BEG airport status
Hogan: Investiranje u druge kompanije promoviše konkurenciju Novi premijum salon i A380 sa Etihad Rezidencijom na letu do Melburna/ Foto: Etihad Airways

Hogan: Investiranje u druge kompanije promoviše konkurenciju

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) najavila je da će u maju otvoriti premijum salon na aerdoromu u Melburnu, kao i da će od 1. juna uvesti letove do ovog grada avionom A380 sa Etihad Rezidencijom.

Poslovni ručak u Melburnu – „City Business Luncheon“  Etihad je iskoristio i za promociju sopstvenog modela poslovanja. Predsednik i generalni direktor Etihada, Džejms Hogan je u obraćanju grupi od 500 gostiju u prostorijama fudbalskog kluba Melburn siti još jednom istakao da je „model investiranja u vlasničke udele u drugim avio-kompanijama stvorio novu snagu u globalnom avio-saobraćaju koja štiti i promoviše konkurenciju“.

Iako je konkurentnost Etihada često pod optužbama da je nelegalna zbog mogućih državnih subvencija Ujedinjenih Arapskih Emirata, Hogan koristi svaku priliku da je ispromoviše, što je nesumnjivo samo još jedan trn u oku američkim prevoznicima, ali sve više i evropskim vlastima.

– U svetu mega-konektora i mega-alijansi, nemoguće je takmičiti se sam na globalnoj sceni. Regulatorna ograničenja, visoki troškovi ulaska i moć etabliranih avio-prevoznika stvaraju visoke barijere.

Etihad ervejz je morao da sve izgradi od nule i da investira u celokupnu infrastrukturu koja je potrebna jednoj globalnoj avio-kompaniji. Prema tome, osim očigledne investicije u iznosu od više milijardi dolara u vazduhoplove i motore, to znači i investiranje u ljude, investiranje u tehnologiju, investiranje u nepokretnu imovinu i investiranje u naš brend. Za Etihad ervejz, to je takođe značilo investiranje u partnere – izjavio je Hogan.

Iz kompanije poručuju da je Etihad uspostavio kod-šer saradnju sa 49 avio-kompanija i stekao  manjinske udele u kompanijama Virdžin Australija, Alitalija, Džet ervejz Er Srbija, Er Sejšeli i Er Berlinom.

Podsećamo, nemački sud je krajem 2015. godine prvobitno zabranio 26 od ukupno 31 kod-šer leta Er Berlina i Etihada, što je driektno posledica tenzije koja postoji između američkih i evropskih avio-kompanija sa jedne strane i naglo rastućih, bliskoistočnih prevoznika – Etihada, Emirata (Emirates) i Katar ervejza (Qatar Airways) sa druge strane.

Odluka je na kraju ipak preinačena i dozvoljeno je da se kod-šer letovi obavljaju do kraja zimske sezone – 26. marta.

U Etihadu, međutim, navode  da sva njihova kod-šer partnerstva opstaju na korist oba avio-prevoznika, kao i da je povećanje prometa obostrano.

–  Virdžin Australija, na primer, već duže vreme prima više putnika iz naše mreže nego što joj donosi. Zatim, Alitalija je 2014. godine bila na rubu propasti. Nalazimo se na trogodišnjem putovanju sa Alitalijom i postižemo sve ciljeve. To je sada kompanija koja je neprepoznatljiva u odnosu na prethodno stanje – i koja nudi nov konkurentski izbor za putnike ka Italiji i iz ove zemlje – objasnio je Hogan.

Kliknite na baner za grupisane postove o sukobu američkih i bliskoistočnih aviokompanija:

47480602101798.GDxMxgR7O5ASynyZVN0w_height640

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj