Srpski Falkon 6X preko Banja Luke do Majamija; Iz Pariza novi podaci o globalnoj upotrebi Falkon porodice

6. maj 2025

[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025
IFIS 2016: Izložba aviona za kalibražu na Batajnici
Nešto drugačiji TT zbor na Batajnici / Foto: Ivan Bukvić

IFIS 2016: Izložba aviona za kalibražu na Batajnici

Treći dan „IFIS 2016″ u Beogradu i izložba aviona za kalibražu na aerodromu Batajnica među učesnicima su okarakterisani kao najzanimljiviji formalni deo simpozijuma.

Kao što je i najavljeno, na beogradskom vojnom aerodromu mogli su se videti američki „Challenger“, francuski „ATR“, italijanski „Piaggio“, češka „Cessna“, nemački i srpski „Beechcraft“, dok je engleska letelica za nemenu kalibraže izostala.

Više od dva sata učesnicima seminara posade ovih letelica, kao i njihovi nadređeni bili su na raspolaganju za formalni i neformalni razgovor, pitanja ali demonstraciju softverskog sistema kalibraže iz vazduha. Inspektori i piloti najčešće su komentarisali komfor u letelicama, performanse aviona, njihovu opremljenosti, a mogle su se čuti i diskusije u vezi sa praktičnim radom prilikom kalibraže.

Tango Six je razgovarao sa predstavnicima svih delegacija čiji su avioni bili izloženi. Intervjue, izgled unutrašnjosti kabina svakog od izloženih letelica, kao i sisteme za kalibražu u njima moći ćete da vidite u narednim danima.

ATR u "Rudolf" šemi / Foto: Ivan Bukvić
ATR u „Rudolf“ šemi / Foto: Ivan Bukvić
Challenger / Foto: Ivan Bukvić
Challenger nosi jedinstvenu „N“ registraciju zbog jedinstvene misije / Foto: Ivan Bukvić
Još jedna egzotična upotreba za italijanski dizajn / Foto: Ivan Bukvić
Još jedna egzotična upotreba za italijanski dizajn / Foto: Ivan Bukvić
Kingari
Nemački avion za kalibražu navigacionih sredstava / Foto: Ivan Bukvić
OK-CAA
Prednja kancelarija jedne od letelica / Foto: Ivan Bukvić

 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Iv

Do kada traje ova izlozba? Jeli vec gotova?

Odgovori
fe

TANGO SIX. Ovo je novi portal, za mene. Lepo je uredjen i svidja mi se. Nekada davno, kada sam bio mladi elektroinzenjer zapoceo sam karijeru kao gl. u JNA. Radio sam devet godina u tadasnjem RV i PVO, na poslovima osvajanja remonta elektroopreme. Interesuje me od kada se za civilnu avijaciju koristi termin „generalna“?

Odgovori
AT

Evo informativno da osvezite znanje:
„U najvećem broju pod generalna avijacija podrazumijevaju se manji avioni. Ipak, u tu kategoriju spadaju svi ne vojni letovi i letovi izvan redovnog prometa. To mogu biti od rekreativnog leta paraglidera do neredovitog cargo-leta nekog širokotrupnog aviona. Tu spadaju poslovni, privatni, školski, protivpožarni letovi, jedriličarstvo, padobranstvo paragliding, zaprašivanje, policijske patrole, kontrola cestovnog prometa … Među najpoznatije proizvođače manjih aviona spadaju: Cessna, Cirrus Design, Diamond, Mooney, Piper, itd.
Sve popularnije postaju ultralake letjelice kao i letjelice kućne izrade za rekreativno letenje.“

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs