Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

17. sep 2024

KLM snižava cene avio-karata za letove do preko 60 destinacija

13. sep 2024

Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024
[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi
MTU u potrazi za dva inženjerska profila za svoje buduće postrojenje u Novoj Pazovi / Foto: Jat Tehnika

[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi

Kompanija MTU Aero Engines je nakon najave investicije u izgradnju postrojenja za remont i održavanje turbomlaznih motora 2019. godine započela sa njegovom izgradnjom u julu prošle godine. Postrojenje kod Nove Pazove je blizu puštanja u rad i MTU Maintenence Serbia, kompanija koja će rukovoditi srpskim projektom, aktivno je u potrazi za zaposlenima.

Na poslednjem Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope MTU je ispričao svoju buduću strategiju zapošljavanja koja će delom biti bazirana i na stvaranju sopstvenog kadra u Srbiji.

Kako su iz kompanije kazali za Tango Six portal, MTU Maintenence Serbia trenutno je u potrazi za dva inženjerska profila.

Zapošljavaju Inženjera za kontrolu kvaliteta (Quality engineer) koji će biti odgovoran za održavanje kvaliteta proizvoda i pouzdanosti procesa. Njegov posao takođe će biti da nadzire usklađenost sa standardima kvaliteta i da identifikuje potencijalna poboljšanja i optimizacije procesa. 

Drugi traženi profil je Inženjer za opravke (Repair Engineer) koji će biti odgovoran kako bi osigurao da su svi procesi i procedure ispoštovani u skladu sa zahtevima kvaliteta proizvoda, prema tehničkom dokumentacijom motora i tehničkim nalozima ovlašćenog senior inženjera.

MTU Maintenence Serbia poziva sve zaintersovane da više detalja pogledaju na sledećim linkovima:

Za posao Inženjera za kontrolu kvaliteta.

Za posao Inženjera za popravke.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ma

Sve je to super nemačka kompanija, jaka firma ali za ljude bez fakulteta zarade se izgleda utapaju u srpski prosek.

Odgovori
Mi

Maxxx, a šta bi ti hteo? Plate k’o u Nemačkoj?!?
U svim državama sveta, plate su proporcionalne lokalnom tržištu rada.

Više ovakvih firmi će stvoriti i više radnih mesta kao neophodan (pred)uslov da porastu i cene na tržištu rada, u prevodu, da porastu plate. Već sada su dolaskom brojnih stranih (pežorativno nazvanih) kablomotačkih fabrika, uslovi pod kojim moraju da rade niže kvalifikovani daleko bolji nego dok su isti ti zaposleni morali da rade kod naših SZR, STR, SUR i sličnih biznisa.

Vidi se po tome da oni najgori poslodavci više uopšte ne mogu da nađu zaposlene.

Zahvaljujući ovakvim stranim firmama, sada i prodavčice u pekarama ili malim STR imaju plate od 40-50000din.

Plus što te nove/strane firme dobro plaćaju, i kao najvažnije STVARAJU odlične inžinjere kao sledeći (pred)uslov da u ovoj zemlji (možda) jednom krene na bolje.

ma

Ne. Ja bi hteo da nije isto raditi u pekari ili u MTU.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs