BEG airport status
Miodrag Kostić zainteresovan da investira u Aerodrom Portorož? "Razvoj aerodroma i marine, da bismo postali neka vrste novog Kana. Tako ga vidimo u budućnosti" / Foto: MK Commerc

Miodrag Kostić zainteresovan da investira u Aerodrom Portorož?

Srpski biznismen, vlasnik MK Grupe, Miodrag Kostić, zainteresovan je za Aerodrom Portorož, preneo je sajt B92.

Većinski vlasnici Aerodroma Portorož pripremaju se na novi pokušaj prodaje, piše list „Finance“ i dodaje da je Kostić i ranije iskazivao interesovanje za ovu investiciju, a napomenuo je da sve zavisi od dogovora s Piranskim županom, odnosno lokalnom samoupravom.

– Portorož ima potencial za dalji razvoj i povečanje broja turista. Razvoj aerodroma i marine, da bismo postali neka vrste novog Kana. Tako ga vidimo u budućnosti. Naš cilj je promocija Portoroža kao destinacije najviše kategorije, zato je u našem interesu veci broj letova kao i to da Marina Portorož radi punim kapacitetom – navode iz „MK Group“, prenosi B92.

Da podsetimo, ovaj aerodrom treća je po veličini međunarodna vazdušna luka u Sloveniji i nalazi se 6 Km od Portoroža.

Aerodrom je opremljen VFR i IFR sistemima. Poletno-sletna staza dužine je 1200 m i širine 30 m, a mogu je koristiti svi tipovi aviona težine do 25 tona MTOW.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj