Prva zgrada Vazduhoplovne akademije na Dorćolu u kojoj će se nalaziti Full Flight Level D simulator dobija svoj konačni izgled

19. maj 2022

Rostec završio ispitivanje prvog prototipa motora PD-8

13. maj 2022

Posao odmah nakon završetka srednje škole: Jat Tehnika predstavila novi program prakse za studente Vazduhoplovne akademije

10. maj 2022

Vazduhoplovna akademija održala svoj tradicionalni Dan otvorenih vrata: Predstavljanje srednjeg i visokog vazduhoplovnog obrazovanja budućim đacima

9. maj 2022

Prince Aviation stipendira nove pilote u svojoj školi letenja

6. maj 2022

Najveća narudžbina putničkih letelica Erbas u istoriji australijske avijacije za avio-kompaniju Kvantas: „Konačno ispravljanje tiranije udaljenosti“

3. maj 2022

Prvo javno pominjanje problema sa Suhojem SSJ100 u Rusiji, nastavak „rusifikacije“ novog MS-21

25. apr 2022

[POSAO] Prince Aviation zapošljava nove instruktore

19. apr 2022

Aerodrom „Nikola Tesla“ predstavio mogućnosti za zapošljavanje učenicima Vazduhoplovne akademije

15. apr 2022

[FOTO REPORTAŽA] Novi izgled beogradskog aerodroma „Nikola Tesla“: Obišli smo novoizgrađene C gejtove

12. apr 2022

KLM dobio prvu ženu direktorku

1. apr 2022

[POSLEDNJA VEST] Er Montenegro objavio gubitak od 4,96 miliona evra u 2021. godini

31. mar 2022

[EKSKLUZIVNO] Jat Tehnika odmrzla evropski EASA sertifikat za održavanje aviona: Spremni smo da nastavimo sa investiranjem u ljude i opremu, učestvovaćemo u programu „Moja prva plata“

30. mar 2022

Irkut obavio uspešno opitovanje centralne sekcije krila putničkog aviona MS-21

30. mar 2022

[EKSKLUZIVNO] Iza scene brendiranja nacionalne avio-kompanije Crne Gore: Kako je izgledalo kreiranje imidža Er Montenegra

25. mar 2022

[POSAO] SKY Partner, najveći domaći hendler na beogradskom aerodromu, zapošljava radnike sa ili bez iskustva

24. mar 2022

[POSAO] Crnogorska nacionalna avio-kompanija Er Montenegro objavila konkurs za zapošljavanje novog direktora kompanije

18. mar 2022

IATA izveštaj o bezbednosti avio-kompanija u 2021. godini: Da biste doživeli nesreću u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan sledećih 10.078 godina

9. mar 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku obuku u Trening centru Vršac

23. feb 2022

Iskoristite priliku da postanete vlasnik avio-istorije: Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja Superdžamba A380!

22. feb 2022
Iskoristite priliku da postanete vlasnik avio-istorije: Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja Superdžamba A380!
Postanite vlasnik delova serijskog broja 13 / Foto: Erbas

Iskoristite priliku da postanete vlasnik avio-istorije: Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja Superdžamba A380!

Erbas A380 prvi put je poleteo sa aerodrome Tuluz-Blanjak u Francuskoj 27. aprila 2005. godine. Ovaj globalni događaj, kojeg se sada sećaju milioni, obeležio je početak nezabeleženog emotivnog odnosa između ove izuzetne letelice i ljudi širom planete.

Kako bi i dalje negovala ovu strast, kompanija Erbas odlučila je da organizuje aukciju delova letelice A380 od 23. do 25. juna 2022. godine. Biće to prilika za entuzijaste da kupe pravi deo istorije avijacije koji će biti odabrani kako po njihovom tehnološkom tako i po estetskom značaju.

Šta ćete moći da kupite?

Lampe, bar, stepenice, rukohvate, kolica za kabinski ketering pa čak i konopac za hitnu evakuaciju pilota iz kokpita! Skoro 500 predmeta, od kojih su velika većina nekadašnji delovi kabine ove vazduhoplovne ikone, biće ponuđeni na prodaju tokom događaja koji će biti održan kako uživo tako i putem Interneta, pod vođstvom aukcionara Marka Labarba.

Većina prihoda od prodaje biće donirana Erbas Fondaciji kao pomoć finansiranju njenih humanitarnih inicijativa. Deo prihoda će takođe biti doniran „AIRitage“ asocijaciji koja se bavi zaštiti vazduhoplovnog nasleđa.

Skoro svi delovi koji će se naći na aukciji deo su aviona A380 serijskog broja 13. Ova letelica, koja je ušla u upotrebu 23. oktobra 2008. godine, prevozila je do 489 putnika u konfiguraciji putničke kabine sastavljene iz tri klase. Drugi delovi, kao što su sedišta iz bisnis klase, biće uzeti iz drugih penzionisanih aviona tipa A380.

A380 nastavlja da živi

Serijski broj 13 povučen je iz upotrebe 2021. godine od strane kompanije Tarmac Aerosave, globalnog lidera u održivom upravljanju kraja životnog ciklusa za avione, putem naprednih tehnika za rastavljanje i reciklažu koje omogućuju da je oko 90% delova letelice ponovo na neki način u upotrebi.

Ova aukcija, i isporuka serijskog broja 272, poslednjeg aviona ovog tipa ikad proizvedenog, kompaniji Emirejts decembra 2021. godine ipak ne obeležavaju kraj komercijalnog života za A380. Erbasov Superdžambo će nastaviti da leti još decenijama na više ruta širom planete, na radost putnika koji će nastaviti da uživaju u A380 iskustvu.

Aukcija je zapravo odavanje počasti ovoj letelici. Njen program je pomogao kompaniji Erbas da postane, ono što je danas, integrisana kompanija koja nudi pun raspon efikasnih letelica, koja je globalni lider u održivoj vazduhoplovnoj industriji na korist bezbednog i ujedinjenog sveta.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend