Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024
[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi
MTU u potrazi za dva inženjerska profila za svoje buduće postrojenje u Novoj Pazovi / Foto: Jat Tehnika

[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi

Kompanija MTU Aero Engines je nakon najave investicije u izgradnju postrojenja za remont i održavanje turbomlaznih motora 2019. godine započela sa njegovom izgradnjom u julu prošle godine. Postrojenje kod Nove Pazove je blizu puštanja u rad i MTU Maintenence Serbia, kompanija koja će rukovoditi srpskim projektom, aktivno je u potrazi za zaposlenima.

Na poslednjem Vazduhoplovnom samitu jugoistočne Evrope MTU je ispričao svoju buduću strategiju zapošljavanja koja će delom biti bazirana i na stvaranju sopstvenog kadra u Srbiji.

Kako su iz kompanije kazali za Tango Six portal, MTU Maintenence Serbia trenutno je u potrazi za dva inženjerska profila.

Zapošljavaju Inženjera za kontrolu kvaliteta (Quality engineer) koji će biti odgovoran za održavanje kvaliteta proizvoda i pouzdanosti procesa. Njegov posao takođe će biti da nadzire usklađenost sa standardima kvaliteta i da identifikuje potencijalna poboljšanja i optimizacije procesa. 

Drugi traženi profil je Inženjer za opravke (Repair Engineer) koji će biti odgovoran kako bi osigurao da su svi procesi i procedure ispoštovani u skladu sa zahtevima kvaliteta proizvoda, prema tehničkom dokumentacijom motora i tehničkim nalozima ovlašćenog senior inženjera.

MTU Maintenence Serbia poziva sve zaintersovane da više detalja pogledaju na sledećim linkovima:

Za posao Inženjera za kontrolu kvaliteta.

Za posao Inženjera za popravke.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ma

Sve je to super nemačka kompanija, jaka firma ali za ljude bez fakulteta zarade se izgleda utapaju u srpski prosek.

Odgovori
Mi

Maxxx, a šta bi ti hteo? Plate k’o u Nemačkoj?!?
U svim državama sveta, plate su proporcionalne lokalnom tržištu rada.

Više ovakvih firmi će stvoriti i više radnih mesta kao neophodan (pred)uslov da porastu i cene na tržištu rada, u prevodu, da porastu plate. Već sada su dolaskom brojnih stranih (pežorativno nazvanih) kablomotačkih fabrika, uslovi pod kojim moraju da rade niže kvalifikovani daleko bolji nego dok su isti ti zaposleni morali da rade kod naših SZR, STR, SUR i sličnih biznisa.

Vidi se po tome da oni najgori poslodavci više uopšte ne mogu da nađu zaposlene.

Zahvaljujući ovakvim stranim firmama, sada i prodavčice u pekarama ili malim STR imaju plate od 40-50000din.

Plus što te nove/strane firme dobro plaćaju, i kao najvažnije STVARAJU odlične inžinjere kao sledeći (pred)uslov da u ovoj zemlji (možda) jednom krene na bolje.

ma

Ne. Ja bi hteo da nije isto raditi u pekari ili u MTU.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs