BEG airport status
Etihadov A330-200 prvi put na Aerodromu „Nikola Tesla“

Etihadov A330-200 prvi put na Aerodromu „Nikola Tesla“

BEGORAD – Od 15. juna ove godine, u okviru codeshare ugovora između Jat Airwaysa i Etihada na relaciji Abu Dabi – Beograd saobraća Airbus A319 kompanije Etihdad. Danas oko 11:55 časova u Beograd na toj liniji umesto A319 sa 106 sedišta, sleteo znatno veći A330-200.

 
 
photo
 
 
A6-EYP koji je saobraćao na letu EY 71 Abu Dabi – Beograd parkiran je na Bravo apron. Zamena aviona koji redovno saobraća za Beograd širokotrupnim A330 urađena je kako saznajemo zbog potrebe za njegovom nosivošću, radi prevoza tereta koji je namenjen za operacije Air Serbije.

Airbus A330-200 je širokotrupni avion kompanije iz Tuluza koji može da preveze i do 253 putnika u dve klase a u upotrebi je od 1998. godine. Ima ih 476 u  upotrebi, od čega Etihad poseduje 21.
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ro

    U nadi da politika definitivno prepusta posao profesionalnim ljudima, A330/2/3/6, A350/8/9/10., B787… bice
    redovni saobracaj na ANT-Beograd u period do 10 godina. Politika je na prvom mestu, gde spada i tri cetiri
    velike avio kompanije koje se indirektno oglasavaju preko nekih glasila nama bliskih zemalja. U svojoj strategiji
    imaju iznenadjenje zbog samog "advance" razvoja avio saobracaja preko Beograda. Nece biti ugrozeni od AIR SERBIA sigurno, nema sanse, ali ne zele da izgube ni jednog putnika. Inters je strategija koju sprovodi onaj ko moze i ima ekonomsku pozadinu. U nadi da ce biti fer odnosi sa svima, mnogo srece Aerodromu ANT
    Beograd, AIR SERBIA njegovom partner ETIHAD AIRWAYS-u i svima nama sa njima i svima u aviaciji.
    Rod. Marinkovic, AME (ret.) Grifith AUSTRALIA

    Odgovori
    Av

    Da li ce biti fer odnosi sa konkurencijom, videcemo, mada za svaku konkurenciju vazi ona makijavelisticka maksima da "cilj opravdava sredstva" (pritom je ovo pogresan skraceni oblik).

    Pe

    Aerodrom u Beogradu je BEG a ne ANT zemljače.

    Odgovori
    ge

    ANT= Aerodrom Nikola Tesla…

    Odomacena skracenica za poznavaoce, kako domace, tako i strane…

    Ac

    Uh kako mi je odvratno to ANT (mrav), pa to je neopisivo. Meni ce nas aerodrom uvek biti BEG/LYBE ili Surcin, a ANT nikako i nikada.

    Pe

    Jasno mi je sta je covek mislio. Drago mi je da poznavaoci koje ja znam, ne koriste taj "odomacen" izraz. Osim sto je ruzno, pravopisno je ne ispravno "Aerodrom ANT". Aerodrom Aerodrom Nikola Tesla.
    Jedan je BEG i LYBE!

    pr

    Zašto se nije parkirao pored terminala? Nemoguće da je prevelik da bi ga opslužili naši mostovi.

    Btw, uvek lepo je videti širokotrupni avion na BEG. Tek se tada primeti koliko je aerodrom mali. Žao mi je što nisam uspeo da ga uhvatim, pa se zbog toga nadam da će ovo postati redovnija slika. I da, još bi lepše bilo da su poslali B777.

    Odgovori
    en

    nekada je beograd imao tri gate-a za sirokotrupne avione, C1-C3 sa duplo vecim holom za cekanje i po dva avio mosta za brze ukrcavanje, od tih tri su prepolovili i napravili C1-C6,vise nisam siguran da mogu da primaju vece avione na terminalu……

    Ac

    I ja sam se iznenadio da su ga ovako posadili preko B stajanke!? Pa da li je moguce da nije mogao na C platformu?

    pr

    Mogao je sigurno. Čini mi se da je šeikov B772 primljen na C6, a ima i veću dužinu i veći raspon krila. Možda im je zbog tereta više odgovarao na B stajanci.

    Av

    Sad je stvorena prilika za razvoj Beograda kao vazdusnog cvora regiona. Da li ce biti iskoriscena, to ce vreme i rukovodstvo ANTB pokazati. Sto se Etihada tice, za nijansu su popravili utisak, ali ne znacajno, ipak je njihov dolazak izazvao nove probleme nasoj civilnoj avijaciji, verovatno nenamerno.

    Sto se buduceg aviosaobracaja na Tesli, mislim da ce svi avioni koje je Roders spomenuo ipak vise biti u tranzitu kod nas, jer trenutno nemamo zdravu ekonomiju za prosecnog drzavljanina Srbije, za ostatak regiona nisam siguran.

    Odgovori
    in

    Krenuli su i biseri, sada vidimo koliko se ovde novinari razumeju u avijaciju.
    http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/412636/Etihadov-

    Nisam znao da i teret voli da gleda kroz prozor :)

    Odgovori
    Vl

    Cargo avion ide na cargo platformu. Putnicki avion ide na putnicku platformu. Prosto, da prostije ne moze biti.

    Odgovori
    Mi

    Etihad se pise a cita se Itihad,od kako je Vucic pogresno predstavio firmu niko se nije nasao da ga ispravi,zato bar vi ako vec pisete o avijaciji napisite pravilno ime firme.

    Odgovori
    Vl

    Interesanto. Svakodnevno cujem avione kompanije Etihad na nebu sirom Evrope i uvek je callsign Etihad. Jos nisam cuo da ih je bilo ko izgovarao na radio vezi kao Itihad. Zaista interesantno.

    Av

    Steta sto ne mogu da odem u VTI u Zarkovo, da razresim tu jezicku dilemu da li je Etihad ili Itihad :)

    fu

    Kako vam nije mizerno to prepucavanja više?
    Kad nemate sta reći pametno, bolje ništa ne reći.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    Stižu nam zamjenski Leopardi uskoro, pa ćemo ih malo isprobavati na terenu. Ako ne zadovoljavaju geografiju možemo otkazati narudžbu jer konačni ugovor nije još potpisan koliko je meni poznato. Inače tenk M84 je prastari tenk koliko god on imao futurističku liniju i primjeren kalibar, ali ne može biti okosnica moderne oklopljene konjice.

    12. Apr 2025.Pogledaj

    Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

    Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

    12. Apr 2025.Pogledaj

    Uglješa na: Rebalans budžeta otkriva iznose prvih rata za Rafale: Naoružanje ključno za konačnu cenu nabavke

    Nije problem cena, nego dugoročna strategija koja je sada potpuno neizvesna, zato je ta kupovina promašaj. Naoružanje se prilagođava kada su sve činjenice poznate.

    12. Apr 2025.Pogledaj

    Valjevac na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

    Hoćeš da kazes da je dama 1972go godište matora?!?! ;)

    11. Apr 2025.Pogledaj

    Islander na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    Nije mi jasna usporedba Leoparda 2A8 i M-84 . Cak i pored vrhunske modernizacije hrvatskih M-84 od Djure Djakovica M-84 je mala beba za Leoparda 2A8 To je ono kada usporedjujes Moskvic i Mercedes !

    11. Apr 2025.Pogledaj