BEG airport status
Odobrena dodatna sredstva za remont aviona Mig-29 i Mig-21 Remont kao prelazno rešenje. Foto: Žarko Skoko

Odobrena dodatna sredstva za remont aviona Mig-29 i Mig-21

Vlada Srbije donela je odluku o rasporedu dodatnih sredstava Ministarstvu odbrane u iznosu od 600 miliona dinara koja će biti namenjena za obezbeđenje rezervnih delova, remont i produžetak veka upotrebe aviona MiG-29 i MiG-21.

– Aktuelna poseta Moskvi ministra odbrane Bratislava Gašića i razgovori sa ruskim ministrom odbrane Sergejem Kužugetovičem Šojguom doprineće što hitnijoj implementaciji ove odluke Vlade Srbije –  saopštilo je Ministarstvo odbrane.

Odluka Vlade usledila je posle uskršnje posete premijera Aleksandra Vučića aerodromu Batajnica i sagledavanja stanja u Ratnom vazduhoplovstvu i protivvazduhoplovnoj odbrani.

Dodatna sredstva Ministarstvu odbrane opredeljena su kao prelazno rešenje do nabavke novih vazduhoplova za potrebe RV i PO.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

dj

Produzenje veka upotrebe?! E bas bi to voleo da vidim. Po kojoj verifiovanoj tehnologiji projektnog biroa i proizvodjaca. I MiG 29 (nasa verzija 9.12) i MiG 21bis, su muzejski eksponati u Rusiji. Nema ih vise ni na vojnim otpadima u Rusiji.

Odgovori
Ж

Грешите, МиГ-29 9-12 се итекако користи у Русији а пре неки дан је у 121. АРЗ Кубинка завршен ремонт једног. http://russianplanes.net/id160730

dj

Moguce Zivojine, no te masine su spram novim verzijama bas proslost, na nedovoljnim stokom rezervnih delova.

Ж

Пошто се верзије 9-12 а и 9-12А у Русији још ремонтују онда ће сигурно бити у употреби још неколико година.

Jo

Mig-29 bi mogli da budu solidno remontovani ako se nađu pare (u šta sumnjam) . Što se tiče Mig-21, koliko mi je poznato Rusija više ne nudi takve usluge jer jednostavno nema ni pouzdanih delova kojima bi se vršio remont (proizvodnja prestala pre više od 20 godina) . Ukrajinci su nešto skarabudžili Hrvatima, ali pitanje je koliko je to kvalitetno .

Odgovori
Ai

A može li netko odgovoriti na pitanje, ako su ovo "dodatne pare za remont" koje su i kolike do sad planirane i izdvojene ? I jel' remont tih aviona uopće bio u planu ili njihovo pojačano održavanje ?

Odgovori
VO

Živi bili pa videli. Sve je navodno već dogovoreno, a šta je i kako urađeno saznaće se pre ili kasnije.

Odgovori
Wi

Bilo bi super kada bi veci deo tih para za remont ostao u Srbiji , kada bi sto vise moglo da se uradi ovde.Inace odlicna vest.Jos nesto gde su oni sto su mi kupovali sok i sendvic?

Odgovori
Jo

To nikako ne ! Već smo imali gorka iskustva sa domaćim "remontovanim" avionima . Nažalost, nemamo mi više u Srbiji mogućnosti da tako nešto odradimo .

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Milojica na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Odlicna ideja za Orla! Novac nije problem, Srbija je lider na zap. Balkanu, sad ima na racunu 10 milijardi evra i dolara, moze pazariti sve, veci je problem da vidimo sta nam zaista treba u ovomo novom geopolitickom okruzenju! Vidimo da zapad propada, Njemacka u krizi, Tramp ne zna dje udara, globalizam je na izdisaju…

20. May 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Niko nije u problemu. Kredit je samo elegantnije rešenje i rasteže period otplate do negde 2033 ili 2035. tako da ne bude veći napor za državu. Uz to da će i inostrane banke da rade nadzor Dasovog tempa proizvodnje. Što je i logično. Ko zna šta će biti sutra.

20. May 2025.Pogledaj

Drago na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Ja bih u jednom rešio problem Super Galeba i Orla, jer će i Orlovi morati biti zamenjeni u sledećih 5-10 godina. Iz tog razloga nebi kupovao Turboprop. Imamo Lastu i Sovu koje mozemo sami proizvoditi. Sa tih klipnih aviona se moze preći na mlazni avion kao na primer T-7, M-346, L-39 ili T-50. Tako da…

20. May 2025.Pogledaj

Falcon na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Kao veliki fan turbopropova moj lični favorit je bio i ostao Super Tucano. Veoma sposoban avion koji može da ponese oko 1.500kg UbS i koji može da poleti/sleti odakle god, bio bi idealna zamena za G-4.

20. May 2025.Pogledaj

DUDE na: FEINDEF 2025: Prvi prikaz modela Erbasove besposadne letelice SIRTAP, moguća španska nabavka turskog trenažnog aviona Hurjet

HURJET odgovara Spaniji jer u naoruzanju vec imaju avione F-18 sa motorima GE F404. Isti motor se koristi i na HURJET-u. Plus, uvalice Turcima kompenzaciju za A400M. Jednom kada Turska zavrsi razvoj sopstvenog motora, HURJET ce biti veoma pozeljno resenje za sve drzave koje zele da kupe naoruzanje na jednoj adresi, bez mesanja Amerike, Rusije…

20. May 2025.Pogledaj