BEG airport status
Karte Er Srbije za Njujork puštene u prodaju; Vučić: Ako to bude uspešno, otvaramo letove ka Torontu i Čikagu Početak prodaje avio-karata na direktnoj liniji Beograd-Njujork / Foto: Er Srbija

Karte Er Srbije za Njujork puštene u prodaju; Vučić: Ako to bude uspešno, otvaramo letove ka Torontu i Čikagu

Karte kompanije Er Srbije (Air Serbia)  za Njujork puštene su u prodaju prilikom otvaranja 38. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu.  Prvi direktan let srpske nacionalne avio-kompanije ka SAD biće 23. juna, najavila je Er Srbija.

Povratna karta za polaske iz Beograda trenutno se može kupiti po promotivnoj ceni od 399 evra u ekonomskoj i 2.499 evra u biznis klasi, sa uračunatim taksama i naknadama. Karte će po ovim cenama moći da se kupe samo u periodu od 18. do 24 februara. 

Nakon toga, cene će biti veće za oko 150 evra, odnosno iznosiće između 500 i 600 evra za ekonomsku klasu, izjavio je premijer Aleksandar Vučić na otvaranju.

Njujork
Red letenja po lokalnom vremenu / Ilustracija: Air Serbia

Letovima za Njujork su dodeljeni brojevi JU500 i JU501, isti brojevi leta koje je koristio Jat kada je pre 24 godine obavljao direktne letove za Njujork, poručeno je iz Er Srbije.

– Prodate su prve tri karte za prvi let ka Njujorku. Kupili su ih gospođa Marija Gaćeša koja ima i srpsko i američko državljanstvo, njegova ekselencija Kajl Skot, ambasador SAD u Beogradu i ja, tako da ćemo biti na tom prvom letu Njujork.

Ako to bude uspešno, i mislimo da će ljudi zaista da budu zadovoljni, onda ćemo da otvaramo nove letove ka Torontu i Čikagu – izjavio je premijer Vučić.

Osim premijera. otvaranju Sajma su prisustvovali predsednik Nadzornog odbora Er Srbije i gradonačelnik Beograda, Siniša Mali i generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, govori na otvaranju štanda Er Srbije na 38. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu / Foto: Er Srbija
Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, govori na otvaranju štanda Er Srbije na 38. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu / Foto: Er Srbija

A330-200

Ovom prilikom potvrđene su najave dolaska aviona A330-200 u maju ove godine, dok su se na promo-flajerima koji su danas pušteni u cirkulaciju našli 3-D renderi planiranog izgleda i dizajna kabinskog proizvoda (sedišta u ekonomskoj i biznis klasi).

Detalj sa promo-flajera: ekonomska klasa
Detalj sa promo-flajera: ekonomska klasa

 

Detalj sa promo-flajera: biznis klasa
Detalj sa promo-flajera: biznis klasa

U biznis klasi putnici će sedeti u kožnim tapaciranim sedištima koja će moći da se pretvore u ležajeve razvlačenjem na dužinu do 160 cm; biće omogućena usluga jela po zahtevu u bilo kom trenutku tokom leta a „in-flight enetertainment“ je planiran i za ekonomsku i za biznis klasu.

Putnici će za let ka Njujorku moći besplatno da prijave 2×32 Kg prtljaga.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

zi

samo budala ulaze kapital u posao za koji se unapred zna da ce biti neprofitabilan

Odgovori
Ga

Samo vi nesto tu niste razumeli!

Linija Beograd – New York „verovatno“ nece biti profitabilna neko vreme, ALI ta linija ce doneti drugim linijama vise posla i tako ce Air Serbia zaradjivati.

Primer: Jedan Crnogorac koji zivi u Americi leti do Beograda i onda od BG do Podgorice. Zarada je na liniji Brograd-Podgorica.
Da nema linije BG-NY taj Crnogorac bi leteo do Frankfurta i onda do Podgorice.
Znaci ova nova prekookeanska linija donosi Air Srbiji nove kliente!!! …Samo vi to neshvatate ili necete da shvatate

Sa

Samo pametan covek ulaze tudje pare u neizvestan posao u kojem sve rizike neuspeha drugi obezbedjuju i eventualno za iste placaju.

Pitanje je samo, ko (to mi)?

De

Pokušao rezervaciju NY BEG NY kad ono iznenađenje! Najjeftinija kombinacija u avgustu oko 1300 USD nudi se vansezonski (u februaru) „promo“ od 930 USD tako da pitam kud se dede taj „promo“ za 399 evrića za povratnu kartu? Izađite na sajt AS i pokušajte sami!

Odgovori
JG

Lufthansa na prekookeanskim letovima od prve i biznis klase (40 sedišta) zaradi više nego od ostatka aviona. Generalno ove letove izdržavaju ljudi koji putuju poslovno (ne samo biznis klasom), a ne turisti. Oni nemaju mogućnost da budu fleksibilni sa datumom putovanja, kartu ponekad plaćaju tri puta skuplje od ljudi koji sede pored njih. Troškove putovanja plaćaju kompanije i one će platiti razumnu cenu. Prava vrednost ovih letova će doći do izražaja kada se povežu sa letovima prema Srednjem Istoku, Aziji i Australiji.

Za Srbiju je ovo sjajna poslovna šansa, puno je lakše dovesti potencijalne investitore ako postoji direktan let.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Sivi na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

@Vladimir Nije ti dobra logika. Po tebi je onda i Kindzal skart jer je kleknuo pod Patriotom, Patriot je skart je kleknuo pod Iskanderom, Iskander je skart jer ga okinuo NASAMS, Su35 je obaran od ruskih i zapadnih raketnih sistema, Abrams je puko pod Lancetom a T-90 pod Javelinom. Sve je skart. Jedino pravo oruzje…

18. May 2024.Pogledaj

Amater na: [RAT U UKRAJINI] Rusija na severu Ukrajine otvorila novi front, još jedan uspešan ukrajinski raketni napad na Krim

Juče sam gledao snimke dronova veličine Cesne koji lete lagano iznada grada, lete, lete... Počnu da poniru... 15 sekundi sigurno traje... Padne na neko naftno postrojenje. Pre toga im ona dva poljoprivredna aviona pala na Studenjak Toliko su spori i uočljivi da se vide S-oči. Ono, naloži neke likove iz Civilne zaštite i stavi ih…

18. May 2024.Pogledaj

Djuka na: [RAT U UKRAJINI] Rusija na severu Ukrajine otvorila novi front, još jedan uspešan ukrajinski raketni napad na Krim

Dronovi? Satelit preleti, snimi, stanje se prosledi Ukrajini i odluci se da li vredi izvesti napad ili ne.

18. May 2024.Pogledaj

Милан na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

U slučaju Srbije, Hrvatske, BiH, Makedonije, Crne gore...ulaganje velikog novca u Avione je bacanje para. Air polis i tačka, pametnije je kupiti polovne F16 ili Miraže 2000 pa sa njima leteti nego kupiti Rafale i slikati se sa njima po pisti. Jel hoćemo avion koji donosi prevagu? Kupite F35! Nije tačno da kongres nebi odobrio,…

18. May 2024.Pogledaj