BEG airport status
Prvih devet polaznika iz Srbije završilo trogodišnju obuku u Etihad ervejzu "Po povratku u Beograd zauzeće menadžerske pozicije u Er Srbiji"/ Foto: Air Serbia

Prvih devet polaznika iz Srbije završilo trogodišnju obuku u Etihad ervejzu

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) obeležila je završetak obuke devetoro državljana Srbije u okviru programa za razvoj karijere kompanije Etihad ervejz (Etihad Airways).

– Grupi diplomaca su dodeljeni sertifikati na ceremoniji koja je održana u Al Raha Bič hotelu u Abu Dabiju, gde im se pridružilo oko 300 diplomaca iz Etihad ervejza i Er Sejšela. Milica Marjanović, Milica Bungin, Jovan Đukić, Stefan Radovanović, Ivan Bikić, Nikola Drenovac, Milan Milić, Aleksandar Jeličić i Iva Karadžić započeli su obuku u decembru 2013. godine, a sada su se vratili u Beograd gde će zauzeti menadžerske pozicije u Er Srbiji – navodi se u saopštenju srpskog nacionalnog avio-prevoznika.

Navedenih devet diplomaca su prvi iz Srbije koji su završili „Etihad Graduate Management Program” (EGMP) – kurs uveden 2013. godine sa ciljem razvoja ljudskih resursa koji traje od 24 do 30 meseci.

– Kurs uključuje četiri meseca osnovnog učenja o avio-industriji, nakon čega polaznici prolaze praktičnu obuku u ključnim oblastima poslovanja Etihad ervejza, a posle toga se specijalizuju za konkretne poslove u okviru avio-kompanije – saopštila je Er Srbija.

Ceremoniji diplomiranja prisustvovali su članovi višeg rukovodstva Er Srbije, uključujući i Davora Mišeljića, izvršnog direktora za saobraćaj i Majkla Jultena, direktora za usluge. Završetak obuke polaznicima je čestitao generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Komentari

D

Ljudi čestitam vam, nek je sa srećom! Želim vam puno uspjeha u radu

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj