BEG airport status
Predsednik Etihad ervejza odgovorio na optužbe američkih avio-prevoznika

Predsednik Etihad ervejza odgovorio na optužbe američkih avio-prevoznika

BEOGRAD – Predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, Džejms Hogan, prvi put se obratio javnosti nakon pokretanja kampanje tri američka avio-prevoznika protiv ove i drugih zalivskih kompanija. Hogan je jasno stavio do znanja da smatra da je Otvoreno nebo formula za uspeh, a upozorio je i na radnje koje bi putnicima mogle da ograniče izbor među konkurentima.

 
 
Airbus_A330-202,_Etihad_Airways_JP5752534
 
 
Obraćajući se prisutnima na 14. Godišnjem samitu avijacije, koji je organizovala Fondacija Privredne komore Sjedinjenih Država u Vašingtonu, Džejms Hogan je izjavio da je Otvoreno nebo do sada bilo „formula uspeha, od koje ogromne koristi imaju i putnici i avio-prevoznici u SAD, UAE i širom sveta„, saopštili su iz Etihada. Ovom prilikom, on je pozvao na razboritu debatu zasnovanu na činjenicama, ali i upozorio na radnje kojima bi se milionima putnika iz SAD-a i drugih delova sveta ograničio izbor među konkurentima na tržištima koja su avio-kompanije iz SAD-a odlučile da ne pokrivaju.
 
Govoreći o razvoju avio-kompanije Etihad ervejz i o njenoj konkurentskoj strategiji, Hogan je naglasio činjenicu da je ovaj prevoznik jedan od najnovijih u svetu, te da su na svakom tržištu morali da se suoče da postojećom konkurencijom.
 
– Da bismo se upustili u borbu sa njima, morali smo da uložimo veći napor i da radimo pametnije. To se zove konkurencija. Pomogao nam je naš geografski položaj. Zaliv se nalazi na raskrsnici savremenih puteva trgovine i putničkih pravaca.
 
Odgovarajući na optužbe američkih avio-prevoznika o finansiranju, predsednik Etihad ervejza je otkrio da se iza „tajne“ brzog rasta ove kompanije krije isključivo odlična usluga, a naglasio je i da je Etihad mnogo transparentniji u vezi sa svojim poslovanjem, u odnosu na druge.
 
– Verujemo da je Etihad ervejz bio usredsređeniji na dostizanje i ostvarivanje održive profitabilnosti nego bilo koja druga nacionalna avio-kompanija u istoriji. Kažem ‘verujemo’. jer je iznenađujuće koliko je teško pronaći finansijske podatke o prvoj ili prve dve decenije rada nacionalnih avio-kompanija u svetu. Redovno nas kritikuju zbog našeg takozvanog nedostatka transparentnosti, ali vidimo da ima veoma malo nacionalnih avio-kompanija koje su bile tako otvorene u početnim fazama razvoja kao što smo to mi.
 
 
c3fc3bcc3e27060c710f6a7067009e9d
 
 
Džejms Hogan je još naveo da se, kao nacionalni avio-prevoznik u vlasništvu svoje države, Etihad ervejz ne razlikuje od mnogih avio-prevoznika širom sveta. On je istakao da je ovaj avio-prevoznik uvek jasno isticao da je dobio osnivački kapital i kredite od vlasnika, što je upotpunjeno kreditima u vrednosti od 10,5 milijardi američkih dolara od međunarodnih finansijskih institucija.
 
– Naš vlasnik veruje u naš poslovni plan. Povećavao je svoju posvećenost u onoj meri u kojoj smo se mi razvijali – investirao je u naš uspeh. Ključna reč je povraćaj.
 
Naglašavajući postojanje prijateljstva sa Sjedinjenim Američkim Državama, Hogan je naveo da je Etihad značajan klijent mnogih američkih kompanija, kao i da sarađuju sa strateškim partnerima u toj državi. On je naveo da je njegova kompanija u toku 2014. godine predala 180.000 putnika mrežama američkih avio-prevoznika i 50.000 putnika u prva dva meseca 2015. godine.
 
-Naša posvećenost američkoj ekonomiji održava više od 200.000 radnih mesta. – rekao je predsednik Etihad Ervejza.
 
Na kraju svog govora, Džejms Hogan je izjavio da Otvoreno nebo znači mogućnost izbora, a da američki avio-prevoznici retko nude alternative, te da nijedan od njih ne leti za Abu Dabi, a da retko koji posluje na Indijskom potkontinentu, u jugoistočnoj Aziji, ili u širem pojasu Bliskog istoka.
 
– Nemamo potrebu da se izvinjavamo zbog toga što nudimo nov konkurentni izbor putnicima u avio-saobraćaju. Nadamo se da ćemo nastaviti da to činimo širom sveta. – zaključio je Hogan.
 
Podsećamo, „Open skies drama“, kako su ovu situaciju nazvali svetski mediji, započeta je lobiranjem nekolicine američkih avio-prevoznika kod vlade Sjedinjenih Američkih Država da ograniče poteze bliskoistočnih avio-prevoznika za proširenje ruta širom sveta. Kako je išao tok ove debate, možete pročitati ovde, a o optužbama koje su upućene Katar ervejzu ovde.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj