BEG airport status
Hogan: Investiranje u druge kompanije promoviše konkurenciju Novi premijum salon i A380 sa Etihad Rezidencijom na letu do Melburna/ Foto: Etihad Airways

Hogan: Investiranje u druge kompanije promoviše konkurenciju

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) najavila je da će u maju otvoriti premijum salon na aerdoromu u Melburnu, kao i da će od 1. juna uvesti letove do ovog grada avionom A380 sa Etihad Rezidencijom.

Poslovni ručak u Melburnu – „City Business Luncheon“  Etihad je iskoristio i za promociju sopstvenog modela poslovanja. Predsednik i generalni direktor Etihada, Džejms Hogan je u obraćanju grupi od 500 gostiju u prostorijama fudbalskog kluba Melburn siti još jednom istakao da je „model investiranja u vlasničke udele u drugim avio-kompanijama stvorio novu snagu u globalnom avio-saobraćaju koja štiti i promoviše konkurenciju“.

Iako je konkurentnost Etihada često pod optužbama da je nelegalna zbog mogućih državnih subvencija Ujedinjenih Arapskih Emirata, Hogan koristi svaku priliku da je ispromoviše, što je nesumnjivo samo još jedan trn u oku američkim prevoznicima, ali sve više i evropskim vlastima.

– U svetu mega-konektora i mega-alijansi, nemoguće je takmičiti se sam na globalnoj sceni. Regulatorna ograničenja, visoki troškovi ulaska i moć etabliranih avio-prevoznika stvaraju visoke barijere.

Etihad ervejz je morao da sve izgradi od nule i da investira u celokupnu infrastrukturu koja je potrebna jednoj globalnoj avio-kompaniji. Prema tome, osim očigledne investicije u iznosu od više milijardi dolara u vazduhoplove i motore, to znači i investiranje u ljude, investiranje u tehnologiju, investiranje u nepokretnu imovinu i investiranje u naš brend. Za Etihad ervejz, to je takođe značilo investiranje u partnere – izjavio je Hogan.

Iz kompanije poručuju da je Etihad uspostavio kod-šer saradnju sa 49 avio-kompanija i stekao  manjinske udele u kompanijama Virdžin Australija, Alitalija, Džet ervejz Er Srbija, Er Sejšeli i Er Berlinom.

Podsećamo, nemački sud je krajem 2015. godine prvobitno zabranio 26 od ukupno 31 kod-šer leta Er Berlina i Etihada, što je driektno posledica tenzije koja postoji između američkih i evropskih avio-kompanija sa jedne strane i naglo rastućih, bliskoistočnih prevoznika – Etihada, Emirata (Emirates) i Katar ervejza (Qatar Airways) sa druge strane.

Odluka je na kraju ipak preinačena i dozvoljeno je da se kod-šer letovi obavljaju do kraja zimske sezone – 26. marta.

U Etihadu, međutim, navode  da sva njihova kod-šer partnerstva opstaju na korist oba avio-prevoznika, kao i da je povećanje prometa obostrano.

–  Virdžin Australija, na primer, već duže vreme prima više putnika iz naše mreže nego što joj donosi. Zatim, Alitalija je 2014. godine bila na rubu propasti. Nalazimo se na trogodišnjem putovanju sa Alitalijom i postižemo sve ciljeve. To je sada kompanija koja je neprepoznatljiva u odnosu na prethodno stanje – i koja nudi nov konkurentski izbor za putnike ka Italiji i iz ove zemlje – objasnio je Hogan.

Kliknite na baner za grupisane postove o sukobu američkih i bliskoistočnih aviokompanija:

47480602101798.GDxMxgR7O5ASynyZVN0w_height640

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nemanja na: Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

mi smo tako bogata zemlja,pa imamo 53miliona da damo za avion,dok nam se deca lece kako?gladnih i siromasnih nazalost sve vise ... Ovo sluzi da hrani ego jednog coveka,koji ce ga najceace i koristiti.Al svemu jednom dodje lraj

24. Apr 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Srpski MiG-ovi 29SM+ prvi put prikazani sa ruskim protivradarskim raketama H-31P

Interesantno je da Francuzi imaju nosače aviona, i najmodernije avione na svetu, a skroz su batalili protiv radarske rakete za avione, tojes ozbiljne SEAD/DEAD misije.

24. Apr 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: Srpski MiG-ovi 29SM+ prvi put prikazani sa ruskim protivradarskim raketama H-31P

Dionizije Као прво, фотографија рактете је само илустрација, као друго није права, већ тзв. габаритно-тежински модел. И као треће фотографија је настала на авио-салону МАКС 2019, изложена ваздухопловна убојна средства се налазе испред МиГ-а 35УБ ВКС Русије.

24. Apr 2025.Pogledaj

Vasilije na: Makedonsko ratno vazduhoplovstvo dobilo novog komandanta, Skoplje se priprema za ponovne pregovore o sporazumu vrednom 249,9 miliona evra za helikoptere AW169M i AW149

Nije u tome stvar , nego su ovi sto su sada u zmk vladi pred izbore vodili tajne pregovore sa kinezima da kad dodju na vlast kupe kineske helikoptere ( cak je Danas pisao tada o tom) ali ih je bivsa ministarka pretekla sa ugovorom sa italijanima pa sada ovi kada su dosli na vlast…

24. Apr 2025.Pogledaj

МилеНС na: Srpski MiG-ovi 29SM+ prvi put prikazani sa ruskim protivradarskim raketama H-31P

@Gen. Goran Milovanović - Ваше излагање је забрињавајуће ако ништа друго макар из два разлога. 1) толико нахвалисте МиГ-29 и ваше познавање истог а на фотографији не препознајете 99% идентичне усиснике (јер је у питању МиГ-35) него идентификујете летелицу као Миг-25 или 31 ?!? 2) цитирам:"nije ni čudo što ga Ameri najviše spominju iz strahopoštovanja,…

24. Apr 2025.Pogledaj