BEG airport status
Direktor Er Srbije panelista na CAPA konferenciji Panel na temu "Ko ima pravu formulu za Evropu?"

Direktor Er Srbije panelista na CAPA konferenciji

O razvoju Er Srbije i budućnosti civilnog vazduhoplovstva u Evropi, kao jedan od panelista CAPA (Center for aviation) konferencije Aviokompanije u tranziciji (Airlines in transition) koja je okupila veliki broj čelnih ljudi, svoj stav izneo je i direktor Er Srbije Dane Kondić.

Panel posvećen temi „Ko ima pravu formulu za Evropu?“ („Who Has The Right Formula For European Aviation?“) otvorio je pitanje tržišta na ovom kontinentu. Sudeći po profitabilnosti, Evropa je druga najgora regija kada je reč o civilnom vazdušnom saobraćaju. Nalazi se odmah iza Afrike. Njena specifičnost je i izuzetno dobro poslovanje low-cost kompanija. Čak prva 4 od 6 najprofitabilnijih avio-prevoznika u Evropi spadaju u ovu grupu.

O položaju i bućnosti Er Srbije na takvom evropskom tržištu, govorio je direktor Er Srbije Dane Kondić:

– Kada se govori o Evropi, bitno je razlikovati da li je reč o tržištu EU ili celom kontinentu. Mi smo na početku preporoda i ide nam dobro. Iza svake kompanije koja je bila u državnom vlasništvu ostaje mnogo nagomilanih problema. Poslednja godina JAT-a završena je sa 73 miliona evra gubitka. Krajem 2014. godine, posle 12 meseci poslovanja Er Srbije, zabeležen je profit od 2,7 miliona evra. –

 

Kondić je već tad najavio planove u vezi sa čarter letovima kompanije Er Srbija:

– Imamo četiri aviona koji se ne koriste za redovne letove i koristićemo ih u okviru brenda Aviolet. Ideja je da se oni koriste tokom letnje sezone za čarter letove. – objasnio je Kondić.

Tom prilikom govorio je i dosadašnjoj saradnji sa Etihadom, ali i o saradnji sa Er Čajnom sa kojom je Er Srbija nedavno potpisala sporazum o letovima na relaciji Beograd-Peking.

 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bole na: Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

u zemlji gde se SMS porukama sakupljaju pare za lečenje mi pričamo o letećim taksijima. zamisli zemlju gde je pšenica 2005 koštala 20 din a prošle godine 19.5. Jel to skok u budućnost ili su budućnost expo i leteći taksiji. to realno zanima 0.1% gradjana Srbije. oni koji ili vole tehnologiju ili baš lepo žive.

28. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Tesko ce Francuzi dozvoliti deo proizvodnje Rafala u Indiji, ali Indijci nemaju izbora za novi Palubni lovac bombarder. Rafal im je jedini kandidat jer amerikanac ne dolazi u obzir. A tek im Ameri ne bi dali neku licencu za F-35B ili F-18 :-) Rafal F4 jeste velik skok posle MiG-29K ali i bukvalno 3 puta…

28. Apr 2025.Pogledaj

Milan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Prvenstveno SILA 450/750 Treba domaca avio indistrija da se ozbiljno razvija zato sto imamo potencijala u tome a ne da se daje prvenstvo stranim firmama koje proizvode avione. Misljenja sam da je domace najbolje.

28. Apr 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Branko fantastična analiza i ređanje činjenica. Pogotovo za kapacitete proizvodnje i produkcije sofisticiranih sredstava vojne tehnologije Mnogoljudna zemlja je spremna da obezbedi i dovoljan broj pilota za ovoliku silu aviona. Dokle u isto vreme, (pošto pratim SAD izveštaje o stanju u njihovom RV.kao i novotarijama kod njih) Pentagonove komisije u izveštaju o stanju I sposobnostima…

28. Apr 2025.Pogledaj