenos bio sa veoma lošim kadriranjem i još lošijim pratećim komentarima (nije ni bilo stručnog komentatora ili konsultatnta) što je, kako se smatra u dobroj meri pokvarilo opšti utisak o ovom istorijskom događaju. I zaista, na snimku prenosa se može videti da su kamere bile dosta loše postavljene i da su loše ispraćeni naleti avijacije kao i nastup plovila ratne mornarice. Posebno se izdvaja to što je zanemaren i prelet sovjetskih aviona MiG-25 koji su danas operativni samo u Alžiru i kojima je ovo verovatno bilo poslednje javno prikazivanje pre povlačenja iz naoružanja.

Svakako najatraktivniji deo svake vojne parade, jesu naleti aviona i helikoptera. Broj i raznovrsnost vazduhoplovne tehnike koja je pre nedelju dana preletela glavni grad Alžira bio je impresivan. U 24 formacije i solo preleta nalazila su se 93 aviona, 20 helikoptera i jedna bespilotna letelica, većinu vazduhoplova su naravno činili vojni avioni i helikopteri. Iako je Alžir tradicionalni kupac sovjetske i sada ruske tehnike, u poslednjih par decenija avioni i helikopteri kupovani su i na zapadu, dok su bespilotne letelice nabavljane i iz Kine.

Školsko-borbeni avioni L-39 Albatros formirali su dimne tragove u bojama alžirske zastave / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira
Alžir je bio prvi strani korisnik ruskog školsko-borbneog avinona Jak-130 / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira

Početak parade, što je ujedno bio i početak naleta vazduhoplova, označio je prelet 8 čehoslovačkih mlaznih školsko-borbenih aviona L-39ZA koji su bili opremljeni generatorima dima pomoću kojih su napravili dimne tragove u bojama ažirske zastave. Iza njih se nalazila formacija od jednog poslovnog aviona King Air 350ER i dva L-39ZA, a zanimljivo je da je King Air sa donje strane trupa i krila bio ofarban u boje alžirske zastave. Sledeću formaciju činilo je 7 ruskih školsko-borbenih aviona Jak-130 čiji je Alžir prvi strani korisnik.

Simulacija pretakanja goriva u vazduhu dva taktička bombardera Su-24MK2 / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira

Potom je usledio nalet transportne avijacije, prvo tri američka taktička transportera C-130H Hercules, potom formacija koju su činili C-130H kao i dva španska C295M, zatim tri američka višenamenska osmatračka aviona Raytheon Beech 1900D MMSA (Multi Mission Surveillance Aircraft), tri višenamenska King Air 350ER i jedan teški sovjetski transportni Il-76TD. Pretakanje gorivom u vazduhu simulirano je sa tri formacije, prvu su činili cisterna Il-78M sa 4 ruska višenamenska borbena aviona Su-30MKI(A), druga takođe Il-78M ali sa 6 taktičkih bombardera Su-24MK2 i treća sa dva Su-24MK2 (tzv. buddy-buddy refueling) dok su im društvo pravila dva Su-30MKI(A).

Dve formacije sa 24 aviona Fernas 142 napravile su formaciju broja 60 / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira
Ruski teški transporter Mi-26T2 i borbeni helikopter Mi-28NE / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira
Srednji višenamenski Mi-171Š i desantno-jurišni Mi-24 Super Hind Mk III / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira

Broj 60 koji simbolizuje ovogodišnji jubilej nezavisnosti, činile su dve formacije sa ukupno 24 školska aviona Fernas 142 (alžirski licencni čeholsovački Zlin 142). Usledili su zatim naleti helikoptera, prvu formaciju činio je jedan ruski teški transporter Mi-26T2 i dva ruska borbena helikoptera Mi-28NE, iza njih su letela dva desantno-jurišna Mi-24 Super Hind Mk III i dva srednja višenamenska transportna Mi-171Š.

Dva AW139 u verziji za traganje i spasavanje / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira

Preleti helikoptera zapadne proizvodnje započeti su naletom formacije mornaričkog višenamenskog AW101 Mk610 Merlin i dva mornarička protivbrodska helikoptera Super Lynx Mk140, iza nih su letela dva helikoptera AW139 koji se koriste za traganje i spasavanje. Usledile su formacije koje nisu činili vojni helikopteri, prvo su preletela tri laka višenamenska helikoptera tri helikoptera AW109E LUH koje koristi Policija, zatim tri helikoptera istog tipa helikopterske jedinice Žandarmerije i na kraju dva višenamenska AW139 iz sastava jedinice Civilne zaštite.

Kineska izviđačko-borbena bespilotna letelica CH-4B / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira

Pre nego što će na scenu ponovo stupiti borbeni avioni ratnog vazduhoplovstva Alžira, na nebu iznad glavnog grada viđena je danas u svetu vrlo retka scena, a to je prelet bespilotne letelice, u pitanju je bila izviđačko-borbena bespilotna letelica CH-4B kineske proizvodnje. Može se slobodno reći da je zvezda vazduhoplovnog dela parade bio sovjetski avion MiG-25, koji se danas u operativnom stanju može videti samo u Alžiru. Bio je najverovatnije i poslednji javni nastup i jedan od poslednjih letova ovog tipa aviona iz sastava RV Alžira. Formacija 25ca je bila veoma zanimljiva, činili su je lovac-presretač MiG-25PDS, dvosed za obuku MiG-25PU i izviđač-bombarder MiG-25RBV.

Impozantna formacija taktičkih bombardera Su-24MK2 / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira

Nakon jednog od najbržih vojnih aviona u istoriji avijacije, Alžir su preletela tri lovačka aviona MiG-29 Fulcrum-C, a potom su usledile dve za oko impozantne formacije sa velikim brojem aviona. Prvu je činilo 10 taktičkih bombardera Su-24MK2, a drugu 8 višenamenskih borbenih aviona Su-30MKI(A) koji je sa ukupno 74 do sada naručena primerka, trenutno najbrojniji borbeni avion RV Alžira.

Transportno-utovarna vozila raketnog sistema PVO Buk-M2E / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira
Elementi raketnog sistema PVO velikog dometa S-300PMU-2 / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira

Vazduhoplovnim stručnjacima kao i entuzijastima su na zemlji svakako najinteresantniji bili sistemi protivvazduhoplovne odbrane, vazdušnog osmatranja, javljanja i navođenja kao i sredstva za protivelektronska dejstva, većinom ruske i kineske proizvodnje. Od sistema PVO moglo se videti modernizovano samohodno protivavionsko oruđe ZSU-23-4M4 Šiljka-M4, zatim borbena oruđa artiljerijsko-raketnog sistema 96K6 Pancir S1E, elementi raketnog sistema srednjeg dometa 9K317E Buk-M2E i raketnog sistema velikog dometa S-300PMU-2 (iako se spekulisalo da je u pitanju S-400 pošto ova dva sistema imaju iste pojedine elemente).

Od radarskih sredstava prodefilovali su ruski radar za otkrivanje niskoletećih ciljeva 39N6 Kasta 2E2, potom kineski osmatrački radara JY-11B, zatim kineski pasivni sistem za otkrivanje ciljeva u vazduhu DWL002, kineski sistem za izviđanje i ometanje CHL-903. Osim toga prikazan je i ruski automatizovani komandni i upravljački sistem D4M Poljana koji se koristi za komandovanje sistemima PVO.

Alžir još uvek koristi tenkove T-55AMV / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira
Savremena borbena vozila za podršku tenkova BMPT-2 Terminator-2 / Foto: Ministarstvo odbrane Alžira

Iako Alžir ima mogućnosti, i nabavlja savremenu vojnu tehniku, na paradi se videlo da alžirska armija i dalje koristi neka odavno zastarela sredstva. Tako smo npr. pored savremenijih tenkova T-72M1M i T-90SA, videli i T-55, T-55AMV i T-62. Potom pored najsavremenijih borbenih vozila za podršku tenkova BMPT-72 Terminator-2, tu su i vozila sa oznakom BMPT-62 koji predstavljaju lokalno dorađene tenkove T-62 sa ruskom kupolom ‘‘Berežok‘‘ koja se koristi za modernizaciju borbenih vozila pešadije BMP-2 koje je Alžir u standardnoj varijanti, kao i modernizovanoj BMP-2M takođe prikazao.

Druga prisutna oklopna sredstva bili su lokalno dorađeni sovjetski oklopni transporteri BTR-60 i BTR-80, sovjetska protivoklopna oruđa 9P148 i BRDM-2M, oklopna vozila SPM-2 Tigr sa protivoklopnim sistemom Kornet-D, nemački oklopni transporteri Fuch 2, kineske samohodne minobacače SM-4, američka MRAP vozila M1224 MaxxPro. Od ostalih sredstava artiljerije videli smo sovjetske samohodne haubice 2S1 Gvozdika i 2S3 Akacija, kineske samohodne haubice PLZ-52, sovjetske/ruske višecevne lansere raketa BM-21 Grad, BM-30 Smerč, TOS-1A, kineske višecevne lansere raketa SR5. Lokalna industrija razvila je niz mobilnih verzija minobacača velikog kalibra kao i nekada vučnih haubica, što je takođe moglo videti na ulicama Alžira. Osim toga prikazana su i inženjerska sredstva, sistem za ABHO zaštitu, oprema i naoružanje specijalnih snaga. Paradu su svojim prisustvom uveličali i obogatili padobranci koji su nosili zastavu Alžira kao i zastave vojnih jedinica.

Ratna mornarica prikazala je italijanski nosač helikoptera Kalaat Beni Abbes klase San Girogio, britanski desantni brod Kalaat Beni Hammad, nemačku fregatu MEKO A200, dve kineske korvete klase Adhafer, domaću korvetu Hassan Barbiar, kineski brod za obuku Soummam, impresivni poljski jedrenjak za obuku El Mellah, dva minolovca El Kasseh, remorker El Mounjid i dve ruske podmornice klase Kilo projekta 636.

Komentari

F

Najjače afričko vazduhoplovstvo – nisu oni kao Egipat koji ima više F-16 nego raketa za njih.

Odgovori
S

E bas su jasni, imaju samo 200 F-16.

E

bas :) plus jos 60 rafala i miraža (30 rafala u upotrebi i 30 u narudzbi) plus jos 50 MIGova 29

F

@ Stojko, Edo

To što imaju 220 F-16 ne menja stvar da su dotični skroz zastareli i sa dodatno oslabljenim radarima i bez bilo kakve mogućnosti nošenja navođenog naoružanja vazduh-zemlja, da ne pominjem da im je bilo kakav AMRAAM misaona imenica, i da svi “pregovori” o prodaji dotičnog služe samo da ih namame da konačno odustanu od Su-35S. Isto tako su Sadat i Mubarak u praistoriji “kupovali” F-15, glavni su pregovori, samo je Izrael imao druge planove. Isto kao i F-15EX, samo što nije.

Postmoderna avijacija, eto šta.

M

Tako bi i mi prosli da smo kupili F-16. Zezali bi nas i ucenjivali dok ne popustimo, a onda jos, pa jos…i nikad nebi dobili Aim-120 i JASSM

Ali zato ovi imaju para pa su kupili Rafale. Idealan avion za Egipat.
Sto se Su-35 tice, sad ispada da im je jos bolje sto nisu uspeli da ga dobiju.

P

@Feline Obicni se masina ceni po uspehu, a F-16 je napravljen u preko 4500 primeraka, i ima preko 60 pravih vojnih pobeda,te svakako spada u dva najuspesnija aviona danasnjice (uz F-15 koji se jos bolje pokazao).
Ljudi vole vasarske trikove ruskih Suhoja, gde par odabranih pilota, koji se samo bave efektnim majstorijama, sa milion casova vezbe tih majstorija, izazivaju divljenje publike.
Jedino matematiku i fiziku prevariti necete: u svakom sukobu avioni F-serije bili si daleko efikasniji, a posebno F-16 i F-15, sto smo – nazalost- ovde osetili na pogresan nacin na svojoj kozi.

А

@Petrovic Dusan

А ово класично скретање са теме, да су Ф-16 РВ Египта у најбољем случају способни за локалну ПВО на нешто бољем нивоу од МиГ-21, има везе како?

D

Legendarni Mig 25. Koliko znam jedini avion koji je u direktnoj borbi oborio dva F- 18 ( u agresiji na Irak)

Odgovori
n

mislim da je jedan F18 oboren od MiG25

E

samo jedan je oboren f-18. Speciherov

L

Jedan je prebjegao iz SSSR u Japan i kasnije prebacen u SAD.

P

@Leni10 Viktor Belenkov je zaista prebegao u Japan,ali je MiG-25 vracen SSSR.Doduse tek posle duzeg vremena,i u delovima-jer su americki strucnjaci pregledali avion i dosli do zakljucka da nije ni izbliza toliko napredan kao sto se verovalo, da je napravljen od celika a ne titanijuma ili aluminijuma i da koristi veoma primitivan radar i elektroniku.
Kasnije je SSSR znacajno poboljsao avion i nazvali ga MiG-31

Z

Nije prebačen u SAD, nego vraćen u SSSR u dijelovima.

L

Prebacen je u SAD transportnim avionom.

F

Zapad je u Zalivskom Ratu imao malo i previše pogibije aviona od “prijateljske vatre”, ko je imao sreću da ga MiG-25 spazi i R-40 pojuri taj je sakupljan usisivačem – pa nije badava i Amerika strogo vodila računa kome izvozi F-15, “laki lovac” nije isto što i lovac.

Ko je nama kriv što nam se svi režimi “opredeljuju” za najjeftinije, pa i to u nedovoljnom broju.

L

I u zaljevskom ratu su Ameri dosli do jos jednog MiG 25 koninje bio zakopan kako bi se sakrio

F

@ Leni

To sto su posle Drugog Zalivskog Rata Amerikanci (pre ustanka) mogli da na miru procesljavaju Irak i prikazuju trofeje ne menja stvar da im je MiG-25 bio najopasniji protivnik ikada i da su na njih isli samo F-15 u vecem broju (jer F-14 nisu ni ulazili u Iracki vazdusni prostor).

6

@petrovic dusan
Molicu za opis tih vasarskih manevara, zasto se i u kojim situacijama koriste, sta se njima pokazuje od tt karakteristika vazduhoplova, kako nulta brzina mete utice na glavu vv rakete itd….i za kraj gde su se to f-ovi i suhoji susreli na nebu?

I

>> kako nulta brzina mete utice na glavu vv rakete

Danas u 2022. situacija je sa senzorima i raketama ipak malo drugacija, mozda da odete na neki apdejt da se malo osvezite? Razumem ja da je JNA bila institucija, ali od tada je proso skoro 40 godina, svet se menja, tehnika napreduje…

K

Nisam znao da imaju tako dobro opremljenu mornaricu.

Odgovori
T

Zanimljivo je kako je prepoznata korist pojedinih tehničkih sredstava. Nije samo MiG-25, koji je svakako odigrao svoju ulogu u toku 70-ih i 80-ih godina prošlog vijeka. Fascinantnije mi je T-55, sa aktivnim oklopom i vjerovatno laserskim daljinomjerom te poboljšanjima na upravljanju vatrom. Za njega je količina municije neiscrpna, preživljavao je bliske pogotke protivoklopnih raketa u siromašnoj varijanti oklopne zaštite u velikom procentu. Nije komplikovan sa elektronikom. Za zemlje kao Alžir, sa relativno loše opremljenim susjedima to je mercedes 200 tenk. Sigurno će naći svoje mjesto još nekoliko decenija. Šermane su u južnoj americi koristili do 90ih. MiG-25 je zaista neispričana priča. Korišten u malom broju na bliskom istoku, bez adekvatne podrške vazdušnog navođenja za na primjer ako se poredi izraelski F-15 i kombinacija sa E-2C tokom80ih. 70ih nije imao praktičnog suparnika i preletao je Izrael u više navrata, bez reakcije PVO i lovačke avijacije. Naravno da ga je pregazilo vrijeme u varijanti koju posjeduje Alžir, ali kasnije razvojne verzije i pogotovo MiG-31 presretač. Šta iko može reći o tome loše. Prvi radar sa faznom rešetkom, rakete van vizuelnog dometa, govorim o 80im godinama prošloga vijeka. Dobri su alžirani, nema šta. Imao sam priliku razgovarati sa nekim od njih, iz UNDP-a, odlično govore srpsko-hrvatski i kažu da im je nezaboravna priča o jugoslovenskim IMT fergusonima koji su 70-ih obrađivali zemlju i koji im je i dalje odličan traktorčić za njihove poljoprivrednike.

Odgovori
I

Nije tu prepoznata nikakava prednost nego se izvesno radi o eliti koja jase „ragu“ dok ova ne lipse, a ja sam siguran da alzirska drzava/sistem od toga nemaju nista. Najjace je da za te anticke avione postoji neki personal u Rusiji koji ih servisira, amerima se nije isplatilo da odrze proizvodnu liniju F-22 pa su ih napravlili jedva 200 i potom sve razmontirali a u SSSR brale i dalje remontuju eksperimentalne sovjetske otpad-vazduhoplove iz 70tih… neverovatno razbacivanje ljudskim resursima…

S

Pa u Alžiru korišćenje MiG-25 je imalo svoju svrhu, pre svega za nadzor granice sa Malijem, Nigerom i Libijom. U cugu može da snimi celu dužinu granice i aktivnosti „veselih“ Vehabija koji se motaju okolo. A pičilo se bogami i iznad Maroka i Zapadne Sahare, kako bi se videlo šta se valja iza Hasanovog zida.
Takođe su bili vrlo korisni i za podršku civilnim institucijama, naročito Ministarstvu poljoprivrede, a služili su i Zavodu za meteorologiju.
Što se servisiranja „raga“ tiče, to su radili Ukrajinci.
Ove godine idu u penziju.

M

Zaista su me Alžirci impresionirali. Stvarno su se dobro opremili nadam se da su im obuka i komandni kadar na istom nivou. To je uglavnom i boljka svih blisko istočnih i severnoafričkih vojiski. Ne vidim razlog zašto zašto bi se povlačio iz upotrebe MIG 25?? Kako god okreneš i od svih ovih novih aviona od većine je brži skoro ceo max. A to je prednost koja se ne može zanemariti niti će se bilo ko normalan odreći takve mašine.Slažem se za radar i elektroniku da je iz kamenog doba ali se sigurno može ubaciti dosta toga iz mig 31 . Što bitno menja stvar.

Odgovori
S

Ne koriste oni MiG-25 kao lovački avion, već uglavnom za izviđanje, kao mini AWACS. MiG-25PDS su modernizovani radarima Safir-23MLA II, i koriste se za nadzor VaP u unutrašnjosti zemlje. Svi MiG-25 su bazirani u Ain Ousseri, i to u 110. lovačkoj eskadrili (MiG-25PDSM) i 510. izviđačkoj eskadrili.

I

Gomila sovjetskog krsa, izgleda kao da je zombi-SSSR vaskrsnuo. Pitam se samo sta ce im to sve? Mig-25 otprilike leti pravolinijski 3 maha, ukljuci svoj krsh radar/elektroniku i to je to, sta onda? Kao menja AWACS? Dajte ljudi, pa to nema ni normalan data link, komumikacija ide ono: „Soko zove orla, neidentifikovani leteci objekat na 3 sata“. I za sta se oni to naoruzavaju, oce napasti Libiju, vekovnu alzirsku zemlju? Jedini potencijal koji ja ovde vidim je da naplacuju zapadnim pilotima 15 min letenja u Mig-25, kapiram da bi svako masno platio za takvo iskustvo i rado dosao na godisnji odmor…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Send this to a friend