BEG airport status
Počela testiranja novog terminala zagrebačkog aerodroma U toku testiranje parkiranja A320 na novu stajanku i prilaz aviomostovima / Foto: Aerodrom Franjo Tuđman

Počela testiranja novog terminala zagrebačkog aerodroma

Zagrebački aerodrom protekla tri dana sprovodi prva testiranja novog terminala čije je otvaranje najavljeno za mart 2017. godine.

– Pod nadzorom „Operational Readiness & Airport Transfer“- ORAT tima sastavljenog od stručnjaka iz grupacije ADP, TAV i MZLZ, Međunarodna zračna luka Zagreb i Croatia Airlines od 20. do 22. prosinca provode prva testiranja parkiranja zrakoplova A320 na novu stajanku i pristajanje na aviomostove kojima će se ubuduće putnici ukrcavati i iskrcavati u/iz zrakoplova. – saopštila je zagrebačka vazdušna luka.

unnamed-2
U toku ispitivanje upravljanja operacijama i usklađivanje sa sigurnosnim standardima / Foto: Aerodrom Franjo Tuđman

Navodi se da je svrha ovih testiranja „ispitivanje upravljanja operacijama aviona u kontaktu s novim terminalom i usklađivanje sa reguliranim sigurnosnim standardima i standardima operativne efikasnosti, dogovorenim između Croatie Airlines i zagrebačkog aerodroma“.

– U navedenim će testiranjima svakodnevno sudjelovati više od 50 profesionalaca: posada zrakoplova i zemaljsko osoblje Croatia Airlinesa, MZLZ Upravitelj za sigurnost, aerodromsku zaštitu i koordinaciju operativnih procesa te MZLZ Zemaljske usluge za prihvat i otpremu zrakoplova. Testiranja su simulacije stvarnih operativnih uvjeta u dnevnim i noćnim satima.

Ovaj proces zajedničkog ispitivanja između MZLZ-a i svih dionika uključenih u operativne procese nastavit će se ravnomjernim ritmom sve do otvaranja novog putničkog terminala kako bi se zajamčila optimalna priprema svih zaposlenika koji sudjeluju u operativnim procesima. –

unnamed-3
Nastavak testiranja sve do otvaranja terminala u martu 2017. / Foto: Aerodrom Franjo Tuđman

Novi terminal zagrebačkog aerodroma rezultat je davanja u koncesiju ove vazdušne luke, o čemu je bilo reči i u analizama našeg redovnog kolumniste iz Zagreba, Alena Šćurica – „Lekcije iz regiona: Treba li Aerodrom Nikola Tesla dati pod koncesiju?“ i „Kuda bi trebao ići zagrebački aerodrom„.

unnamed

Komentari

z

Lep aerodrom,takoseto radi,ane sirit modularno stoputa i onda dobijes ruglo od aerodroma.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj