BEG airport status
„Nikola Tesla“ nastavlja da pomaže aerodromu Ponikve – dogovorene obuke, donacija i strateška saradnja ANT u prethodnom periodu donirao računarsku i drugu specifičnu opremu aerodromu Ponikve / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ nastavlja da pomaže aerodromu Ponikve – dogovorene obuke, donacija i strateška saradnja

Delegacija zlatiborskog okruga koju su činili Dimitrije Paunović, načelnik zlatiborskog upravnog okruga, Tihomir Petković, gradonačelnik Užica i Saša Savić, direktor Aerodroma Ponikve u Užicu posetili su Aerodromu Nikola Tesla i dogovorili nastavak i proširenje dosadašnje saradnje, saopštila je beogradska vazdušna luka.

– U planu je donacija ostatka stare perimetarske ograde, kao i nastavak stručne obuke zaposlenih na Aerodromu Ponikve u Školskom centru beogradskog aerodroma za različite profile poslova, kao i konkretizacija buduće strateške saradnje i partnerskog odnosa – poručeno je sa Aerodroma.

Delegaciju su dočekali v.d. generalnog direktora beogradskog aerodroma, Saša Vlaisavljević i izvršni direktor Raša Ristivojević.

– Porast broja putnika, obima avio-saobraćaja i prometa robe značajno su doprineli dobrom poslovnom rezultatu kojim možemo da se pohvalimo. Zato nam je drago što smo u prilici i mogućnosti da pomognemo kolege na drugim aerodromima u našoj zemlji. Višegodišnju saradnju sa Aerodrom Ponikve, danas nastavljamo, a planiramo i ubuduće intenzivno da sarađujemo – izjavio je Vlaisavljević.

On je ovom prilikom podsetio da je u cilju povećanja bezbednosti i sigurnosti vazdušnog saobraćaja na Ponikvama i unapređenja rada ove vazdušne luke, beogradski aerodrom u prethodnom periodu donirao računarsku i specifičnu aerodromsku opremu u vidu dva nova računara sa štampačima, 10 ručnih i 3 mobilne UHF radio-stanice, 2 repetitora sa po dve stanice, dva bloka PAPI svetala, vozilo „Caddy Furgon“, staru perimetarsku ogradu dužine 4.000 metara. U školskom centru beogradskog aerodroma tokom 2015. godine sprovedena je obuka zaposlenih sa Aerodroma Ponikve za različite profile, saopšio je Aerodrom Nikola Tesla.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Realno ako jedna Bavarska nema sopstvenu lovacku avijaciju ili sta znam, Bec koji ima duplo veci BDP od Hrvatske, ni ja u kontekstu NATO ne razumem potrebu razlicitih patuljastih EU drzavica da istu skupo placaju i trose desetine miliona evra godisnje na minimalno letenje.

02. Dec 2024.Pogledaj

Tomass na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Islo se na polovne jel novi jos ne bi doslii. Znami koliko je roj isporuke za noce Rafale i nove F 16.Bugarska i Slovacka jos nisu dobili svoje nove F 16. A narucili su ih prije nego hr Rafale. Ne brini za Hrz

02. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Znači cela ona priča kako se ide na polovne avione zbog rokova isporuke kako ne bi bilo "lufta u čuvanju VaP" je šuplja. I dalje ni vidim poentu zadržavanja nadzvučne komponente HV u kontekstu NATO, ali razumem želju da se ista zadrži.

02. Dec 2024.Pogledaj