BEG airport status
Počinje čišćenje Karavele Prva četiri volontera sutra u akciji

Počinje čišćenje Karavele

Dugo najavljivana akcija čišćenja Karavele u Muzeju vazduhoplovstva-Beograd počinje u utorak u 9h. Ekipa od oko 10 stručnjaka i entuzijasta ukloniće biološke naslage na spoljnoj strani aviona i opraće ga.

Akcija će trajati tri dana, 16, 17. i 18. juna, a rezultat je dogovora koji su entuzijasti postigli sa upravom Muzeja u aprilu.

Svakog dana će učestvovati po četiri volontera koji su priliku za to dobili putem prijava na Facebook grupi „Prijatelji avio-muzeja“.

Na istom mestu ubuduće će moći da se pronađu i informacije o daljim aktivnostima u vezi sa pružanjem pomoći Muzeju vazduhoplovstva-Beograd, kao što je nabavka delova za eksponate i aviolimarskog alata koja je dogovorena na jednom od sastanaka entuzijasta i uprave Muzeja.

– Grupa vazduhoplovnih entuzijasta i prijatelja muzeja osnovana je kako bi se pomoglo Muzeju u očuvanju vazduhoplovne kulturne baštine Srbije i bivše Jugoslavije. Entuzijasti će u saradnji sa stručnjacima Muzeja dobrovoljnim radom pomagati u zaštiti, konzervaciji i restauriranju muzejske postavke. – kaže novinar Zoran Kusovac, osnivač ove Facebook grupe.

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi:

11351426_10206327791931056_163578268_n

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ai

To treba ODMAH zabraniti, zvati Glavni Štab, zvati dežunog Vazduhoplovstva u Zemun, Jabuka1 odma poslati jedinici vojne policije, sve te hipike treba poapsiti oni su u službi belosvetskih ujdurmi koje želeajne proizvodnje Karavele, žele izvaditi mikrofone i trake na kojima su zapisi Savke i Mike Tripala pa možda i Đemala Bijedića, oni su bili ko i Hebrang kontrarevolucija i radili su sve da potkopaju Rankovića pa i kada su oni osnovali novu Službu Hrvatsku mi smo već radili na svojoj novoj Službi.. nemojmo dozvoliti pranje arhiva najmanje 70 godina svi koji žele da peru i čiste arhive moraju da budu uhapšeni !!

Odgovori
Ve

Ovaj je načisto puko ili ga je grom probudio iz groba, čoeče, pa ni Staljin mu nije do kolena ..

?!

Ko ti se popišao na mozak?

Dr

U moje vreme ovałve kao AirBag mi smo tretirali kao medicinski experiment, taj je zreo da ga se razmatra u Petrijevoj posudi.. ko je s njim imao posla njemu ni kuga nebi teško pala..

Odgovori
Hr

To je sigurno neki provokator. Još je i čuo za Savku i Tripala – šta bi njemu trebalo da čuje za njih da nije neki udbaš?

Ja bih to vezao za motor od muzejskog Fijata pa ako se ikad izloži – da i taj smutljivac vidi svetlo dana. Inače – nek istruni k’o kabina od Lajtninga!

Odgovori
Ai

U Centralni izvršni komitet sovjeta ušlo je 35 boljševika, 104 menjševika i 99 esera.
A ja sam od nih još jedini živ i u snazi, Bogu hvala !

la

pazite se cuvara da ga ne hranite jer se oseca ko majmun.

Odgovori
Za

Ako volonterke stvarno izgledaju kao na slici onda računajte da ću i ja da pomognem.

Odgovori
YU

Naravno da ima volonterke, još i tuku ko neće da se zabavlja sa njima.

Of

Na pocetku price avion je trebalo da peru volonteri i prijatelji muzeja koji su se u par navrata prijavljivali za taj dogadja na FB stranici Prijatelji Muzeja!Kasnije se ispostavilo da taj „volonterski“ pokusaj u zemlji Srbiji ipak nije tako cedan.Avion ce da peru „strucnjaci“(poznanici administratora stranice).

Odgovori
Vl

Ofk,

Ti zlonamerna trolina. Poznatog porekla.

Svaki dan, na zahtev Muzeja, uz tri totalna volontera, mora da bude jedan „stručnjak“. To su njihovi uslovi.

A tebi smeta što će neko, napokon, makar malo da pokrene priču sa mrtve tačke.

Već viđeno. Elementarno dragi Dr Votsone ili možda neko drugo, ovde poznato prezime???!!!

Be

.Nećemo dopustiti onima koji se vežu i sa crnim vragom protiv slobode Muzeja i muzejske nezavisnosti, ne samo sa crnim, nego i zelenim i žutim vragovima … Nećemo dopustiti onim koji se povezuju sa svima protivnicima muzejske samostalnosti, ne samo povezuju nego im se nude, ne samo da im se nude nego im se prodaju za Judine škude, kao što se i sami hvale da dobivaju dotacije iz svih centara svijeta, gdje imaju čiste avio exponate a povezuju se od strane avijatičarskih ekstremista, do koje kakvih lažnih pilota, pseudo aviomehaničarskih obmanjivača koji nam danas propovijedaju velike ideje čistim exponatima i slobodnim danima za ulaz entuzijasta.“ Ofk mi smo uz tebe cela familija !

YU

Dobro je da se krenulo sa mrtve tačke, ne obazirite se na zlurade komentare, sretan rad
momci!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj