BEG airport status
Novi Tango Six Nazad u igri.

Novi Tango Six

Pred vama je nov, redizajniran Tango Six portal kojeg smo prethodnih nedelja izmenili iz osnova. Poslednja verzija nosi oznaku Orbiter v1.5 i predstavlja našu najnapredniju iteraciju do sada.

Za početak, unificirali smo novi vizuelni identitet Tango Six brenda na svim našim kanalima i T6 od danas postaje novi logo i simbol svih naših centralnih i pratećih aktivnosti.

Odlučili smo se i za potpuni redizajn portala.

Novi izgled portala osmislili su Tamara Maksimović (tvorac vizuelnog identiteta Er Srbije) i Dušan Atlagić, dok je back end radio Sibin Grašić sa svojim timom. Želja nam je bila da novi izgled i sve prateće funkcionalnosti prilagodimo novim misijama portala – unapređenju kvaliteta i povećanoj produkciji sadržaja.

Tako će čitljivost sadržaja i pregled multimedije biti prioritet i nadamo se da ćete i tu pimetiti značajan pomak. Uvodimo i novu kategoriju posebnih postova koja će biti podređena isključivo iskustvu čitanja – neće biti reklama niti drugih bočnih elemenata kao na ostatku sajta već isključivo fotografije, tekst i video. Ovde ćemo se truditi da pustimo mašti na volju i da kroz magazinski prelom ponovo pomerimo granice novinarskih i reportažnih formi u našoj oblasti.

Povećali smo veličine i pozicije banera za oglašavanje, naš You Tube kanal sada ima izraženije mesto na home page-u i u kategorijama. Grafička oprema tekstova je nešto na čemu ćemo od sada polagati znatno više pažnje.

U danima koji slede nastavljamo sa izveštajima sa lokacija širom planete: obićićemo Erbasovu fabriku u Tuluzu, naš biz-jet izveštač javiće se iz Ženeve dok ćemo sledeći mesec podrediti najvećem vazduhoplovnom sajmu na planeti sa koga ćemo takođe izveštavati.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

De

Ovo se dugo čekalo. Puno sreće i samo napred!

Odgovori
Lo

Bravo Petre, postavljaj standarde !

Odgovori
Wi

Nas omiljeni sajt ponovo sa nama,srecno momci i devojke!

Odgovori
12

Moram da priznam da je T6 ovaj redizajn uradio veoma kvalitetno, i vizuelno i funkcionalno. Ako bih i imao zamerke, to bi bile sitnice (recimo, javno objavljivanje autorovog e-maila).

P.S. Tamara je mozda napravila promasaj sa vizuelnim identitetom AS, ovo joj daleko bolje ide.

Odgovori
YU

Najzad je krenulo! Idemo u nove radne pobede!

Odgovori
Ne

Nesto vam blinkaju sva slova svakih 4. sec
O vizuelnom identitetu nema rasprave al nekako se iz aviona vidi da ga je radila Tamara.

Sve najbolje
Nele

Odgovori
С

Браво!
Ово заиста прелепо изгледа! Само напред!

пс….а што изгорех чекајући, ијаооо

Odgovori
Ni

Bravo, new t6 portal

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj