BEG airport status
Video: Zakazuje se dodatni termin za čišćenje Karavele Muzej i entuzijasti u pregovoru za utorak, 23. jun

Video: Zakazuje se dodatni termin za čišćenje Karavele

Posle trodnevnog angažmana volontera i stručnjaka iz Muzeja vazduhoplovstva-Beograd, čišćenje jednog od eksponata koji se nalazi u najlošijem stanju gotovo je privedeno kraju. Za to će, kako kažu iz organizacije, biti neophodan još jedan dan. Muzej je predložio da to bude utorak, 23. jun.

Rezultati pranja aviona su mogli da se vide već posle prvog dana akcije, u utorak, 16. juna koji je zbog nesporazuma u organizaciji praćen burnim reakcijama volontera i njihovim odlaskom iz Muzeja. Kasnije, tokom srede i četvrtka, međutim, sve je nastavljeno po planu (možete videti u našoj galeriji) i najveći deo površine aviona je očišćen. Direktor Muzeja, Zoran Radojević, kaže da je za potpuno belu Karavelu neophodno dodatno pranje:

– Sve je bilo po planu. Dosta smo dobro stigli da uradimo, a da ne oštetimo već oštećenu boju na Karaveli. Pojedine sekcije aviona su nam bile nedostupne. Trup je u radijusu, pa je, takođe, teže oprati ga i zbog toga nam je potreban još jedan dan. Treba nam dva dana da se malo odmorimo, ali nastavićemo i Karavela će biti čista do utorka. –

Četiri zainteresovana volontera koji žele da pomognu mogu da se prijave putem Facebook grupe „Prijatelji avio-muzeja“ gde će ujedno moći i da se informišu u vezi sa organizacijom i radom u okviru ove akcije.

Kako je izgledao početak akcije i prvi rezultati pranja ovog muzejskog eksponata možete pogledati u videu:

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi:

11351426_10206327791931056_163578268_n

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Za

Za svaku pohvalu je ova akcija! Najviše zaslužuju dobrovoljci koji su dokazali da kad se može i hoće, a za pohvalu je i Muzej koji je imao razumevanja za volontere i Tango Six za detaljne izveštaje sa akcije.

Karavela je po slici zablistala u odnosu na ranije. Samo nastavite, povežite se sa drugim muzejima koji imaju Karavele kao što su Burže i Tuluz, da jednog dana Karavela dobije stari sjaj i zasluženi krov nad glavom! Svaka čast, ponosan sam na vas!

Odgovori
YU

Baš lepo! Mislim da bi trebalo što više osmišljavati ovakve akcije i naravno sprovoditi ih, što češće boraviti u muzeju!

Odgovori
Dr

Sve pohvale i zahvalnost svima koji su svojom dobrom voljom i snagom ucinili mnogo da Caravelle SE 210 zablista. Pitam se a i vas da li muzej ima ikakve obaveze da sve izlozene avione koji su napolju odrzava?

Odgovori
Vl

Jos samo da vidimo sta cemo sa YU-AKF (onaj stari dobri 727)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj