BEG airport status
Drugi Pioneer 300 u Srbiji

Drugi Pioneer 300 u Srbiji

ZEMUN POLJE – Nastavljamo sa premijerama novih letelica u Srbiji. Danas vam predstavljamo još jednog Italijana čiji je stariji brat pre nekoliko godina obesmislio rekreativno letenje avionima američke proizvodnje sedamdesetih.

IMG_20130404_183507

Italijanska firma “Alpi Aviation” sa svojim organkom u Hrvatskoj koji se bavi proizvodnjom ultra-lakih vazduhoplova definitivno zadovoljava kriterijume i onih najzahtevnih kupaca na našem trzištu. Još jedan ultra-laki avion iz familije Pioneer stigao je u Srbiju. U pitanju je Pioneer 300 registarske oznake YU-A024 i biće baziran na letelištu 13.maj.

Treba napomenuti da se za isporuku sprema još jedan avion P-300 koji će krajem sledeće sedmice stići na aerodrom Vojka. Sa dolaskom ove dve letelice zaokruzena je priča o dolasku novih ul-ova za ovu sezonu.

IMG_20130404_184514

Pionner 300 je uglavnom izradjen od drveta dok su pojedini delovi presvučeni staklenim i ugljeničnim vlaknima. Noseća konstrukcija motora (kavez) izrađena je od čeličnih cevi i pričvršćena zavrtnjima za trup aviona. Stajni trap je uvlačeći – prednji tricikl.

Pogonjen je motorom Rotax 912 ULS snage 100 KS. Maksimalna brzina aviona je 270 km/h, brzina krstarenja 250 km/h, minimlna brzina 60 km/h dok je masa praznog aviona 285 kg.

Za kraj posebno ističemo da se za izgled aviona pobrinuo Miloš Mihić koji je dizajnirao originalnu šemu koja je aplicirana uz pomoć posebnih nalepnica.

IMG_20130404_184423
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ve

    Milos Mihic treba da uradi dizajn za mig29 sa likovima nasih poginulih heroja 1999. Po uzoru na poljske mig 29

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

    27. Nov 2024.Pogledaj
    27. Nov 2024.Pogledaj

    PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj