BEG airport status
Finansijska transakcija grupacije „Etihad Airways Partners“ od 700 miliona dolara nagrađena za inovativnost Priznanje EAP-u za inovativnu transakciju godine po oceni "Airfinance Journal" / Foto: Etihad Airways

Finansijska transakcija grupacije „Etihad Airways Partners“ od 700 miliona dolara nagrađena za inovativnost

Finansijska transakcija grupacije „Etihad Airways Partners“ (EAP) u vrednosti od 700 miliona dolara iz 2015. godine dobila je treću po redu međunarodnu nagradu – priznanje za inovativnu transakciju godine od publikacije „Airfinance Journal“, saopštio je bliskoistočni prevoznik.

Nagrađeni sporazum o izdavanju obveznica sa rokom dospeća od pet godina obuhvata Etihad ervejz, njegov ogranak „Etihad Airport Services“ i pet avio-kompanija, strateških partnera Etihad ervejza – Er Berlin, Er Srbiju, Er Sejšele, Alitaliju i Džet erevejz – u okviru grupacije EAP.

Iz Etihada podsećaju da je putem instrumenta za finansiranje pod nazivom „Etihad ervejz partners BV“, grupacija uspešno prikupila 500 miliona dolara, a potom i dodatnih 200 miliona dolara koji će biti iskorišćeni kako za kapitalna ulaganja tako i za investicije u flotu, refinansiranje obaveza –  u zavisnosti od individualnih potreba svake poslovne organizacije.

– Nekoliko aspekata ovog aranžmana je impresioniralo sudije, a naročito sposobnost da se ugovori finansiranje bez obezbeđenja. Aranžman je još impresivniji jer je sklopljen u okruženju pogoršanih uslova na tržištu dužničkih hartija – objasnio je Džef Hern, vršilac dužnosti urednika „Airfinance Journal“.

„Airfinance Journal“ je globalni autoritet u oblasti finansijskih transakcija u vazduhoplovstvu, koji povezuje avio-kompanije i izvore kapitala pružajući vesti, analize i intervjue. Među pretplatnicima su avio-kompanije, aerodromi, banke, finansijske institucije, lizing kompanije, agencije za kreditiranje izvoza, advokati, rukovodioci fondova i konsultanti, rečeno je u Etihadu.

Priznanje grupaciji EAP uručeno je u Majamiju na godišnjoj dodeli nagrada ovog časopisa.

Nagradu je primio Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, zajedno sa svojim finansijskim timom, uključujući i finansijskog direktora Džejmsa Rignija i direktora novčanih transakcija Grupe, Rikija Tiriona.

– Džejms i njegov tim su veoma naporno radili da bi doprli do međunarodne poslovne zajednice i pokazali prednosti poslovnog modela koji jasno pokreće veću operativnu efikasnost u teškom ekonomskom okruženju, naročito zato što ovakva strategija nikada nije isprobana niti testirana – izjavio je Hogan na uručenju nagrade.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj