Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

4. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Vučić iz Davosa: Kupujemo tri eVTOL letelice američke kompanije Arčer

20. jan 2025

Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

18. jan 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva povodom situacije u Vazduhoplovnoj akademiji: Svi prijavljeni događaji su obrađeni i procesirani

15. jan 2025

„Prince Aviation“ obavio do sada najduži čarter let: Od Ciriha do Rio de Ženeira preko Kabo Verdea

9. jan 2025

Savet roditelja Vazduhoplovne akademije protiv nove uprave: „15 rukovodilaca sa vazduhoplovnim sertifikatima podneće neopozive ostavke“

4. jan 2025

Smene u Vazduhoplovnoj akademiji: Direktorat civilnog vazduhoplovstva demantuje da postavlja rukovodioce

1. jan 2025

[POSAO] Beogradski „MPC Air“ traži Kapetana i Kopilota na avionu „Cessna Citation“ XLS+

29. dec 2024

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar kompanije „Prince Aviation“ za 2025. godinu

28. dec 2024

Još jedan budući program besplatnog letenja: DCV donirao novčana sredstva Vazduhoplovnom savezu za kupovinu jedrilice za obuku pilota

27. dec 2024

Makedonski Er Traktor primećen u Austriji 

26. dec 2024

Hrvatskoj policiji isporučeni helikopteri Subaru Bell 412EPX

18. dec 2024

[MEBAA 2024] Manji sajam, veće poslovne aktivnosti, AOC za manje od 60 dana i zapaženo srpsko prisustvo

14. dec 2024

[MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

13. dec 2024

Visoka delegacija američkog „Garmina“ u poseti beogradskom „Prince Aviation-u“: Nastavak strateškog partnerstva za nove poslove modernizacije poslovnih aviona

11. dec 2024

Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024
Mađarski proizvođač aviona Magnus Aircraft pravi fabriku aviona u Kini: „Planiramo proizvodnju 2800 aviona Fusion za dalekoistočno tržište“
Ceremonija potpisivanja zajedničkog projekta uz prisustvo zvaničnika kompanije Magnus i Óbuda univerziteta / Foto: Magnus Aircraft

Mađarski proizvođač aviona Magnus Aircraft pravi fabriku aviona u Kini: „Planiramo proizvodnju 2800 aviona Fusion za dalekoistočno tržište“

Najveći privatni mađarski proizvođač aviona kompanija Magnus Aircraft, zajedno sa Óbuda univerzitetom i ministarstvima spoljnih poslova i trgovine Mađarske potpisali su ugovor o zajedničkoj investiciji (joint venture) vrednoj 88 miliona evra sa Vladom kineskog Hjušan distriktra i gradom Vuksi (Government of Huishan District, Wuxi City).

Kako je saopštila mađarska kompanija, Magnus će prema ugovoru u Kini izgraditi tri postrojenja za proizvodnju kompozita za avio-strukture, liniju za sklapanje letelica i kapacitete za održavanje. Ugovor je na ceremoniji prošle nedelje potpisao već formirani entitet kompanije Magnus u Kini – „Jiangsu Magnus Aircraft Manufacturing Company“.

Kompleks koji će biti izgrađen u gradu Vuksi prostiraće se na 200 hektara, dok će površina postrojenja namenjena proizvodnji kompozita, za potrebe sklapanja, centra za izlaganje i preuzimanje letelica iznositi 18.000 kvadratnih metara.

– Kada ovaj zajednički projekat počne sa radom, obezbediće 300 radnih mesta i vodeću ulogu univerzitetu Óbuda u Kini kada je reč o projektovanju, istraživanju i razvoju vazduhoplovnih tehnologija.

Kineski partneri i institucije u projektu održali su ceremoniju potpisivanja saradnje u svojoj zemlji zbog restrikcija putovanja usled Kovid pandemije / Foto: Magnus Aircraft

Prema planu implementacije zajedničke investicije (joint venture) kinesko postrojenje će nakon sticanja kompetencija i kapaciteta biti u stanju da proizvede i proda više od 2800 Magnusovih Fusion aviona i više od 400 jedinica planiranog projekta četvorosedne letelice u prvom devetogodišnjem planu. Uz prateće usluge, planirano je da projekat generiše ukupan prihod od 16 milijardi kineskih juana uz planirani profit pre oporezivanja u iznosu od skoro 7 milijardi kineskih juana. – navodi se u saopštenju kompanije Magnus Aircraft.

Zajednički projekat Magnusa i univerziteta Óbuda deo je takozvane „Dalekoistočne strategije“ kompanije Magnus i pored njega planirano je i osnivanje kinesko-mađarskog centra za razvoj visokih tehnologija. Ovaj centar, kojim će sa mađarske strane rukovoditi kompanija Magnus i Óbuda univerzitet, biće zadužen i za druge oblasti, industrije, razmenu znanja, tehnologija i naučnih radnika, ističe se u saopštenju.

– Ova strateška saradnja predstavlja veliku prekretnicu u strategiji Magnusa za ulazak na dalekoistočno tržište i svakako je najbitniji projekat u našoj dosadašnjoj istoriji. Cilj učesnika u projektu je stvaranje slojevitog poslovnog okruženja u kojem će naša kineska podružnica Jiangsu Magnus Aircraft Manufacturing Company postati dominantan proizvođač ove vrste aviona na kineskom tržištu. – zaključuje se u saopštenju kompanije Magnus Aircraft koja je, igrom slučaja, poslednju podružnicu pre pomenute kineske otvorila baš u Srbiji za područje Balkana, o čemu je Tango Six već izvestio.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Za

Madjari izašli iz realnog socijalizma i pokazuju da su odlični u planiranju biznisa sa visokim tehnologijama. Mi koji smo izašli iz socijalizma po meri čoveka se zadovoljavamo da nam Kinezi donose prljavu tehnologiju auto gume, rudarstvo i slično…A da ne pričamo o univerzitetu…Kod nas generacije na univerzitetu nisu napravile ništa…

Odgovori
Br

Madjarska ima 50% investicija sa istoka, Srbija daleko manji procenat. Oni ti se guraju mnogo vise od nas za te investicije. Evo CATL (kineska firma) je najavio fabriku od 7 milijardi u Madjarskoj. Samo to ulaganje je vise nego sva njihova ulaganja kod nas u zbiru za bar duplo.

Sr

@Brad
Nije stvar guranja, nego clanstva u EU i slobodnog pristupa tom trzistu, firmama to jako znaci. Na to dodajmo da je Madjarska 1990. i narednih godina dobila ogromna ulaganja od svoje dijaspore koja je pobegla ’56(i ranije), a mi smo tada upali u dekadu propadanja.

Njihov nivo je nesto cemu trebamo da tezimo, ali bez EU je to nemoguce.

Br

@Srbofil
Imamo i mi SSP, znaci nemaju carine na industrijske proizvode. Jedini veci problem je to cekanje na granicama. Bojim se da smo i mi bili u izboru za CATL, ali da smo izgubili iz vise razloga. Nazalost tome je kumovala i odluka da zabranimo Rio Tinto gradnju. Pogledaj Eleven Es, projekat domace industrije za fabriku baterija podrzana od EU founded agencije za podsticaj industrije baterija. Poenta price. Mi moramo da se guramo za te velike projekte i prica o prljavim projektima izgleda postoji samo kad nas.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs