BEG airport status
Etihad Airways: Spekulacije o izlasku iz Er Srbije netačne – ostajemo partneri "Etihad jeste i ostaće u potpunosti posvećen strateškom partnerstvu sa većinskim vlasnikom Er Srbije" / Foto: SEAS

Etihad Airways: Spekulacije o izlasku iz Er Srbije netačne – ostajemo partneri

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) oglasila se povodom spekulacija poslednjih dana da bi mogla da se povuče iz Er Srbije (Air Serbia).

 – Spekulacije u vezi sa promenom investicije Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group – EAG) u Er Srbiji i podrškom koju Grupa pruža svojoj partnerskoj srpskoj kompaniji potpuno su netačne i bez osnova. Etihad jeste i ostaće u potpunosti posvećen strateškom partnerstvu sa većinskim vlasnikom Er Srbije, Vladom Republike Srbije. Od svog ponovnog pokretanja, pre samo tri godine, srpska nacionalna avio-kompanija transformisana je u profitabilnog i održivog avio-prevoznika, najboljeg u svojoj klasi. – saopštio je Etihad ervejz. 

Komentari

V

Hvala na ovoj informaciji

Odgovori
P

Ma nije moguće da Miša Brkić piše gluposti…

Odgovori
R

Ljudi u ovoj zemlji ko da navijaju da Air Srbija propadne. Ista prica i za Sartid, NIS, Fiat, ista prica i za MIGove. Kao da je svaka firma koja ima kakvu takvu tehnologiju i rad, neprijatelj. Pa sta i ako ih subvencionisu. Kao da je najbolje da u ovoj zemlji svi skupljamo bobice i lekovito bilje, i da nam je to industrija.

Sve ove price me podsecaju na moj zivot u propaloj socijalistickoj zgradi, u kojoj sam nekad ziveo, sa uvek besnim i nezadovoljnim komsijama koji su se na sve zalili, a niko nikad prstom nije mrdnuo ni da pocisti hodnik. Mlad i naivan pokusah da organizujem krecenje hodnika i zamenu sijalica. Auuu, belaja…a sto, a kako, ko si ti da organizujes, sigurno si se ugradio, to je skupo, a sto ne interfon, a sto ne vrata prvo, a vidi lift, ti oces hodnik, a meni krov prokisnjava…osta hodnik neokrecen, i sve raspalo i dalje, oni kukaju i dalje, a ja srecom kupih nov stan. E to je Srbija…

Odgovori
N

Hehe…naravoucenije,kupiti air serbia u jednon pravcu

i

Sve tačno. U Srbiji je bilo kakav ozbiljan poslovni sistem, koji zahteva puno učenja i stalno usavršavanje, neprijatelj države i naroda. Ovde je glavna fora da se baviš poljoprivredom ali ni za živu glavu da ne koristiš moderne tehnologije ili inovacije nego sve isto kao što su radili naši askurđeli. Pa kad godina izda a prinosi iznevere, a ti lepo kod stranaca u fabriku da izvlačiš kablove ili pleteš čarape za 200 evra mesečno. Sve što je malo kompleksnije i tehnološki zahtevnije od toga treba uništiti (a pre toga ga okupati u medijskoj kanalizaciji).

B

@Nebojsa
To nije resenje problema.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj