BEG airport status
Siniša Mali: Procena vrednosti „Nikole Tesle“ do kraja godine "Aerodrom Nikola Tesla usko grlo na planu razvoja Er Srbije"/ Foto: Air Serbia

Siniša Mali: Procena vrednosti „Nikole Tesle“ do kraja godine

Vladin savetnik za koncesiju aerodroma „Nikola Tesla“ biće kompanija „Lazard“, a procena vrednosti beogradskog aerodroma očekuje se do kraja godine, najavio je gradonačelnik Beograda i predsednik Nadzornog odbora Er Srbije, Siniša Mali prilikom konferencije za medije orgazizovane povodom obilaska aviona A330 koji će sutra imati svoj prvi let za Njujork.

– Kompanija „Lazard“ zajedno sa nama priprema dokumentaciju koja je neophodna da bi se kontaktirali potencijalni investitori, kako bi se što pre i krenulo u taj proces pronalaženja partnera za koncesiju aerodroma „Nikola Tesla“ – naveo je Mali kao odgovor na naše pitanje i dodao da se procena vrednosti aerodroma očekuje do kraja ove godine.

On je istakao da je aerodrom preuređen ali da će u budućnosti, kao i sada, sigurno predstavljati „usko grlo“ na planu razvoja Er Srbije.

– Letovima za Ameriku i eventualno novim letovima za Kanadu, polako ali sigurno neophodno je i da se aerodrom rezvija u pravcu Er Srbije. I hotelski smeštaj, i novi terminali, i satelitski terminali, i možda neka nova pista. Nama treba partenr koji zna da se bavi time, koji zna da upravlja aerodromom kako bismo podigli i nivo kvaliteta usluga – istakao je Mali.

Na naše pitanje da li se zbog juče najavljenih planova Vlade razmatra i kupovina novih širokotrupnih aviona, Mali nije želeo da precizira o kom broju aviona je reč.

– Naravo da razmišljamo o daljim koracima sa našim partenrima iz Etihada, ali ne bih ništa prejudicirao. Logično je kada imate jedan širokotrupni avion da onda otvarate mogućnosti da letite i sa drugim. Razmišljamo i o letovima za Kanadu i za Čikago i za neke druge destinacije, radimo analize o tome, ali nikakva odluka nije donesena. A sigurno je to logičan sled i nastavak neke buduće aktivnosti razvoja Er Srbije u budućnosti. Preponosan sam na ovaj A330. Ako smo uspeli ovo da uradimo, nema razloga da nemamo još 2 ili 3 takva, ali otom potom. Čim budemo imali nešto konkretno i kad budemo videli kako će ova linija da se pokaže u ekonomskom smislu, mi ćemo to i reći – naveo je Mali.

5e3148a1-92ec-4df4-ba94-1173c016b631 (1)
„Jat više ne postoji, počinje era Er Srbije“ / Foto: Air Serbia

Na konferenciji za medije organizovanoj povodom obilaska Er Srbijinog A330, osim gradonačelnika Siniše Malog, govorili su i direktor Er Srbije, Dane Kondić i potpredsednik Nadzornog odbora Er Srbije, Džejms Hogan.

– JAT više ne postoji, i sada počinje era Er Srbije, koja je vodeća kompanija na Balkanu, i iskreno govoreći trebalo bi da bude vodeći brend i u Evropi – naveo je Hogan i dodao da Srbija ne treba da bude samo čvorište za tranzit, već da je važno da se što više reklamira kao turistička destinacija, jer ima šta da ponudi.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Izvezeno je skoro 80 nora, Azerbejdzan je nedavno narucio 48, Kipar Tamnave, Alzir je hteo 72, ali nemamo sasije, plus da nije bilo ovog rata i da mozemo da uvezemo sasije do sada bi ih bilo znatno vise izvezeno, do sada ih je napravljeno oko 100, a moglo je duplo vise. Ova situacija nece trajati…

12. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N. Nedavno je država odustala od projekta solarne elektrane jer nisu znali da na lokaciji postoji čitavo jezero, tako da su ovakve usluge preko potrebne. Što se tiče aviona, Makedonija je kupila kontigent novih oklopnih vozila iz Amerike. Jel znate kako su stigli? Brodom do Grčke i onda vozom. Strategijski transportni avion služi za…

12. Dec 2024.Pogledaj

Vlad na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Boki, U slučaju kupovine takvog aviona on ne bi leteo samo za naše potrebe već i za potrebe trećih strana. Dakle, angažovanost bi mu bila na potrebnom nivou. Što se tiče izvoza naše namenske, pa taj avion se koristi i za dopremanje opreme koja se kupi za VS. I na kraju, iznamljivanje aviona svakako plaća…

12. Dec 2024.Pogledaj

Pavle na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

onda mora da postoji trzaj? kako to izgleda sa decjeg camca na naduvavanje?

12. Dec 2024.Pogledaj

Boki na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Jordan Izvoz nase namenske je previse mali da bi uopste razmisljali o kupvini heavy transportnog aviona. Sta ce nam previse skup za odrzavanje avion kada se jednostavno moze iznajmiti avion za koje troskove placa naravno kupac tog nauruzanja. Kada bi bilo posla za njega, pa i ajde da razmislimo o tome. Ovako za dva leta…

12. Dec 2024.Pogledaj