„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024
[POSLEDNJA VEST] Etihad u potpunosti izlazi iz suvlasništva Er Srbije
Etihad je nakon Korone započeo drugi talas širenja od osnivanja. Sada planiraju dupliranje flota i tripliranje broja prevezenih putnika do 2030. / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Etihad u potpunosti izlazi iz suvlasništva Er Srbije

Kako je danas saopštio Siniša Mali, potpredsednik Vlade Srbije i ministar finansija, nacionalni avio-prevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata u potpunosti izlazi iz suvlasništva srpske nacionalne avio-kompanije.

Kako Tanjug javlja, Mali je izjavio da će država Srbija danas završiti svu neophodnu papirologiju i preuzeti preostali udeo u Er Srbiji od Etihad ervejza.

Ministar finansija nije precizirao da li je (najeverovatnije) reč o novoj dokapitalizaciji kompanije budući da se udeo Etihada nekako mora platiti ali je današnju vest jasno opisao kao „njihovu poslovnu odluku“.

– Er Srbija je najveća avio-kompanija u regionu. Od kompanije koja je bila u bankrotu, napravili smo lidera koji sada leti na četiri kontinenta, u velikom broju zemalja i postali smo primer na koji način, kroz jednu avio-kompaniju koja je uspešna, možete dalje da doprinesete ekonomskom razvoju vaše zemlje. – rekao je Mali  novinarima u Ministarstvu finansija, prenosi Tanjug.

Dodao je da će „država posvetiti punu pažnju daljem razvoju Er Srbije“ i naveo da „sledi nabavka velikih aviona, otvaranje novih destinacija“.

Ovim je praktično i ispunjen prvobitni plan dva partnera koji je uvek podrazumevao dva petogodišnja menadžment ugovora. Kako je novobrendirana i reorganizovana Er Srbija godinama rasla i menjala se po svemu sudeći je došlo vreme da se partnerstvo okonča.

Prema početnim varijantama ulaganja kapitala koji je bio konvertovan prvo u suvlasništvo od 49%, Etihad nije značajno finansijski ulagao u Er Srbiju. Novoj kompaniji bitnija je bila dramatična korporativna transformacija koja je dovela do sadašnjeg rukovodstva i performansi koje su, nakon globalne pandemije, rekordne po većini parametara.

Tango Six je upravo ovde u Dubaiju 2017. godine prisustvovao narudžbini letelica za Er Srbiju od koje se naknadno odustalo. Međutim, iako se o tome malo pričalo, Etihadova tadašnja snaga kao kupca kod Erbasa i Boinga iskorišćena je da se Er Srbija oslobodi finansijsko-pravne obaveze kupovine 8 Erbasova A319 za 580 miliona dolara od kojih je 23,5 miliona plaćeno kao „pre-delivery payment“ (avans).

Etihad je na ovogodišnjem sajmu izložio svoj najnoviji Boing 787-9, prvi od tri sa potpuno novim enterijerom u biznis i ekonomskoj klasi kabine / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Vest dolazi nekoliko dana nakon što je Etihad proslavio svoj 20. rođendan i konačno počeo da koristi novi Terminal A (nekada nazvan „Midfield Terminal“ koji je trebalo da se otvori još 2017. godine). Nacionalni avio-prevoznik Emirata trenutno leti na 70 destinacija, sa flotom od 79 letelica i 9250 zaposlenih. Kako su za vreme rođendanskih svečanosti komunicirali medijima, do 2030. godine planiraju da dupliraju broj aviona i opsluže tri puta više putnika, sa ciljem da dosegnu cifru od 30 miliona prevezenih putnika godišnje.

Etihad je pod vođstvom Džejmsa Hogana 2011. godine pokrenuo svoju specifičnu alijansu po metodi suvlasništva („Equity Alliance“) koja je za cilj imala širenje kompanije kroz partnere kako bi se zaobišla pravila o broju dozvoljenih letova do najzanimljivijih tržišta tada za Etihad. U početku bi se po pravilu, nezavisno od procentualnog učešća, Etihad uključio u rukovođenje partnerskom avio-kompanijom i usmeravao njihov saobraćaj sa ključnih tržištva, najviše indijskog podkontinenta, preko Abu Dabija. U slučaju Er Srbije, obe kompanije su definisale u prvobitnoj verziji ugovora da bi Srbija u nekom trenutku trebalo da bira svoj menadžment i bude nezavisnija.

Slabe performanse Etihadove alijanse (i verovatno još neki razlozi) doveli su do uskraćivanja poverenja Džejmsu Hoganu od strane vlasnika kompanije i on sa svojim saradnicima odlazi 2017. godine. Hogan je nastavio da se bavi airline biznisom kroz svoju kompaniju pretencioznog imena „Knighthood Global“ i trenutno radi na projektu uspostavljanja nove nacionalne avio-kompanije naslednika malteške Er Malte.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Re

Hmmm,zašto dirati nešto što je dobro funkcionisalo.Sad kad se udome razni partijski aparatčiki,neće od kompanije ostati ni dugme.Loša odluka.

Odgovori

100% od ništa je ništa.

Odgovori
De

Crva nije ni bilo Sinak

jo

Najveca avio kompanija u regionu?

Mislim da se CEO Wizz Air-a okrece u grobu.

Odgovori
K

Regija i region su fleksibilni geografski i politicki termini koji sluze obuhvacanju razlicitoh opsega susjedstva drzave ovisno o tome s kim se iz razlicith razloga treba usporediti.

Ma

I Aegeana :)

De

Nabavka kojih letelica kad AS nema ni jednu u svom vlasništvu?! Ako zakup (lease) smatraju nabavkom onda bi trebalo malo da posvete više pažnje svom vokabularu na maternjem- srpskom jeziku.

Odgovori
Be

Vlasnistvo nad zrakoplovima je stvar proslosti…..

Ga

Vlasništvo nije prošlost. Ko i kako može da opstane ako je sve što ima pod najmom. Ovo je dobra priča samo za banke i za kuće za osiguranje. Srbija nije Rusija ako počne bilo šta slično ratu, pa da ne mogu da im uzmu sve avione nazad. I kada je počelo kod nas sa sankcijama, 3 aviona DC 10 su odmah povučena koja si bila u najmu kod JAT-a, ostalo je samo ono čega smo bili vlasnici.

Vl

Izigrali se sa bivsom Jat igrackom i pokupili kajmak od subvencija. Arapima svakako bilo lepo dok je trajalo.

Odgovori
Ka

Sada će Vučko da pazari avione, sve zbog Expa 2027…i zbog izbora…

Odgovori
Mr

Pocetak kraja Sir Serbia 😉

Pe

Kakav bi ovo šuk pred izbore bio u nekoj drugoj banana drzavi.
Ali sreća pa većina glasačkog tela vladajuće partije nema za avio kartu…

Odgovori
Dj

Interesantan je „wording“ koji ministar Dr. Mali koristi: „zavrsimo papirologiju“. A „papirologija“ sto miliona evra iz dzepa poreskih obveznika…

De

Aman ti slabo letis, pogledaj destinacije gde lete srbi na odmore, nije da je prepuno, nego haus koji su nasi i vidi se da narod ima para i td, ako ne letis nigde, nemoj bar pricat gluposti.

Dj

Ja ovaku rezimiram situaciju, Etihad je u zamenu za 50% vlasnistva u firmi doveden da svojim imenom/reputacijom/kapacitetima pomogne transformaciji kompanije. Sada izlazi jer ga ta prica dugorocno ne zanima a drzava ocigledno mora da ga isplati (a mogla bi i da ga pusti da nadje kome ce da proda). Tih 50% su defakto honorar za „konsultantske usluge“. Zanimljivo bi bilo saznati koliko je cela prica kostala kada se uzmu u obzir razna dotiranja itd. Fascinantno je da vlada RS poseduje ljudske kapacitete da se iz hobija bavi (avio)biznisom umesto svojim core poslovima.

Odgovori
An

Mislim da vam nije ispravan rezime. Etihad kada je došao u Er Srbiju imao je dugoročni plan u vidu. Etihad je kroz svoje investicije u svetu pokušavao da napravi novu alijansu avioprevoznika – Etihad Airways Partners – koja bi konkurisala postojećim (Star Alliance, Oneworld, Skyteam, itd.). Zato su investirali u Er Srbiju, ali i u mnoge druge kompanije – Jet Airways (Indija), Darwin (Švajcarska) koji je rebrendiran kao Etihad Regional, Air Seychelles, Air Berlin, Alitalia, itd. Problem je što su se preigrali – namera im je nije uspela, Air Berlin, Alitalia i Jet su bankrotirali i Etihad je sam beležio ogromne gubitke. Ceo projekat dokusurila je korona i Etihad je odlučio da se povuče iz svih preostalih stranih investicija, uključujući i Er Srbiju.

Dakle nije Etihad doveden da svojim imenom pomaže transformaciji Er Srbije, Er Srbija je bila integralni deo globalnog Etihadovog poslovnog poduhvata koji na kraju nije uspeo.

Dj

>> Etihad nije značajno finansijski ulagao u Er Srbiju. Novoj kompaniji bitnija je bila dramatična korporativna transformacija

>> iako se o tome malo pričalo, Etihadova tadašnja snaga kao kupca kod Erbasa i Boinga iskorišćena je

>> Kako je novobrendirana i reorganizovana Er Srbija godinama rasla i menjala se

>> uvek podrazumevao dva petogodišnja menadžment ugovora.

Za mene clanak sugerise upravo da Etihad jeste doveden da pomaže transformaciji Er Srbije

А

@Djuka

Да би компанија била део Етихадовог (већ сада бившег) савеза, морала би да буде трансформисана у способну фирму, што ЈАТ на свом крају није био. Оно што је овде другачије јесте што је Етихад, за разлику од других пропалих партнера, успео да трансформише Ер Србију у способну компанију. Али, савезништво састављено само од Ер Србије и Етихада само по себи нема смисла, тако да дугорочно власништво Етихада у Ер Србији више нема смисла.

An

Verovatno će u roku od 5 godina Er Srbija ličiti na Jat iz recimo 2010. godine. Etihadov menadžment je napravio od Er Srbije ozbiljnu profesionalnu aviokompaniju i bio brana njenom pretvaranju u klasično partijsko državno preduzeće. Bilo je dosta državne pomoći, bilo je razloga za kritiku određenih poslovnih poteza, ali sve se ipak radilo u cilju pravljenja uspešne aviokompanije – fokus je bio na aviosaobraćaju. Kao što nažalost znamo, u državnim preduzećima u Srbiji je često fokus na nečemu što nije zapravo osnovna delatnost preduzeća. Bojim se da čak i uz najbolje namere (ako ih uopšte i bude) Er Srbija sada kada je 100% državna ne može da se odbrani od srpske političke logike udomljavanja partijskih kadrova. Pritisak će jednostavno biti prevelik. Malo po malo, ubacivaće se ovaj onaj po partijskoj liniji, vezi, izbornoj zasluzi…i otićiće mast u propast.

Odgovori
Gr

Mislis da do sada tako nije bilo? Zaposljavanje po partijskoj liniji?

Dj

Za mene oni nisu profesionalna kompanija, nisu u stanju da organizuju svuda online check-in. Zato sam za BG leteo sa njima samo jednom, nemam zivaca da sa ruksakom na ledjima cekam sat vremena u redu za check-in na aerodrumu da bi mi uvalili komad komad papira kao 80te. U BG moze da se uradi online check-in ali onda kada dodjete na gate, prozivaju vas i provaravaju dokumente, na moje pitanje cemu to, upravo sam uzgubio mesto jer sam ustao da me bezveze proveravate, nadobudna riba-stjuardesa mi drsko odgovara da je to kod njih praksa. Za 150 Evra u jednom pravcu rano ujutro bi takodje mogla da se dobije kafa u avionu, nije to LCC nego nacionalna kompanija i tako dalje…

Br

Zdrava logika, ali etihad je manjinski nerelevatni partner od 2020 i nije imao rezona da zaposljava jak menadzment u firmu u kojoj ima 16%. Poslovne veze u sustini su pokidane 2018 (kako pise Slen, navodno ni code-share se ne postuje). Verujem da je ovo sad (ako vec nije) menadzment koji Air Serbia dovodi i placa. Drugo taj sadasnji menadzment ne bi imao sta da radi u Etihadu jer je kod njih verovatno neko jos bolji

А

@Andrija

Проблем ове логике јесте што ово суштински није никаква новост. Ер Србија је де факто државна фирма већ годинама и то исту није вратило на подешавања класичне државне фирме подређене партократији у свим сегментима. Самим тим је подједнако заслужан за успех Ер Србије и њен менаџмент, на који је у неком сегменту утицала држава већ неколико година, пре него што је де факто стање овим потезом постало и „де јуре“ стање.

An

@Алекса

Možda se Er Srbija nije resetovala na standardno srpsko partijsko državno preduzeće, ali se već vidi kretanje u tom smeru; otkako je uticaj i udeo Etihada umanjen, tako se u poslednjih par godina vidi pad kvaliteta usluge. Osoblje je osetno manje ljubazno i organizacija je generalno slabija, sada kada je Etihadov uticaj i formalno nula i kada kompanija više nema drugih deoničara osim Vlade Srbije kojima se mora pravdati, očekujem da polako ali sigurno stvari postanu još gore.

Leteo sam jako mnogo poznim Jatom, te umem da prepoznam znakove ponašanja osoblja kao iz tog doba, koje primećujem kod Er Srbije u poslednje vreme sve više i više, a čega npr uopšte nije bilo 2014. ili 2016. Jednostavno, ako su nekada ličili skoro potpuno na stranu kompaniju, sada su se dosta ,,posrbili“, i to u ovom kontekstu nije pozitivno (naprotiv).

Na stranu ponašanje osoblja i generalni ambijent, kvalitet usluge se godinama srozava. Uvođenje ,,economy light“ karata bez čekiranog prtljaga i naplaćivanje biranja sedišta pre check-inu (gde vam nije garantovano da sedite zajedno sa osobom kojom putujete na istoj rezervaciji ukoliko ne platite) je nažalost globalni trend pa neću za to okriviti samo Er Srbiju; ali npr ne mogu da vidim poslovnu logiku u naplaćivanju kafe i čaja, i zašto za cenu karte koja nikako nije mala ne može da se dobije kao nekad čaša filter kafe ili čaja (čiji je trošak maltene beznačajan) ili neograničena količina čaša vode koje osoblje služi iz velikih flaša (što bi bilo u globalu jeftinije nego zasebna flašica vode koja se danas deli svima). Mislim da se razumemo, nije meni problem da budem bez čaja ili da isti platim 2 evra, ali to malo odaje jadan utisak za nacionalnog avioprevoznika koji svoje karte naplaćuje i po 400-500 evra. Da ne pričam o tome da mi nije baš jasno da li se zapravo isplati to pretvaranje stjuardesa u kasirke. I tako dalje.

Pe

Nemam dovoljno znanja da procenim da li je ovo pozitivni ili negativni razvoj.
Opet, ako je Air Serbia dostigla rekordni uspeh, ne znam zasto bi neko prodao svoj udeo u kompaniji koja donosi profit.

Odgovori
Ga

Prvi put mogu da se složim sa Vama.

Mi

Kao sto vecinu stvari ne znas pored zavrsenih fakulteta, ne znas ni ugovor sa Etihadom. Niti se ne razumes u pravo i ekonomiju ic. Sve je ovo bilo oroceno na 5+5 godina sto je upravo ovih dana. Kad u Srbiji pocnu ozbiljne demokratske promene mozda ce javni dokumenti vladinih firmi biti dostupni ovako plivamo u mraku i nagadjamo. Mogu da ti nabrojim barem deset firmi ciji se direktori tove nasim parama i od mita i nista tu im ne mozes.

PS

Зато што Етихад излази из већине спољашњих операција. То ради годинама јер се зезнуо са превеликим ширењем па упао у проблеме.

А

@Petrovic Dusan

Етихадово власништво у Ер Србији има смисла једино у контексту постојања Етихадовог савеза, пројекта који је практично пропао још 2018. године, због неспособности Етихада да трансформише остале чланице савеза у способне компаније. Још од тада се Етихад полако, али сигурно повлачи из свих спољашњих операција.

Pe

@Алекса @psa Zahvaljujem, to mi deluje kao racionalno objasnjenje, i ne mora da znaci bilo kakvu krizu za Air Serbia

@MikaO U svakom svom komentaru uvek se pozivam na jasne argumente.
Na primer, do 2022 mnogi su pisali o kupovini MiG-35 za Srbiju, dok sam jedini tvrdio da taj avion ne postoji,sto je dokazano u Ukrajini gde nikad nije koristen.
Takodje sam tvrdio da mnogo reklamirani Su-57 i „Ohotnik“ su ciste PR fantazije, sto se, opet, dokazalo , kao i fantazije o „Kinzalu“ i ruskim „nepobedivim“ S-400 koje sad unistava Ukrajina i bombarduje Krim.
Nije cudno da to znam, jer sam dugo ziveo u realnoj Rusiji i znam prednosti i mane te zemlje, dok ovde ljudi navijaju samo da teraju inat zapadu.
Nemam problem da priznam i izvinim se ako sam pogresio, samo uglavnom sam bio u pravu.

Ga

Etihad je prvo najuren iz Air Berlina i ALItalije. Nemci su se još javno hvalili da su ih najurili brže nego što su planirali. Oni su nama tada pričali priču da je dovoljan jedan dugolinijski avion, ako dodje do tehničkih problema, eto za nekoliko časova stiže iz Italije avion. Od toga nije bilo ništa, prazna priča. Ovo što se sada dešava, sa svim vrstama najmova aviona koje rade nije dobro. Krše propis, uzmu avion iz Zagreba, Trade Air, nema našeg persera, slušam hrvatski jezik pa engleski. Cene su previsoke, posebno Rusija, plaćali su nerealno velike cene za najam aviona, sada bez svojih aviona, B-737 koristili najmanje 4 godine duže nego što su najavili. Preko Niša i Kraljeva ih država pomaže za letove od državnog značaja. Čim mogu da se pohvale, uslugom ne, srednja starost aviona preko 20 godina, trenutna konjuktura i ništa više. Da verujemo da su samo piloti i dalje za ponos.

Pe

Muzli, muzli – izmuzli. I izmuzli otpremninu. Sve ce to narod pozlatiti.

Odgovori

Koliko vidim zavist, ljubomora, patnja i frustracija dominira u dosta komentara narocito od onih fobicnih iz komsiluka koji o Air Serbia mogu samo da sanjaju. Elem, odlicna avio kompanija, mnogo kvalitetnija od Vizz-a, mada i nisu ista kategorija. Ovi potonji su jiskobudzetni i jedina prednist je preniska cena za backpakere putnike.

Odgovori

Moram reći da bezuslovno volim Srbiju, ali takođe zbog opšteg javašluka ne živim u njoj već 10 godina.

Često letimo (porodica 4 člana) Air Srbijom, i u poslednjih godinu dana (10-ak letova) nije bilo leta koji nije pomeren od 2-6 sati, pri cemu nijednom prilikom nismo zaista leteli Air Srbijom, vec uglavnom sa Grcima i Litvancima. Jedan od tih letova je čak pomeren nekoliko dana kasnije.

Na to ću dodati u izgubljenih 300 evra od bezuspešno bukirane karte koje u web aplikaciji nije prošla, nikakav mail nije isporučen, a dan pred putovanje dobio sam poruku da uradim boarding. Kontrolom računa ustanovio sam gubitak od 330 evra, od kojih sam tek malecni deo uspeo da dobijem nazad.

Imajući u vidu kašnjenja, više mi se isplati da letim Lufthansom sa dva leta nego da cekam da se Air Srbija smiluje da nas preveze.

Ovakvo stanje ne odgovara stanju zdrave kompanije. Pošto očigledno ne letite često, evo dodatnog dokaza da je kompanija u rasulu:

https://airserbia.com/sr_latin/about-us/career/employment/open-positions

Otvorene pozicije:
– Analitičar kreditnog rizika
– Specijalista za kratkoročno planiranje
– Kontrolor kratkoročnog planiranja
– Asistent dispečera leta

Kao što vidite: ništa od pilota i kabinskog osoblja, iako se zna da ni jednog ni drugog nema dovoljno u Air Srbiji (barem su to bili izgovori za kašnjenja poslednjih godinu dana).

Većina perspektivnih zaposlenih je već uvidela perspektivu i posao potražila u rastućem tržištu rada posle vremena korone – neki baš u Wizz Air-u.

Inače ako uporedimo Air Srbiju i Wizz Air, nema razlike u nivou usluge. Ljubaznost posade je naravno na strani Wizz Air-a, budući da i Litvanci i Grci gledaju na srpske putnike sa visine.

Od Air Srbije je ostalo samo ime, u praksi to je samo prazna ljuštura koja se održava novcem koja država pumpa u nju, a sve u cilju da se ispune ugovorne obaveze za aerodrom.

Definitivnu sudbinu cemo doznati tek posle izbora. Samo je pitanje vremena kada će izgubiti slotove.

U međuvremenu, možete se utešiti zvaničnim glorifikacijama stanja.

Ka

Niko se ne tesi sa bilo cim. Ja imam odlicno iskustvo a takodje imam jako losa iskustva i sa mnogo vecim avio kompanijama (nemackim) a o ovim niskobudzetnim da i ne govorim. Mozda ste Vi imali neko lose iskustvo, a mozda samo imate losu nameru. Ali daleko od toga da se par iskustava moze smatrati relevantnim za procenu. Bolje pogledajte broj zadovoljnih korisnika Air Serbia, moze da se vidi po netu a i cisto sumnjam da bi imali ovako veliki broj korisnika da svi imaju losa iskustva obzirom da su najcesce letovi na kojima sam bio bili popunjeni.

Vi

@Marko Mislim da na ovom članku nema ama baš niti jedan komentar iz tog komišiluka kako kažete osim ovog mog. Ako i ima nema niti jedan kojim dominiraju zavist, ljubomora, patnja i frustracija.

Dr

Zna li se koliko je našeg novca isparilo u tim trange-frange dilovima?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs