BEG airport status
Er Srbija i Alitalija ponovo proširile kod-šer sporazum Drugo proširenje kod-šer sporazuma Er Srbije i Alitalije

Er Srbija i Alitalija ponovo proširile kod-šer sporazum

Kompanije Er Srbija i Alitalija još jednom su proširile svoj kod-šer sporazum, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Po ovom sporazumu, Er Srbija će dodati svoj „JU“ kod na domaćim letovima Alitalije između Rima, Peruđe i Peskare, kao i na međunarodnim letovima između Milana i Abu Dabija.

Kod-šer sporazum uključuje i letove sa aerodroma Fjumićino u Rimu ka 14 destinacija u koje spadaju Abu Dabi (od 10. novembra), Atina, Berlin, Bilbao, Diseldorf, Istanbul, Malaga, Malta, Marsej, Nica, Tel Aviv, Tirana, Tuluz i Valensija, čime ukupan broj kod-šer destinacija sa Alitalijom raste na 37.

S druge strane, Alitalija će dodeliti svoju oznaku „AZ“ letovima Er Srbije između Beograda i osam međunarodnih destinacija, među kojima su Abu Dabi (od 10. novembra), Atina, Berlin, Istanbul, Štutgart, Solun, Tirana i Beč, čime povećava ukupan broj kod-šer destinacija sa Er Srbijom na 20.

– Zadovoljni smo što učvršćujemo naš kod-šer sporazum sa Alitalijom kako bismo obezbedili poslovnim putnicima i turistima više izbora i pogodnosti kada lete u okviru mreža destinacija naših avio-kompanija.

Na ovaj način će naša mreža destinacija u Evropi biti znatno produbljena, a istovremeno će Italiju učiniti dostupnijom putnicima Er Srbije, koji sada mogu da iskoriste prednosti jednostavnih konekcija preko Rima do 16 destinacija u Italiji i šire – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

On je dodao da je zadovoljna što ovakva vest dolazi svega mesec dana od prethodnog proširenja kod-šer sporazume između Er Srbije i Alitalije.

– Italija i Srbija su dobro povezane u poslovnom i komercijalnom smislu, kao i u oblasti turizma.

Zahvaljujući proširenom kod-šer sporazumu, Alitalija će privući nove saobraćajne tokove turista i poslovnih putnika između Italije, Srbije i ka drugim destinacijama – objasnio je Džon Šepli, direktor sektora strategije i planiranja Alitalije.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Sve varijante moguće modernizacije srpskih MiG-ova 29

Колико разумем, targeting platform је авион који означава циљ а firing platform авион који лансира наоружање.

23. Feb 2017.Pogledaj

Petronije na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Beli ti bas imas problem. Niko marsala vucica nije spominjao. Mala na kasicicu stize nora zato sto ne daju pare za.nabavku, inace odlicna haubica za te pare. po pitanju lazara sam jako skeptican, ali necu da prejudiciram. Alas, jos je nepoznanica...maketarstvo sam spomenuo jer su na standu skoro sve makete, marsala ni jednom. Na ovom…

23. Feb 2017.Pogledaj

Joca na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Patria je 100% licenca tako da to Hrvatska ne moze da reklamira kao svoj proizvod,nesto slicno kao fiat 500l kod nas samo u vojnoj indistriji,nisam siguran u kojim kolicinama smeju da prodaju.Sto se tice m95 degman postoji samo prototip napravljen jos krajem 90-tih,on vise zivi kao projekat modernizacije m84 kao verzije m84as i ab kod…

23. Feb 2017.Pogledaj

Beli na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Nema ih na sajmu! Djuro Djaković je fabrika a ne proizvod. Ta fabrika pravi Patriju po licenci. Patrija je Finski proizvod i koliko ja znam Hrvati smeju u njevoj fabrici samo za sebe da proizvode a nemogu da izvoze! Degman? Čuo sam za njega, ali gde je on, kome je ponudjen, koji su planovi? ...prazna…

23. Feb 2017.Pogledaj