BEG airport status
Burže 2015: Wizz Air kupuje 110 A321neo Sporazum podrazumeva otkazivanje 10 A320ceo

Burže 2015: Wizz Air kupuje 110 A321neo

Kompanija Viz er (Wizz Air) potpisala je Memorandum o razumevanju sa kompanijom Airbus koji se odnosi na kupovinu 110 A321neo sa početkom isporuke tokom 2019. godine.

Memorandum o razumevanju obuhvata i pravo Viz era za nabavku dodatnih 90 aviona. Novi avioni će zameniti postojeće kada oni budu vraćeni davaocima lizinga. U okviru potpisanog Memoranduma kompanija ima mogućnost zamene određenog broja aviona A321neo avionima A320neo, u zavisnosti od budućih potreba. Sporazum omogućava Viz eru otkazivanje deset aviona A320ceo koje je trebalo da dobije u 2018. godini u sklopu postojećeg ugovora sa kompanijom Airbus.

Vrednost potpisanog Memoranduma premašuje 12,5 milijardi američkih dolara, prema kataloškim cenama aviona, ali će pri realizaciji posla biti obezbeđen popust. Zaključenje sporazuma o naručivanju aviona će se obaviti po odobrenju uslova iz Memoranduma od strane Upravnog odbora kompanije, uspešnog okončanja pregovora o realizaciji kupoprodajnog ugovora i nakon odobrenja posla od strane akcionara Viz era.

– Razmatrali smo različite opcije za narudžbinu, ali je Airbus izneo najbolju ponudu koja uzima u obzir kombinaciju tipova aviona, njihovu efikasnost, podršku i cenu, tako da je bilo logično nastaviti ovu dugogodišnju saradnju sa njima kako bismo proširili naše tržište na celu Evropu i dalje. Naša porudžbina od 110 aviona A321neo će stvoriti osnovu za održavanje našeg širenja na duže staze, omogućivši nam da nastavimo da nudimo niske cene našim putnicima. – rekao je Jožef Varadi, izvršni direktor Viz era.

Po realizaciji porudžbina će uključiti nove A321neo sa promenjivom konfiguracijom putničke kabine i kapacitetom od 239 sedišta i standardnim razmakom od 18 inča.

Viz er je do sada primio 61 A320 od ukupno naručenih 112, među kojima je i visokokapacitetni A321 čija isporuka počinje u novembru. Isporuka preostalih aviona će biti umanjena za njih 10 koji su postali deo nove porudžbine, i nastaviće se do sredine 2018. godine.

Tango Six će uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavati svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove sa Buržea kliknite baner:

Burze_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@ Vogon it's not just an aircraft that was purchased. it is entire system that was purchased, entire new philosophy. so, yes, I consider this acquisition as justified one. years in front of us will definitely see placement of order for a brand new crafts. it will be easier to digest those ones when you…

02. Dec 2024.Pogledaj

Pajo na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Djuka, Srbofil zašto bi se bilo koja kako kazete "mala" zemlja EU ili NATO-a odrekla.svog prava da svoje oružane snage organizira i ustroji na nacin kako to sama hoće? To što ste dio saveza ne znači da se određene komponente morate odreći. Po vašem shvaćanju Belgija i Nizozemska ne bi trebale imati nadzvucne komponente, a…

02. Dec 2024.Pogledaj

Padobranac na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Ne bih se složio kako je to šuplja priča. Ostaje fakt kako novi ne bi došli još koju godinu, pa bi time vremenska praznina bila još i veća. Ovako 7 zrakoplova je tu, svaki mjesec stiže po jedan dodatni a obuka se uveliko provodi. Ono što jeste vidljivo ovdje, kako je priča sa izraelskim Baracima…

02. Dec 2024.Pogledaj

Vogon na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

(Google prevoditelj) Kao Mađar, ne vidim problem u tome da hrvatski narod održava let. Ne tako davno Srbi su govorili da žele kupiti dvadesetak aviona, jedan polovni kako bi brzo prešli na zapadni tip i jedan u novoj proizvodnji. Ako Slovačka s 5 milijuna stanovnika može održavati desetak novoproizvedenih, najmodernijih F-16V, to nije opterećujuće ni…

02. Dec 2024.Pogledaj

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj