Međunarodno udruženje avio-kompanija IATA objavilo je danas svoj godišnji izveštaj bezbednosti letenja u putničkim avionima za 2023. godinu. Izveštaj zaključuje…
Nedelju dana nakon udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324 bavili smo se spekulacijama o mogućim uzrocima, isplvala su…
Centar za istraživanje nesreća u saobraćaju (CINS) objavio je juče Obaveštenje o početku istrage udesa Embraera Maraton erlajnza na letu…
Nakon jučerašnjih vesti da Er Srbija raskida poslovnu saradnju sa grčkom kompanijom Maraton erlajnz i našeg izveštavanja da su Embraeri…
Kako Tango Six saznaje, tri letelice kompanije Maraton erlajnz koje se nalaze u Beogradu odlaze za Grčku večeras, sutra i…
Dan nakon udesa aviona Embraer E195 Maraton erlajnza koji je leteo za Er Srbiju na liniji Beograd – Diseldorf na…
Ažurirano: Klasifikacija sinoćnjeg incidenta prema Pravilniku Centra za istraživanje nesreća u saobraćaju ipak je „udes“, ne „ozbiljna nezgoda“ kako smo…
Detaljniju analizu događaja sa više informacija pročitajte u novom tekstu. Kako Tango Six saznaje, zbog vanrednog događaja prilikom poletanja aviona…
Najnoviji komentari
Živojin Banković na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele
Branko Србија 6 Хрватска 7 Словенија 1 Црна Гора три од којих се два нуде на продају
Dejanera na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M
Logicno jeste ali je isto tako logicno da se to uradi kada na red dodje neki od vecih remonta. Tehnika napreduje, proizvodjac za dve godine moze da izadje sa D3, pa onda opet sa D4 za nekoliko godina, a mi onda samo da nadogradjujemoo sa jednog na drugi standard svako malo. Pa kad bi onda…
Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele
Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere
Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele
Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.
Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice
A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…