BEG airport status
Video reportaža: Obilazak novog „Premijum salona“ Er Srbije na beogradskom aerodromu Otvoren prvi namenski salon za putnike jedne avio-kompanije u Srbiji / Foto: Dušan Atlagić

Video reportaža: Obilazak novog „Premijum salona“ Er Srbije na beogradskom aerodromu

Posle višemesečnih najava, kompanija Er Srbija (Air Serbia) otvorila je svoj Premijum salon (business lounge) na Aerodromu Nikola Tesla. Nalazi se u tranzitnoj zoni između izlaza A5 i A6 i prvi je namenski salon za putnike jedne avio-kompanije u Srbiji.

„Business lounge“ će biti otvoren 24 časa dnevno i u njemu će moći da borave putnici Biznis klasi, Silver, Gold i Platinum članovi Er Srbije i „Etihad Guest“ programa lojalnosti (kada putuju na letovima Er Srbije i Etihad ervejza).

Salon će, takođe, biti otvoren za kod šer partnere Er Srbije čiji gosti putuju Biznis klasom na letovima koje obavlja domaća nacionalna avio-kompanija.

IMG_6774
Gosti biraju između „švedskog stola“ i obroka iz restoranskog menija / Foto: Dušan Atlagić

Osim restorana sa domaćom i internacionalnom kuhinjom, u salonu se nalaze i prostor za odlaganje ručnog prtljaga i garderobe, poslovne prostorije, izvori napajanja strujom i USB priključci, besplatni bežični internet.

IMG_6778
Putnici će moći da koriste kupatila sa tuš kabinama / Foto: Dušan Atlagić

Dostupni su i srpska i strana dnevna štampa, periodični magazini, prostor za molitvu, tuš kabine.

e62092a4a093daff4f06baacf25730829abe8ef83cf7cca14889a6cabe325b47
Premijum salon se prostire na 398 m2 i ima kapacitet da primi 80 gostiju / Foto: Dušan Atlagić

–  Premium salon je naša najveća inovacija do sada. Mali je broj avio-kompanija u svetu, ali i u Evropi koji svojim gostima pružaju ovu mogućnost. Er Srbija će na ovaj način učvrstiti svoju poziciju, ne samo kao vodeći avio-prevoznik u regionu  nego kao jedna od vodećih avio-kompanija u Evropi –  izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić, dodajući da je otvaranje salona samo nastavak uspešnog poslovanja nacionalnog avio-prevoznik u protekle dve godine.

IMG_6743
VIP prostorija / Foto: Dušan Atlagić

Otvaranju su prisustvovali i predsednik Nadzornog odbora Er Srbije i gradonačelnik Beograda, Siniša Mali, predstavnici beogradskog aerodroma, ali ne i vršilac dužnosti generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla, Saša Vlaisavljević.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Ciklon na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Ovo što ću sada da napišem nema veze sa ovom temom. Velika Tragedija koja je pogodila Severnu Makedoniju i spremnost R. Srbije da brzo reaguje i pomogne pokazala da je odluka o kupovini novih transportnih aviona opravdana i da baš zbog potencijalno velikih tragedija Srbija treba da pojača svoju flotu upravo sa avionima iz predhodnog…

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran Vukosavljević na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Grubo...radi se o naglom pokretu antene nišanskog radara "u stranu i na dole (prema zemlji)" ,a zatim isključenje zračenja nišanskog radara. Ukoliko je ovo urađeno "na vreme", postoje dobre šanse da će protivradarska raketa promašiti cilj, čak i ako je već blizu. Nekada je dovoljno i samo isključiti zračenje, ali ako je protivradarska raketa nešto…

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran Vukosavljević na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Lepo je objašnjeno u tekstu. Radar sa zemlje je ranije prestao da prati cilj, jer je na njega ispaljena protivradarska raketa. Tada je raketa izgubila cilj i nastavila svoj let balističkom putanjom i proletela pored avio-cisterni. Raketa se navodi uz pomoć radara sa zemlje, tako što se radarski snop reflektuje od cilja i prima na…

17. Mar 2025.Pogledaj

Batric Vukicevic na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li se poklapaju datumi ili cak vremenska minutaza lansiranja KUB-a, sa vremenom uocenim iz tankera? Na osnovu ovoga se sa sigurnoscu moze reci o kojoj se varijanti radi. Pozdrav

17. Mar 2025.Pogledaj