BEG airport status
Prvih devet polaznika iz Srbije završilo trogodišnju obuku u Etihad ervejzu "Po povratku u Beograd zauzeće menadžerske pozicije u Er Srbiji"/ Foto: Air Serbia

Prvih devet polaznika iz Srbije završilo trogodišnju obuku u Etihad ervejzu

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) obeležila je završetak obuke devetoro državljana Srbije u okviru programa za razvoj karijere kompanije Etihad ervejz (Etihad Airways).

– Grupi diplomaca su dodeljeni sertifikati na ceremoniji koja je održana u Al Raha Bič hotelu u Abu Dabiju, gde im se pridružilo oko 300 diplomaca iz Etihad ervejza i Er Sejšela. Milica Marjanović, Milica Bungin, Jovan Đukić, Stefan Radovanović, Ivan Bikić, Nikola Drenovac, Milan Milić, Aleksandar Jeličić i Iva Karadžić započeli su obuku u decembru 2013. godine, a sada su se vratili u Beograd gde će zauzeti menadžerske pozicije u Er Srbiji – navodi se u saopštenju srpskog nacionalnog avio-prevoznika.

Navedenih devet diplomaca su prvi iz Srbije koji su završili „Etihad Graduate Management Program” (EGMP) – kurs uveden 2013. godine sa ciljem razvoja ljudskih resursa koji traje od 24 do 30 meseci.

– Kurs uključuje četiri meseca osnovnog učenja o avio-industriji, nakon čega polaznici prolaze praktičnu obuku u ključnim oblastima poslovanja Etihad ervejza, a posle toga se specijalizuju za konkretne poslove u okviru avio-kompanije – saopštila je Er Srbija.

Ceremoniji diplomiranja prisustvovali su članovi višeg rukovodstva Er Srbije, uključujući i Davora Mišeljića, izvršnog direktora za saobraćaj i Majkla Jultena, direktora za usluge. Završetak obuke polaznicima je čestitao generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Komentari

D

Ljudi čestitam vam, nek je sa srećom! Želim vam puno uspjeha u radu

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Sve varijante moguće modernizacije srpskih MiG-ova 29

Колико разумем, targeting platform је авион који означава циљ а firing platform авион који лансира наоружање.

23. Feb 2017.Pogledaj

Petronije na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Beli ti bas imas problem. Niko marsala vucica nije spominjao. Mala na kasicicu stize nora zato sto ne daju pare za.nabavku, inace odlicna haubica za te pare. po pitanju lazara sam jako skeptican, ali necu da prejudiciram. Alas, jos je nepoznanica...maketarstvo sam spomenuo jer su na standu skoro sve makete, marsala ni jednom. Na ovom…

23. Feb 2017.Pogledaj

Joca na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Patria je 100% licenca tako da to Hrvatska ne moze da reklamira kao svoj proizvod,nesto slicno kao fiat 500l kod nas samo u vojnoj indistriji,nisam siguran u kojim kolicinama smeju da prodaju.Sto se tice m95 degman postoji samo prototip napravljen jos krajem 90-tih,on vise zivi kao projekat modernizacije m84 kao verzije m84as i ab kod…

23. Feb 2017.Pogledaj

Beli na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Nema ih na sajmu! Djuro Djaković je fabrika a ne proizvod. Ta fabrika pravi Patriju po licenci. Patrija je Finski proizvod i koliko ja znam Hrvati smeju u njevoj fabrici samo za sebe da proizvode a nemogu da izvoze! Degman? Čuo sam za njega, ali gde je on, kome je ponudjen, koji su planovi? ...prazna…

23. Feb 2017.Pogledaj