BEG airport status
EUROCONTROL i DCV organizuju SAR konferenciju u Beogradu Još jedna regionalna konferencija posvećena SAR-u održaće se u Srbiji

EUROCONTROL i DCV organizuju SAR konferenciju u Beogradu

EUROCONTROL i Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva organizovaće 9. i 10. februara sledeće godine u Beogradu regionalnu konferenciju posvećenu traganju i spasavanju (SAR).

Konferencija je zajedinčka inicijativa ove dve institucije i zamišljena je kao dalja podrška ICAO zaključcima koji su identifikovali potrebu da se promoviše povećanje i unapređenje SAR usluga i kapaciteta u Evropi u saglasju sa Aneksom 12 ICAO-a i unapređenjem međunarodnih pravilnika u ovoj oblasti.

Tema konferencije biće i zaključci sa regionalnog skupa predstavnika vazduhoplovnih vlasti koji je održan 22. januara takođe u Beogradu na kojem su su učestvovali predstavnici Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Crne Gore, Makedonije, Ruminije i Srbije. Tom prilikom Srbija i DCV su pozvani da preuzmu inicijativu i pokrenu formiranje radne grupe koja će istražiti metode za regulisanje SAR operacija u kontekstu prekogranične saradnje na regionalnom nivou i predložiti optimalna rešenja.

Sa ovogodišnje SAR vežbe DCV-a i MUP-a / Foto: MUP
Sa ovogodišnje SAR vežbe DCV-a i MUP-a / Foto: MUP

Planirano je da prvi dan konferencije bude fokusiran na strateške i institucionalne aspekte prekogranične saradnje u SAR oblasti i kao takav biće namenjen da predstavnici nacionalnih regulatornih tela, ICAO-a, ECAC-a i EUROCONTROL-a razmene mišljenja o ovoj temi. Drugog dana razmatraće se praktični i operativni aspekti ovakve saradnje i to će biti prilika da SAR post-holderi u okviru pomenutih institucija takođe razmene svoja iskustva u organizovanju SAR vežbi.

Preliminarni draft agende možete pročitati ovde.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj