BEG airport status
Završen prvi dan Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope SEAS 2016 320 delegata iz celog sveta i više od 60 predstavnika međunarodnih avio-kompanija na prvom SEAS / Foto: SEAS

Završen prvi dan Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope SEAS 2016

Prvom danu Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope (SEAS) u organizaciji Tango Sixa prisustvovalo je 320 delegata iz celog sveta i više od 60 predstavnika avio-kompanija. Na panelima i pojedinačnim izlaganjima keynote prezentera govorilo se o trenutno aktuelnim vazduhoplovnim temama u jugozapadnoj Evropi – koncesijama i privatizacijama aerodroma, MRO-u, kao i o HEMS-u, tehnološkim inovacijama u vazdušnom saobraćaju.

Skup su uvodnim izlaganjima otvorili predsednik Nadzornog odbora Er Srbije i gradonačelnik Beograda, Siniša Mali i predsednik i generalni direktor Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation group), Džejms Hogan.

15541225_1516577868356829_3380991731240634109_n
Er Srbija ostvarila najbolji „turnaround“ u istoriji – Džejms Hogan / Foto: SEAS

Govoreći o tome zašto strategija partnerstva kroz sticanje manjinskih udela u avio-kompanijama funkcioniše i omogućuje ostvarenje sinergije u saradnji Etihad ervejza i njegovih partnera, Hogan se osvrnuo na razvoj Er Srbije i naglasio da je to „najbrži oporavak jedne avio-kompanije u istoriji“:

– Sa 20 letelica, 500 nedeljnih letova i 2,5 miliona putnika tokom prošle godine, Er Srbija je zauzela vodeću poziciju među malim avio-kompanijama u Evropi. Ove godine smo dostigli stratešku prekretnicu i postali jedina avio-kompanija iz jugoistočne Evrope koja leti u SAD. Što je još značajnije, Er Srbija je profitabilna i donosi sve veće prihode putem razvoja dolaznog turizma. –

Siniša Mali govorio je o strateškom partnerstvu Er Srbije i Etihad ejviješn grupe.

– Lično sam veoma ponosan na našu saradnju. Radna snaga u Srbiji je bez premca, a naši partneri iz Etihada su to prepoznali, pa je otvoreno 600 novih radnih mesta u Er Srbiji i dodatnih 300 pri Etihadu u Abu Dabiju. – izjavio je Mali.

15392768_1516579311690018_3411898677352556720_o
„Kod-šer partnerstva izuzetno važna“ / Foto: SEAS

Tokom svog učešća na panelu posvećenom budućnosti vazduhoplovstva u regionu centralne i istočne Evrope, Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije i Mihalis Kuveliotis, finansijski direktor Ejdžijan erlajnsa (Aegean Airlines) su naglasili značaj kod-šer saradnje i prilagođavanja brzim promenama u ovoj oblasti.

Tokom prvog dana samita, govorio je i Jakob Fankenštajn , regionalni direktor marketinga kompanije Boing (Boeing Commercial Airplanes), koji je pružio uvid u regionalnu i globalnu prognozu razvoja tržišta – posebno se osvrćući na tržište danas i u naredne dve decenije.

– Boing priznaje izuzetan značaj ovog regiona – izjavio je Fankenštajn i dodao da prosečna godišnja stopa rasta (CAGR) komercijalnog avio-saobraćaj u jugoistočnoj Evropi prevazilazi evropski prosek. On je naveo neravnomerni ekonomski rast kao najveći izazov sa kojim se industrija suočava, u ovom regionu i širom sveta.

Prvog dana SEAS-a održan je i panel o MRO-u na kome su o svojim iskustvima govorili predstavnici Jat Tehnike, Adria Tehnike i kompanije „Prince Aviation“. Govorilo se i o HEMS-u, Internet marketingu u vazdušnom saobraćaju, privatizacijama i koncesijama aerodroma u regionu.

Samit je održan pod pokroviteljstvom „Sabre Corporation“ i Er Srbije, a skup je bilo moguće pratiti i uživo putem sajta Telegrafa.

Galeriju fotografija možete pogledati na Facebook stranici Tango Six portala.

 

fb_cover-1

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj