BEG airport status
Prvih devet polaznika iz Srbije završilo trogodišnju obuku u Etihad ervejzu "Po povratku u Beograd zauzeće menadžerske pozicije u Er Srbiji"/ Foto: Air Serbia

Prvih devet polaznika iz Srbije završilo trogodišnju obuku u Etihad ervejzu

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) obeležila je završetak obuke devetoro državljana Srbije u okviru programa za razvoj karijere kompanije Etihad ervejz (Etihad Airways).

– Grupi diplomaca su dodeljeni sertifikati na ceremoniji koja je održana u Al Raha Bič hotelu u Abu Dabiju, gde im se pridružilo oko 300 diplomaca iz Etihad ervejza i Er Sejšela. Milica Marjanović, Milica Bungin, Jovan Đukić, Stefan Radovanović, Ivan Bikić, Nikola Drenovac, Milan Milić, Aleksandar Jeličić i Iva Karadžić započeli su obuku u decembru 2013. godine, a sada su se vratili u Beograd gde će zauzeti menadžerske pozicije u Er Srbiji – navodi se u saopštenju srpskog nacionalnog avio-prevoznika.

Navedenih devet diplomaca su prvi iz Srbije koji su završili „Etihad Graduate Management Program” (EGMP) – kurs uveden 2013. godine sa ciljem razvoja ljudskih resursa koji traje od 24 do 30 meseci.

– Kurs uključuje četiri meseca osnovnog učenja o avio-industriji, nakon čega polaznici prolaze praktičnu obuku u ključnim oblastima poslovanja Etihad ervejza, a posle toga se specijalizuju za konkretne poslove u okviru avio-kompanije – saopštila je Er Srbija.

Ceremoniji diplomiranja prisustvovali su članovi višeg rukovodstva Er Srbije, uključujući i Davora Mišeljića, izvršnog direktora za saobraćaj i Majkla Jultena, direktora za usluge. Završetak obuke polaznicima je čestitao generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Da

Ljudi čestitam vam, nek je sa srećom! Želim vam puno uspjeha u radu

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj