BEG airport status
Red Bull Air Race u Rovinju Napetost među takmičarima pred treću trku u sezoni

Red Bull Air Race u Rovinju

Sledeća u nizu trka svetskog šampionata Red Bull Air Race biće održana u Rovinju 30. i 31. maja. Na osnovu dosadašnjeg toka takmičenja, ali i sudeći po rezultatima sa prošlogodišnjih trka, trenutno prvoplasirani na tabeli, Pol Bonam, mogao bi da je doživi kao šansu za revanš.

– Ono što je najracionalnije u ovim situacijama jeste da se zaboravi sve što se do sada desilo u sezoni i da se sledeća trka u Hrvatskoj vozi kao da je prva. Ne možemo da budemo potpuno sigurni u uspeh, jer je konkurencija veoma jaka. – kaže Bonam.

FO-1EANFG34H2511
Posle Abu Dabija i Japana, na redu je Hrvatska

Na osnovu bodova sakupljenih u prethodne dve trke ove sezone, Pol Bonam u Rovinj dolazi sa 6 poena vođstva u odnosu na drugoplasiranog Australijanca – Met Hol trenutno ima 18 poena.

Iza njih dvojice nalaze se: branilac titule Najdžl Lem (8 poena), Nemac Matis Dolder (7 poena), Kanađanin Pit Meklaud (7 poena), Francuz Nikolas Ajvanof, Austrijanac Hanes Arč (5 poena) i Japanac Jošihajd Muroja (4 poena).

red bull 2
Očekuju se navijači iz Nemačke i Austrije

Ono što se već sad prognozira jeste to da će Bonam pokušati da se revanšira austrijancu Hanesu Arču za prošlogodišnju tesnu pobedu u ovom hrvatskom gradu. Naime, Arč je bio brži za 0, 08 stotinki. Rezultat je bio 59, 012 sekundi za Arča i 59, 097 sekundi za Bonama.

Bonam koji je prošle godine u generalnom plasmanu zauzeo treće mesto, do sada je zabeležio 17 pobeda u karijeri. Međutim, nikada nije osvojio tri vezane trke u sezoni. To je za sada jedino uspeo bivši dupli svetski šampion, Amerikanac Majk Mengold u sezoni 2005. godine.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj