BEG airport status
Srbija tokom naredne godine predsedava Stalnom komisijom EUROCONTROL-a Predsednik Stalne komisije biće direktorka Direktorata civilnog vazduhoplovstva Mirjana Čizmarov / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Srbija tokom naredne godine predsedava Stalnom komisijom EUROCONTROL-a

Srbija će predsedavati Stalnom komisijom EUROCONTROL-a tokom 2018. godine, saopšteno je iz Direkotrata civilnog vazduhoplovstva.

Kako navode, predsednik Stalne komisije biće direktorka Direktorata civilnog vazduhoplovstva Mirjana Čizmarov, dok će funkciju potpredsednika komisije obavljati pomoćnik direktora Predrag Jovanović. Takođe, predsednik Komiteta menadžmenta biće načelnik odseka za licenciranje Zlatko Miščević.

– Stalna komisija EUROCONTROL-a predstavlja države članice na najvišem rukovodećem nivou. Stalna komisija formuliše opštu politiku i odgovara za odluke i regulatorne funkcijeEUROCONTROL-a. Komisija takođe odobrava godišnji budžet EUROCONTROL-a, petogodišnji program rada, donosi propise koji se odnose na finansijska, pravna i kadrovska pitanja. Komisija imenuje generalnog direktora EUROCONTROL-a i donosi konačne odluke o godišnjim računima agencije. – objašnjavaju iz Direktorata.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Vidi, ili se ne slazemo po prakticnoj upotrebi takve klase aviona, ili ja nesto nisam ispratio bas najbolje. Vecina kargo aviona u svetu jesu prepravljeni veci putnicki avioni. U globalu govoreci tu se slazemo. Ko nije video iste na aerodromima do sada nije bio na internacionalnom aerodromu. Ali šta Srbija ima od toga (i od…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Milos77 U toku pandemije, najveću ulogu su imali civilni avioni. Sve firme koje prevoze teret avionom, koriste u 90% slučajeva prepravljene putničke avione. Zašto? Zato što je tako najjbolje. Ugovori za naoružanje su komercijalnog tipa, ako neko ne može nešto da isporuči, onda ne treba ni da se kupuje, vrlo jednostavno. Da je to tako…

14. Mar 2025.Pogledaj

Zarkovac na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Herkules nacionalne garde New York-a je napravljen 1971. Redovno leti na misijama za juzni pol.

14. Mar 2025.Pogledaj

Vlado na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Što se tiče uticaja sankcija na prodaju ruskog naoružanja pogledati kome Kina prodaje oružje. Azerbejdžan i Sudan kupuju kineske avione, a Tadžikistan i Uzbekistan pvo sisteme. Dakle ne samo da su im uzeli kupce, već su ušli i u Centralnu Aziju donedavno rusko dvorište.

14. Mar 2025.Pogledaj
14. Mar 2025.Pogledaj