BEG airport status
Aerodrom Osijek prekida poslovnu saradnju sa kompanijom „Sea Air“ Iz aerodroma Osijek kažu da je kompanija "Sea Air" po šesti put odložila početak svojih letova / Foto: Aerodrom Osijek

Aerodrom Osijek prekida poslovnu saradnju sa kompanijom „Sea Air“

Aerodrom Osijek saopštio je danas da ne želi da razvija poslovni odnos sa avio-kompanijom „Sea Air“, dok god se, kako su naveli: „ne utvrde ozbiljne poslovne namere, kakve priliče avio-kompanijama“. Ova odluka usledila je nakon što je pomenuta avio-kompanija po šesti put odložila početak svojih letova sa ovog aerodroma.

Kako saopštavaju iz aerodroma Osijek, pregovori sa novoosnovanom kompanijom „Sea Air“ počeli su prošle jeseni, a u januaru 2015.godine organizovan je razgovor, kao i promocija kompanije, uz prisustvo predstavnika brojnih putničkih agencija iz istočne Hrvatske, Mađarske, BiH, Srbije, Hrvatske turističke zajednice i Grada Osijeka.

Iz aerodroma Osijek navode da je neslužbena najava bila da nova avio-kompanija startuje svoje letove sa početkom letnje sezone. Krajem marta iz avio-kompanije „Sea Air“ govorili su da će ovaj prevoznik leteti kao lou-kost, kao i da će letovi biti uspostavljeni 18. maja i to za Minhen, Frankfurt i Beč. Međutim, ovaj prevoznik je početak svojih letova odložio za 1. jun, a potom i za 29. jun. Prilikom ovog odlaganja, promenjene su i destinacije do kojih će leteti „Sea Air“, odnosno novi plan uključuje tri leta nedeljno za Minhen i Štutgart i četiri za Frankfurt. Prilikom narednog odlaganja, iz kompanije su saopštili da su razlozi novog kašnjenja tehničke poteškoće, odnosno kašnjenje u isporuci aviona, a kao novi datum naveden je 19. jul.

Ipak, došlo je i do novog pomeranja, pri čemu je za početak letova određen 9. avgust. Tom prilikom iz kompanije „Sea Air“ naveli su da su svesni da su izgubili poverenje mnogih putnika, ali da kao nova kompanija nisu mogli da predvide neke od poteškoća sa kojima su se suočili. Naposletku, prošle nedelje je ovaj prevoznik obavestio aerodrom Osijek da odlaže svoje letove do 23. avgusta.

Zbog pomenutog velikog broja odlaganja početka letova kompanije „Sea Air“, na aerodromu Osijek smatraju da nemaju garancije da je reč o ozbiljnoj avio-kompaniji, te da ne žele dalje da razvijaju poslovni odnos. U objašnjenju navedeno je da ozbiljne poslovne namere podrazumevaju dovođenje odgovarajućeg vazduhoplova (ili više njih) na bazni aerodrom, stvaranje preduslova za tehničko održavanje i sigurnost vazduhoplova, izradu operativnog programa organizacije letova i slično.

Iz osiječkog aerodroma kažu i da dosadašnji postupci prevoznika „Sea Air“ negativno deluju na poslovanje i ugled aerodroma Osijek. Osim toga, oni navode da su neozbiljne najave reda letenja, otvaranje rezervacijskog postupka i konkretna prodaja putničkih karata, te višestruko odgađanje zakazanih letova, naneli velike štete brojnim potencijalnim putnicima. Prema podacima kojima raspolažu, iz aerodroma kažu da je u proteklom periodu rezervisano ili prodato više od 2.000 karata i to putnicima iz istočne Hrvatske, Mađarske, Srbije i Bosne i Hercegovine.

U prošloj godini, aerodrom Osijek je ugostio 30.000 putnika, a teži se da u 2015. godini dočekaju 100.000 putnika. Sa ovog aerodroma saobraćaju „Croatia Airlines“, „Trade Air“ i „Ryanair“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj

NS Posmatrac na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

A400M bi se koristio najvise i verovatno iskljucivo kao transportni avion. Za prevoz pripadnika VS u razne mirovne misije, vezbe u inostranstvu i sl. Drugo za izvoz proizvoda namenske industrije. Za prevoz kupljene opreme i oruzja za VS. Prevoz spasilaca, sasilacke opreme, humanitarne pomoci, prevoz gradjana iz ugrozenih drzava i sl. Za sve prevoze za…

13. Mar 2025.Pogledaj

Perko na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Bulatovic Nebojsa Niko nece da kupuje tanker, to sigurno, ali da ispravimo nejasnocu, moze da se dopuni nad Srbijom jer tanker svakako ne leti u pravoj liniji vec kruzi. Postoji nekoliko obrazaca iliti "patterna" ili procedura prilaza i dopune. Zanimljiva tema zapravo.

13. Mar 2025.Pogledaj