BEG airport status
Airbus Helicopters predstavio svoj EC-135 Helikopterskoj jedinici MUP-a Srbije

Airbus Helicopters predstavio svoj EC-135 Helikopterskoj jedinici MUP-a Srbije

BEOGRAD – Podružnica evropskog konzorcijuma Airbus koja se bavi proizvodnjom helikoptera održala je ove nedelje prezentaciju srpskoj policiji na Aerodromu Nikola Tesla. Slovenački EC-135 predstavljen je Helikopterskoj jedinici MUP-a Srbije.

 
 
S5-HPH-Policija-Slovenian-Police-Eurocopter-EC135_PlanespottersNet_276931
 
 
Posle kompanija AgustaWestland i Bell Helicopters u bazu Helikopterske jedinice MUP-a Srbije sletela je kompanija Airbus Helicopters (nekadašnji Eurocopter). Oni su u sredu pilotima i tehničarima predstavili svoj EC-135 i to primerak koji se nalazi u sastavu MUP-a Republike Slovenije.

Prikaz helikoptera obuhvatao je prezentaciju na zemlji i tokom leta. Slovenačka letelica od dodatne opreme i sistema ima FLIR (kojim upravlja operater) i live stream data-link koji uz pomoć stanice na zemlji omogućava praćenje situacije iz vazduha u realnom vremenu.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Al

Zna li se koje modele helikoptera su prezentovali AgustaWestland i i Bell Helicopters?

Odgovori
Ot

Bell je predstavio model Bell 429 a AgustaWestland nije predstavila nijedan model uzivo, koliko ja znam

ne

Mozda bi i vojska mogla da nabavi nekoliko komada.
Bivsi Eurocopter je znao na vise od 10kom da daje popusta i do 10% (medicinski centri u nemackoj), sto znaci dosta…
Posebno jer u drzavi vise nema prvih 'medic' helikoptera, a EC135 je jedan od najuspesnijih medic i SAR helikoptera

Odgovori
ja

Neka nabave Kamove 226.
Mislim da imaju iste mogućnosti, a, zbog koaksijalnog rotora, mogu poletati i sletati po jakom vetru, nema mogućnosti oštećenja repnog rotora i gubitka upravljivosti, a, što se ugrađene opreme tiče, pa mogu poneti sve što i ovi helikopteri.

Odgovori
Ot

Odličan helikopter za namenu za koju je i prezentovan,

Odgovori
La

EC-135 je odlican helicopter, inace sve sto izadje iz fabrike u Dunworth-u jos od drugog svjetskog rata je visoko kvalitetno. Na srecu kada drzava kupuje ovakve masine ne procjenjuju se samo TT karakteristike masine nego jos mnogo drugih bitnih stvari. Svi proizvodi danas su pribliznih karakteristika, tako se I projektuju da budu konkurenti.

Nije mi jasno samo sta Amerikanci odnosno Kanadjani rade, izgleda da su digli ruke od Balkana jer je na balkanu poslednjih 40 i kusur godina dominantan bio Bell.

Cinjenica da su u Hrvatskoj tenderi bili namjesteni I da se u vrjeme objavljivanja istih moglo tacno pogoditi koji seriski broj je namjenjen za Hrvatsku jer je tacno izlistao potrebnu opremu koju su imali Eurokopterovi EC-135 koji su vec bili izasli sa linije, a cija je kupovina otkazana od strane Spanije, govori da o odabiru novog helikoptera nece mnogo ucestvovati struka vec politika VELIKIH!

Momcima u MUP-u neka je sa srecom I jedva cekam da im cestitam novu masinu, dugo je proslo od kada je poslednja funkcionalna masina stigla u Srbiju.

Odgovori
Jo

Helikopter je odličan, ali mu je i cena odlična (oko 5 miliona dolara) . A za to vreme mi i dalje nemamo rešeno pitanje dežurnog lovačkog para …

Odgovori
Iv

Da li se zna koliko helikoptera bi uzeo mup?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj