BEG airport status
[MEBA 2014] Tango Six u Etihad Residence demonstratoru

[MEBA 2014] Tango Six u Etihad Residence demonstratoru

DUBAI – Etihad, pionir luksuznog putovanja za one koji lete komercijalno predstavio je pre nekoliko meseci svoj odgovor na pitanje da li je moguće iskusiti prestiž poslovne avijacije u putničkom avionu. Industrija je bila iznenađena, budući putnici su čekali još jednu stpenicu više a Tango Six je danas imao priliku da se uveri u mekoću kreveta i rashlađenost šampanjca.

 
 
IMG_1429
 
Iako je MEBA 2014 u Dubaiju isključivo konferencija posvećena poslovnoj avijaciji pojavili su se i regionalne, tj. globalne aviokompanije. Nastup Qatar Airwaysa i Emirates Airlinesa je bio uobičajen u pogledu njihovih first class opcija ali ono što je bilo zapaženije i što je izazvalo daleko veće interesovanje bio je nastup Etihad Airwaysa. Ponuđen je potpuno nov koncept putovanja na standardnim komercijalnim linijama. U punoj veličini predstavljene su kabine novog Airbusa A380 čija se isporuka očekuje ovih dana.
 

„The Residence by Etihad“

 
IMG_1432
 
IMG_1433

Trosobna rezidencija, sa dnevnim boravkom, spavaćom sobom, velikim duplim krevetom i pravom tuš kabinom, pruža putnicima apsolutnu privatnost tokom leta. Namenjena je za dva putnika kojima su na usluzi i batleri trenirani u Londonskom Savoy hotelu. Za konfor dnevnog boravka, spavanja u pravom krevetu tokom leta i tuširanja pred sletanje, treba izdvojiti oko 20.000 dolara u jednom pravcu na relaciji Abu Dabi – London.
 
IMG_1431
 
Druga kabina je „The Apartment by Etihad“. Odvojena prostorija sa foteljom, krevetom, ormarićem sa ogledalom i mini barom. Kabina koja pruža apsolutnu privatnost tokom leta. U varijanti za jednu osobu ili dve delimično spojene kabine za dve osobe. Očekivana cena za apartman je oko 5.000 dolara, takođe na relaciji Abu Dabi – London.
 
IMG_1440
 
IMG_1438
 
Na sve ovo treba dodati i prednosti samog Airbus A380, aviona koji ima značajno smanjenu buku i vibracije u kabini ali i pritisak kabine koji je mnogo prijatniji za putnike. Premijerni let novog aviona sa Rezidencijom i Apartmanima očekuje se 27. decembra na relaciji Abu Dhabi – London, što je oko 7 sati leta. Ukoliko bude prihvaćen od strane putnika svakako treba očekivati da Etihad ovu ponudu proširi i na druge destinacije do kojih se leti 10 do 15 sati – Azija, Australija, USA/Kanada i Latinska Amerika.
 
IMG_1454
 
IMG_1457
 
U svetu poslovne avijacije malo je očekivano da komercijalni (airline) operateri imaju šta da ponude ali je novi Etihadov koncept definitivno pomerio granice.
 
 
[colored_box color=“yellow“]

1795194_300711366801986_1750254247958454717_o
 
Tango Six izveštaji iz Dubaija realizovani su uz saradnju sa AirDB-om.

AirDB je nova aplikacija za iOS platformu sa stalno ažuriranom i detaljnom bazom podataka poslovnih aviona. Na jednom mestu možete naći uvek relevantne podatke o svakom modelu aviona Bombardiera, Cessne, Dassaulta, Embraera, Gulfstreama i drugih. Ono što posebno izdvaja ovu aplikaciju od drugih na tržištu je mogućnost uporednog prikaza performansi izabranih letelica.

Za download i više informacija posetite AirDB prezentaciju.[/colored_box]
 
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj

NS Posmatrac na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

A400M bi se koristio najvise i verovatno iskljucivo kao transportni avion. Za prevoz pripadnika VS u razne mirovne misije, vezbe u inostranstvu i sl. Drugo za izvoz proizvoda namenske industrije. Za prevoz kupljene opreme i oruzja za VS. Prevoz spasilaca, sasilacke opreme, humanitarne pomoci, prevoz gradjana iz ugrozenih drzava i sl. Za sve prevoze za…

13. Mar 2025.Pogledaj

Perko na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Bulatovic Nebojsa Niko nece da kupuje tanker, to sigurno, ali da ispravimo nejasnocu, moze da se dopuni nad Srbijom jer tanker svakako ne leti u pravoj liniji vec kruzi. Postoji nekoliko obrazaca iliti "patterna" ili procedura prilaza i dopune. Zanimljiva tema zapravo.

13. Mar 2025.Pogledaj