BEG airport status
Posle 30 dana provedenih na dužnosti: Direktor Muzeja vazduhoplovstva Knežević podneo ostavku Direktor odlazi sa funkcije posle mesec dana od postavljanja /Foto: Ministarstvo odbrane

Posle 30 dana provedenih na dužnosti: Direktor Muzeja vazduhoplovstva Knežević podneo ostavku

Novopostavljeni direktor Muzeja vazduhoplovstva-Beograd, potpukovnik u penziji, Miroslav Knežević, podneo je ostavku, potvrđeno je iz Ministarstva odbrane za naš portal.

Na sednici Vlade 23. oktobra doneto je rešenje kojim se Miroslav Knežević „razrešava dužnosti vršioca dužnosti direktora Muzeja vazduhoplovstva-Beograd, na lični zahtev“.

Ostavka direktora ove ustanove kulture u Vladi je razmatrana svega mesec dana od postavljanja Kneževića na tu funkciju. 

Kako je naš portal ranije pisao, Knežević je na mesto direktora došao na osnovu odluke Vlade Srbije iz aprila ove godine. Preuzimanje rukovodstva praćeno je i optužbama stare uprave da je ovakva odluka nelegalna zbog čega je u više navrata odbijena primopredaja dužnosti.

Pre nešto više od mesec dana ona je učinjena gotovo nasilnim putem.

Potpukovnik Knežević nije želeo da komentariše svoju ostavku.

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi: 11351426_10206327791931056_163578268_n

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Vo

Vi iz T6 ste slinavci koji će se na kraju ugušiti sopstvenim slinama. Eto otjerali ste čovjeka koji je obećavao boljitak. Plivajte u svom dreku jer na bolje niste naučili, a i ne zaslužujete.

Odgovori
Sl

Kome boljitak? Muzeju? Interesnoj grupi? Komandi? Tebi?
A vama Muzejci da poručim !!!
DUGO VAM JE I TRAJAO

Ko

Коментар пуковника (а не потпуковника) у пензији Кнежевића је изостао, јер је ова оставка била изнуђена од стране Министарства одбране. Министарство није било задовољно његовим радом и резултатима које је постигао. Као да је то била његова кривица?
Насилним путем су га устоличили на месту директора Музеја ваздухопловства, а да нису ништа припремили пре његовог доласка. Практично су човека искрцали на пусто острво без хране и воде. Врло брзо је Привредни суд одбио да депонује његов потпис у АПР-у, јер са решењем Владе РС то није могуће према важећем Закону о култури и важећем Статуту установе. Остатак његовог боравка у Музеју је било чисто блефирање пред запосленима и грчевито држање за фотељу, у складу са инструкцијама добијеним од претпостављених.
Да није смешна, цела ова прича би у ствари била одвратна. У земљи у којој велики број младих људи не могу да нађу своје прво запослење, због чега емигрирају у иностранство, без наде да ће се икада вратити, Влада Србије крши своје принципе, Законе и Статуте, и уместо јавног конкурса именује пензионисана војна лица, као да на тржишту рада нема никога способног да управља једном установом културе.

Odgovori
Ko

По оваквој политици према Музеју ваздухопловства – Београд, нажалост, ни ова Влада се не разликује од оних претходних, које су од 2002. године на исти начин дозвољавале Команди ваздухопловства (давала четири члана у управни одбор од којих је један по правилу био заменик команданта Команде РВ и ПВО и председник Управног одбора) да на места директора Музеја ваздухопловства и њихових заменика и плаћених саветника поставља пензионисана војна лица, која су поред великих пензија добијала и плате и друге бенефиције, које немају остали запослени у музеју. Тако су кроз Музеј ваздухопловства, као кроз неко бањско лечилиште, у коме се ужива о трошку запослених у Музеју, продефиловала многа пензионисана војна лица. Пар месеци по пензионисању генерал Славко Бига је постављен за директора да би ускоро за свог помоћника довео пензионисаног пуковника Драгана Јерковића, а касније пензионисаног генерала Зорана Милићевића. Пошто је Славко Бига морао да по други пут оде у пензију, председник Управног одбора генерал Малиновић учинио је све да на директорско место доведе пензионисаног потпуковника Предрага Грандића, а за помоћника директора да постави такође пензионисаног потпуковника Јануза Мунишевића. Када је председник управног одбора Музеја ваздухопловства генерал Малиновић отишао у пензију одмах је добио место саветника, наравно плаћеног, код свог пулена Предрага Грандића, ког је устоличио прочитавши пред члановима Управног одбора његову биографију и препоруку иза које су наводно стајали и Министарство одбране и Команда ваздухопловства. Ко зна докле би то трајало да запослени у музеју нису спречили Грандића да, уз подршку Малиновића, прода културно добро, делове америчког авиона П-38.
Пошто у том тренутку нису имали решење да на местом вршиоца дужности поставе неко пензионисано војно лице представници Команде ваздухопловства су поставили кустоса Зорана Радојевића. Када је овај пред истек свог једногодишњег мандата расписао конкурс за избор директора Музеја ваздухопловства, који је објављен у листу Политика настала је узбуна у Команди ваздухопловста чији су представници у Управном одбору МВБ, на чијем је челу био генерал Миодраг Гордић, учинили све да се поништи конкурс. Наиме они су у то време већ почели, без знања осталих чланова Управног одбора и запослених у Музеју, да воде бројне састанке у Министарству одбране чији је коначни резултат био формирање некаквог вд Управног одбора у коме није било представника оснивача Музеја ваздухопловства, нити иједног представника запослених из Музеја. Они су подметнули Премијеру да потпише решење о постављењу за вршиоца дужности директора Музеја ваздухопловства пензионисаног пуковника Мирослава Кнежевића.
Све ове разговоре о формирању вд Управног одбора и постављању вд директора водио је генерал Гордић који је, према још незваничним информацијама, сада као пензионер, постављен уместо Кнежевића на место вд директора Музеја ваздухопловства – Београд.
Докле бре?

Odgovori
22

Apelujem na nadležne da gospodin Kolo postane direktor muzeja! On to toliko jako želi, da je spreman da ponavlja iste stvari (poluistinite) mesecima i to u velikim količinama. Neka se neko vreme igra direktora, naravno bez prava da prodaje eksponate kao neki pre njega. Pri tome ne mislim na one o kojima uporno priča (P-38), nego na one koje prećutkuje (An-12, Bf-109G-10…)

Odgovori
Ko

Некада се иза ваздухопловног официра по калдрми вукла сабља, а данас – цегери.
22201, или се представи, или заћути.

jo

Knežević je samo Vojnik!
A kakve se velike igre oko muzeja vode tek će nam postati jasno!
A Grandić je imao i te kako dobre namere da Muzej vrati tamo gde mu je mesto!

Odgovori
Ra

Da li ste primetili da g. Kolo uvek zahteva da mu se imenom i prezimenom predstave samo oni ucesnici foruma koji se ne slazu sa njim, ali ne i oni koji ga podrzavaju? Da li to znaci da su ovi drugi njegovi botovi ili mu uopste nije stalo da sazna ko ga podrzava?

Odgovori
Ko

Radoznali – Да ли си приметио да захтевам представљање само од оних који, уместо да пишу о теми, радије дискусију срозавају на лично вређање и цинично прозивање? Када прозивам нечије име, не кријем се иза неког надимка или броја.
Иначе, са мном се многи не слажу, а нешто сам слабо приметио да неко мени даје подршку.
Не знам шта су то ботови.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj