BEG airport status
Direktor niškog aerodroma: Produženje piste moguće tek za šest godina, kada se izmesti železnička pruga "Pegasus" i "Easy Jet" potencijalni konkurenti kompanijama "Wizz Air" i "Rayanair" u Nišu / Foto: Screenshot

Direktor niškog aerodroma: Produženje piste moguće tek za šest godina, kada se izmesti železnička pruga

Planirano produženje piste na aerodromu „Konstantin Veliki“ biće moguće tek kada se izmesti železnička pruga koja se nalazi nedaleko od niške vazdušne luke, izjavio je direktor niškog aerodroma, Vladica Đurđanović, gostujući na televiziji „Kopernikus“.

– Kada dođe do izmeštanja železničke pruge, a to se najavljuje za 2022. ako se ne varam, može doći do produžetka piste. Mi smo to u Planu detaljne regulacije definisali sa otprilike 300 metara što će omogućiti i da najveći avioni sleću na niški aerodrom – objasnio je Đurđanović.

Odgovarajući na pitanje da li postoji još zainteresovanih low-cost kompanija koje bi letele iz Niša, on je naveo da bi „Pegasus“ i „Easy Jet“ mogli da budu potencijalni konkurenti kompanijama „Wizz Air“ i „Rayanair“ na ovom aerodromu.

– Tačno se zna koliko u Evropi ima low-cost kompanija. Par njih koje bi možda bile zainteresovane su „Pegasus“ za letove ka Istambuli i „Easy Jet“ koja drži područje Engleske. Ali o tom potom. I ovo je za sada dovoljno za Niš i niški region jer ove dve kompanije („Wizz Air“ i „Rayanair“) nikada ne dolaze na aerodrom da otvare mali broj destinacija nego postepeno razrađuju saobraćaj – objasnio je Đurđanović.

On se osvrnuo i na popunjenost linija kompanije „Wizz Air“ iz Niša u proteklih godinu dana i mogućem povećanju linija ovog prevoznika.

– Godinu dana je normalan period za razradu linija. Ako ta linija za to vreme drži popunjenost putničkih kabina od 90%, kao što je u Nišu, oni će razmotriti i povećanje njihovog avio-saobraćaja sa tog aerodroma – naveo je Đurđanović.

Govoreći o mogućnostima niškog aerodoma za kargo saobraćaj, direktor „Konstantina Velikog“ najavio je da će u narednom periodu na niški aerodrom stići i „cargo loader“ naručen iz Italije.

Iz Niša trenutno postoje dve linije mađarskog „low-cost“ prevoznika –  za Malme i za Bazel. Od 1. avgusta ova kompanija leteće i za Memingen i Ajndhoven, a od 20. avgusta i za Dortumund. Za 4. septembar najavljen je početak linije irske kompanije „Rayanair“ za Berlin, a zatim i za Vece kod Dizeldorfa za 30. oktobar, Bratislavu za 31. oktobar i Bergamo kod Milana za 1. novembar.

O strategiji privlačenja kompanija da lete iz Niša i razvoju kargo saobraćaja, Đurđanović je krajem aprila govorio za Tango Six:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@Nenad N Isto sam pomislio, a Pakistan ima PVO kineske i Italijanske proizvodnje. Ovde je rec ne o vaduhoplovstvu nego o politiziranju situacije.Cudno da se insistira kako je , od navedenih tipova aviona koji su, navodno. oboreni, samo Rafal "los" .A oboreni Su-30 je dobar kao i MiG-29?

08. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@Vladimir Pise tacno u kojem mestu je nadjena kineska raketa, pogledajte na karti, to je na 300 km od baze odakle leti Rafale.To nije dokaz nicega. Nema nikakvih podataka iz Pakistana jer je to zatvorena zemlja nedemokratskog tipa.

08. May 2025.Pogledaj

Duka na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

Ja sam bio jedan od likova koji su pisali ovde ranije, vise puta da je bolje da smo uzeli nesto Kinesko poput J10c... Jeftinije 4 puta a sa pravim naoružanjem i taktikom i bolji od Rafala...Ako smo vec uzeli fk3 od Kineza i stigao je, price da nam se kineski avioni ne bi mogli isporučiti…

08. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@aps @Vladimir Vase licne politicke simpatije veze nemaju sa avijacijom, a Rafal jeste jedan od najboljih aviona danasnjice. Srusen je i F-16 od strane vojske republike srpske pa to ne znaci da je los. Cak je PVO SRJ srusilo i F-16 i F-117,jer u vazdusnim borbama igra uloga i srecni splet okolnosti, ne samo kvalitet…

08. May 2025.Pogledaj

Vladimir na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

Strasno... Pri tome Indija ima na sva usta izvikane METEOR (!) rakete, koje mi tesko mozemo nabaviti. A ni sa njima, ni sa "mocnim RBE2 AESA(!)" i strasnim SPECTRE(!) sistemom za ometanje ne moze da parira jeftinom osrednjem kinesko-pakistanskom avionu, koji sama Kina ni ne koristi jer ima mnogo bolje. Sta da se susretne sa…

08. May 2025.Pogledaj