[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

27. jan 2023

Prvo „kargo sečenje“ Boinga 767 u Evropi: Jat Tehnika svečano obeležila početak radova na svojoj prvoj konverziji putničkog u kargo avion

26. jan 2023

Kompanija koja je u Srbiji registrovala do sada najluksuzniji Boing pauzira svoj AOC

25. jan 2023

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

20. jan 2023

Viz er pred srpskim medijima: Statistike poslovanja mađarske niskotarifne avio-kompanije

19. jan 2023

Pod vođstvom srpskog Direktorata civilnog vazduhoplovstva potpisan Memorandum o razumevanju u vazduhoplovstvu sa tri zemalje regiona

17. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

17. jan 2023

Erbas kroz testiranje novih tehnologija na mala vrata uvodi razmišljanja o autonomnom letu putničkih aviona

13. jan 2023

Ruske civilne vazduhoplovne vlasti odobrile domaći motor i krilo za putnički avion MC-21

13. jan 2023

Erbas u 2022. godini: 1078 naručenih i 661 isporučen putnički avion

12. jan 2023

Er Frans promocija za putovanja do 30. juna: „Rendez-vous“ posebni popust na avio-karte

11. jan 2023

KLM promocija za putovanja do 30. juna: „Real Deal Days“ posebni popust na avio-karte

5. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore imenovala novog v.d. direktora Er Montenegra

15. dec 2022

Završena proizvodnja poslednjeg Boinga 747

14. dec 2022

Air France-KLM grupa ulaže 2 milijarde evra godišnje u nove avione kako bi smanjila emisiju CO2

8. dec 2022

Kroacija erlajns i Erbas potpisali ugovor o nabavci putničkih aviona A220

30. nov 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku ATP obuku u Trening centru Vršac

23. nov 2022

Er Montenegro dobio IATA-in IOSA sertifikat

22. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Srbija u istom danu dobila dva Erbasa: Jednu Super Pumu i jednog Mihajla Pupina

22. nov 2022

Er Frans snižava cene avio-karata za 1000 destinacija širom sveta

14. nov 2022
[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi
MTU u potrazi za dva inženjerska profila za svoje buduće postrojenje u Novoj Pazovi / Foto: Jat Tehnika

[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi

Kompanija MTU Aero Engines je nakon najave investicije u izgradnju postrojenja za remont i održavanje turbomlaznih motora 2019. godine započela sa njegovom izgradnjom u julu prošle godine. Postrojenje kod Nove Pazove je blizu puštanja u rad i MTU Maintenence Serbia, kompanija koja će rukovoditi srpskim projektom, aktivno je u potrazi za zaposlenima.

Na poslednjem Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope MTU je ispričao svoju buduću strategiju zapošljavanja koja će delom biti bazirana i na stvaranju sopstvenog kadra u Srbiji.

Kako su iz kompanije kazali za Tango Six portal, MTU Maintenence Serbia trenutno je u potrazi za dva inženjerska profila.

Zapošljavaju Inženjera za kontrolu kvaliteta (Quality engineer) koji će biti odgovoran za održavanje kvaliteta proizvoda i pouzdanosti procesa. Njegov posao takođe će biti da nadzire usklađenost sa standardima kvaliteta i da identifikuje potencijalna poboljšanja i optimizacije procesa. 

Drugi traženi profil je Inženjer za opravke (Repair Engineer) koji će biti odgovoran kako bi osigurao da su svi procesi i procedure ispoštovani u skladu sa zahtevima kvaliteta proizvoda, prema tehničkom dokumentacijom motora i tehničkim nalozima ovlašćenog senior inženjera.

MTU Maintenence Serbia poziva sve zaintersovane da više detalja pogledaju na sledećim linkovima:

Za posao Inženjera za kontrolu kvaliteta.

Za posao Inženjera za popravke.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ma

Sve je to super nemačka kompanija, jaka firma ali za ljude bez fakulteta zarade se izgleda utapaju u srpski prosek.

Odgovori
Mi

Maxxx, a šta bi ti hteo? Plate k’o u Nemačkoj?!?
U svim državama sveta, plate su proporcionalne lokalnom tržištu rada.

Više ovakvih firmi će stvoriti i više radnih mesta kao neophodan (pred)uslov da porastu i cene na tržištu rada, u prevodu, da porastu plate. Već sada su dolaskom brojnih stranih (pežorativno nazvanih) kablomotačkih fabrika, uslovi pod kojim moraju da rade niže kvalifikovani daleko bolji nego dok su isti ti zaposleni morali da rade kod naših SZR, STR, SUR i sličnih biznisa.

Vidi se po tome da oni najgori poslodavci više uopšte ne mogu da nađu zaposlene.

Zahvaljujući ovakvim stranim firmama, sada i prodavčice u pekarama ili malim STR imaju plate od 40-50000din.

Plus što te nove/strane firme dobro plaćaju, i kao najvažnije STVARAJU odlične inžinjere kao sledeći (pred)uslov da u ovoj zemlji (možda) jednom krene na bolje.

ma

Ne. Ja bi hteo da nije isto raditi u pekari ili u MTU.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs