BEG airport status
Zvanično uveden „Air Serbia Wi-Fly“ – Internet i mobilna telefonija dostupni u tri aviona Do kraja godine svim putnicima u Biznis klasi besplatan vaučer za Internet u trajanju od 30 minuta / Foto: Petar Vojinović

Zvanično uveden „Air Serbia Wi-Fly“ – Internet i mobilna telefonija dostupni u tri aviona

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) započela je postepeno uvođenje usluga Interneta i mobilne telefonije „Air Serbia Wi-Fly“ širom svoje flote putničkih aviona Erbas A319 i A320,  saopštio je nacionalni avio-prevoznik.

Ova usluga se zvanično uvodi u rad nakon što je uspešno završen produženi period javnog testiranja, koji je tokom prošle nedelje sproveden na jednom od Erbasovih aviona Er Srbije (JU-APJ), kada su pripadnici srpske onlajn i ICT zajednice, kao i redovni putnici na letovima, imali priliku da testiraju funkcionisanje novog sistema.

Usluga će biti na raspolaganju na svim letovima dužim od jednog časa i dvadeset minuta a osim u letelici „Dejan Stanković“ dostupna je u još dva aviona (JU-APH i JU-APB).

Očekuje se da će se još jedan avion pridružiti floti „Air Serbia Wi-Fly“ 15. oktobra, do kada će ova usluga biti u potpunosti primenjena na ukupno četiri aviona.

Najavljeno je i da će usluga biti omogućena na celoj floti Erbas aviona Er Srbije do kraja prvog kvartala 2016. godine.

Iz bezbednosnih razloga, korišćenje Interneta i mobilne telefonije će biti moguća samo kada su znaci za vezivanje pojaseva isključeni i kada avion dostigne visinu krstarenja.

Usluga povezivanja takođe podrazumeva i Air Serbia „Wi-Fly“ portal, na srpskom i engleskom jeziku, koji će putnici moći besplatno da pretražuju i da pristupe najnovijim vestima, prognozi vremena i informacijama o Er Srbiji, njenoj mreži destinacija i partnerskim avio-kompanijama.

Povodom uvođenja usluge, svi gosti u Biznis klasi će do kraja godine dobijati besplatan vaučer za pristup internetu u trajanju od 30 minuta.

– Ovim dostignućem našim klijentima sada zaista pružamo vrhunske usluge u avio-industriji, čime ispunjavamo svoju obavezu da kontinuirano uvodimo inovacije u našu ponudu i da našim gostima pružimo još veći izbor, više pogodnosti i zabave. Sistem ‘Air Serbia Wi-Fly’ će našim gostima omogućiti konekcije koje su slične onima na koje navikli kod kuće ili na poslu – izjavio je Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj