BEG airport status
„Wizz Air“: 2015. godina u brojkama Rezime Viz era za 2015: Preko 400 linija do 118 destinacija u 38 zemalja /Foto: Wizz Air

„Wizz Air“: 2015. godina u brojkama

„Low-cost“ kompanija Viz er (Wizz Air) sumirala je poslovne rezultate za proteklu godinu. Izlazak na Londonsku berzu, promena izgleda aviona, porudžbina 110 A321neo na „Paris Air Show“ i ulazak u flotu prvog A321 kao jedinog aviona ovog modela u Evropi sa 230 putničkih mesta izdvojeni su kao najvažniji u 2015. godini, saopštio je danas Viz er.

U prošloj godini kompanija je u ponudi imala preko 400 linija do 118 destinacija u 38 zemalja.

Flotu je činilo 63 A320 i dva A321 koji su bili smešteni u 22 operativne baze širom Centralne i Istočne Evrope. Viz er je uspostavio četiri nove baze u prošloj godini – Tuzla, Debrecin, Košice i Lublin, a najavio je otvaranje 23. po redu u julu ove godine u rumunskom Jašiju.

Na kraju godine prevoznik je obavljao letove na 81 novoj liniji koja je uspostavljena 2015, a najavio je i 32 nove u 2016.

Prevezao je 19 miliona putnika u protekloj godini, što predstavlja povećanje od 3,2 miliona putnika u odnosu na kalendarsku 2014. Viz je dobio i 11 novih Erbusovih (Airbus) aviona i otvorio novih 400 radnih mesta, čime je broj zaposlenih u kompaniji porastao na 2.600.

Kompanija trenutno nudi 13 linija do 11 gradova u sedam zemalja sa dva aerodoma u Srbiji – u Beogradu i Nišu. Tokom 2015. sa ovih aerodroma ukupno je prevezao 456.879 putnika što predstavlja povećanje od 5,6 % u odnosu na godinu dana ranije.

Kompanija je promenila izgleda aviona i otvorila novi hangar za održavanje aviona na aerodromu u Budimpšti u avgustu zajedno sa školskim centrom za obuku i trening pilota i kabinskog osoblja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mile onaj stari na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Tuzno je sto niko ne primecuje da je stjuardesa dosla na sastanak a pilot nije ... Ispada da je film destimulisuci i za pilote i stjuardese - valjda je trebalo da bude hapy end-a ...

27. Mar 2025.Pogledaj

ноца na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Обавезно штиво за факторе у ВС који данас одлучују.... Можда нешто и науче...

27. Mar 2025.Pogledaj

Masiba na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Lepo i nevino vreme, gde niko nije obracao paznju na to da li se neko ''seksualizuje'' ili ''vrsi nuzdu'' vec je svrha bila ubacivanje minornog humora. Sta, stjuardesa je trebala da bude neka brkata tetka koja posto je u stranci ima pravo da otkaci pilota i nastavi da pusi u toaletu? A vojni pilot je…

27. Mar 2025.Pogledaj