BEG airport status
Etihadov sporazum sa IBM-om vredan 700 miliona dolara uključuje i partnere Transformacija IT infrastrukture u globalnu i fleksibilnu platformu u oblaku / Foto: Etihad Airways

Etihadov sporazum sa IBM-om vredan 700 miliona dolara uključuje i partnere

Kompanije Etihad ervejz i IBM objavile su potpisivanje sporazuma o tehnološkim uslugama na deset godina u približnoj vrednosti od 700 miliona dolara, saopšteno je iz Etihada.

Kako se navodi, ovaj ugovor je jedna od najvažnijih strateških saradnji Etihad ervejza koji će omogućiti pristup najnovijim tehnologijama „u oblaku“ (cloud), kako za Etihad, tako i za njegove partnere  – Alitaliju, Erberlin, Džet ervejz, Er Srbiju, Er Sejšele i Etihad ridženel.

– IBM će obezbediti čitav niz bezbednosnih i efikasnih tehnoloških usluga, koje će omogućiti da Etihad ervejz i njegovi partneri transformišu svoju IT infrastrukturu u globalne, fleksibilne i agilne platforme u oblaku – piše u saopštenju.

Sporazum podrazumeva uspostavljanje novog centra podataka u oblaku u Abu Dabiju kao i prelazak oko 100 zaposlenih u sektoru informacionih tehnologija Etihad ervejza u IBM, gde će imati mogućnost da razviju svoje IT veštine.

Kako je rečeno, centar, koji će uspostaviti i njime rukovoditi IBM, biće jedan od najsofisticiranijih tehnoloških objekata na Bliskom istoku.

Saradnja sa kompanijom IBM

IBM je izabran za saradnju zbog njegovog globalnog prisustva, iskustva i povezanosti sa tehnologijom i strategijom inovacija Etihad ervejza koje podrazumevaju razvijanje inicijativa u oblaku kako bi se pojednostavili tehnološki sistemi, pružajući veće mogućnosti i niže operativne troškove, navode u Etihadu.

– Ovaj vrlo značajan ugovor, osnovni deo naše tehnološke i inovativne strategije, će nam doneti globalnu IT platformu koja je bezbedna, elastična, spremna za budućnost i prilagođena Etihad ervejzu i njegovim putnicima, kao i partnerskim avio-kompanijama – objasnio je Robert Veb, direktor informacionih tehnologija Etihad ervejza

Putem IBM mobilnih rešenja, razvijenih u savezu „Apple -IBM“, avio-kompanija će pružiti unapređene mogućnosti mobilnih tehnologija za svoje zaposlene i putnike.

Ovaj sporazum će, takođe, avio-kompaniji Etihad ervejz i njenim partnerima pružiti pristup IBM-ovoj kognitivnoj tehnologiji „Votson“.

– Ove tehnologije će pomoći avio-kompaniji da unapredi efikasnost i ostvari svoje ambiciozne planove za rast kao globalna integrisana grupa u avijaciji – izjavio je Martin Džeter, viši potpredsednik „IBM Global technology Services“.

Trenutni centar podataka Etihad ervejza, IT infrastruktura, aplikacije i bezbedonosne operacije će biti premeštene u novi centar u Abu Dabiju.

IBM će upravljati svojim operacijama u informcionom centru, uključujući pojedinačne infrastrukturne usluge i IT šalter za informacije Etihad ervejza.

– Ovo je dugoročno, strateško partnerstvo koje će omogućiti Etihad ervejzu i njegovim partnerima da primene najnovije tehnologije pružajući svoje višestruko nagrađivane usluge. Ovaj revolucionarni dogovor za Etihad ervejz, za naše partnere i zaposlene, i za Abu Dabi – izjavio je predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, Džejms Hogan. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj