BEG airport status
Red Bull Air Race Budimpešta: Hol, Arč i Bonom najbolji na kvalifikacijama Sve je spremno za sutrašnji show. Foto: Dragan Trifunović

Red Bull Air Race Budimpešta: Hol, Arč i Bonom najbolji na kvalifikacijama

Na kvalifikacijama uoči četvrte trke Red Bull Air Race takmičenja najbolje vreme, 59. 940 sekundi, postigao je Met Hol. Drugoplasirani je bio Hanes Arč, dok se na trećem mestu našao Pol Bonom sa rezultatom 59.949 sekundi.

Letenje uoči predstojeće trke bilo je test kako za pilote, tako i za letelice, jer je temperatura u glavnom gradu Mađarske bila iznad 30 stepeni Celzijusovih.

Kvalifikacije je gledao i bivši učesnik Red Bull Air Race takmičenja, Majk Mengold. On je jedini koji je titulu šampiona ovog takmičenja poneo dva puta, pri čemu je uspeo da dva puta bude najbrži na trkama u Budimpešti.

DSFX8923
Pred domaćom publikom u novoj mašini. Foto: Dragan Trifunović

– Onaj tim koji svom pilotu obezbedi najbolji „turn arround time“ i maksimalno hlađenje, imaće letelicu koja će postići najveću brzinu i takmičara koja će imati najveću šansu da pobedi. – kaže Mengold.

Rezultati kvalifikacija: Met Hol 59.416 sekundi, Hanes Arč 59.940, Pol Bonom 59.949, Martin Sonka 1:00.272, Majkl Goulian 1:00.545, Nikolas Ajvanov 1:00.782, Jošihajd Muroja 1:00.954, Petar Besenji 1:00.954, Matijas Dolderer 1:01.209, Kirbi Čembliš 1:01.668, Pit Meklaud 1:02.376, Najdžel Lemb 1:02.563, Huan Velarde 1:02.608, Fransoa Le Vot 1:03,688.

Na današnjem „Challenger Class Training 3“, Čileanac Kristjan Bolton zauzeo je prvo mesto. Čeh Petar Kopfštajn bio je drugi, dok je treći bio Francuz Mihael Bražu. Ostala mesta zauzeli su redom: Danijel Rifa , Florian Berger, Petar Podlunsek.

Linovanje motora danas je značilo razliku u sekundama. Foto: Dragan Trifunović
Linovanje motora danas je značilo razliku u sekundama. Foto: Dragan Trifunović

Tango Six će izveštavati sa oba dana ovogodišnje trke. Fotografije ćemo objavljivati na našoj Facebook Fan stranici dok ćemo se redovno uživo uključivati preko Periscopa.

Prvo Periscope uključenje pogledajte ovde, kao i preview našeg prvog intervjua –priču sa zvaničnim Red Bull Air Race fotografom, beograđaninom Predragom Vučkovićem.

Još jedan „behind the scenes“ Periscope pogledajte ovde.

Svi postovi iz Budimpešte:

BUD_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Gale na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Да ли се сећамо да смо пре неколико година одбили донацију из Русије за ремонтоване Ан 26, под неким изговорима који су се сводили на то да наводно нема више пилота за њих. Али много важније је питање шта је прави разлог да анушка није пензионисана. Имали смо их некад 12 а и продавали смо…

14. Mar 2025.Pogledaj

Vlad na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Da se nadovežem... Izgleda da neki ne razumeju poentu. Ako nemaju te slamke niko te neće zvati da ratuješ za tuđi interes sa tim avionima, a ako imaju... Ali, izgleda da su reči "šut" i "karta" ipak najviše zabolele neke nato opcije koje otvoreno navijaju. Miloš77 Koliko oružja, koji dolet i kakve karakteristike ima Rafal…

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj