BEG airport status
Er Srbija i Atlas Global potpisali kod-šer sporazum – ispituju se mogućnosti za širu saradnju „JU“ kod na letovima kompanije Atlas Global između Istanbula i Beograda od 15. marta / Ilustracija: Air Serbia

Er Srbija i Atlas Global potpisali kod-šer sporazum – ispituju se mogućnosti za širu saradnju

Er Srbija (Air Serbia) i turski avio-prevoznik Atlas Global (AtlasGlobal) dogovorili su poslovno partnerstvo koje obuhvata kod-šer sporazum i „ispitivanje mogućnosti za saradnju u okviru programa za česte putnike, kao i zajedničko korišćenje premijum salona obe kompanije“, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

– Početnu fazu partnerstva čini kod-šer sporazum koji podrazumeva uključivanje „JU“ koda Er Srbije na nove dnevne letove avio-kompanije Atlas Global između istanbulskog Aerodroma Ataturk i Beograda, koji će početi od 15. marta. Posle ove faze i nakon zvaničnih odobrenja, Er Srbija će dobiti kodove i na međunarodnim letovima kompanije Atlas Global na tržištima Rusije, Moldavije i Kuvajta na Bliskom istoku, kao i na domaćim letovima kompanije ka dodatnim destinacijama u Turskoj, sve preko Istanbula. Zauzvrat, kompanija Atlas Global poboljšaće povezanost uključivanjem svog „KK“ koda na odabranim regionalnim letovima Er Srbije u Jugoistočnoj Evropi i na prekookeanskim letovima do aerodroma JFK u Njujorku. – rečeno je u Er Srbiji.

Dodaju i da će obe avio-kompanije, takođe, ispitivati mogućnosti za saradnju u oblasti programa za česte putnike, uključujući i mogućnost sticanja milja na kod-šer letovima i uzajamni pristup premijum salonima na Aerodromu Nikola Tesla i istanbulskom Aerodromu Ataturk za putnike koji imaju to pravo.

– Letovi kompanije Atlas Global na liniji Istanbul-Beograd, koji se obavljaju avionom iz porodice A320, omogući će putnicima Er Srbije direktne letovima do ekonomskog i kulturnog centra Turske nakon obustavljanja direktnih letova Er Srbije 14. marta. – izjavila je Semra Erener Ozalčin, izvršna direktorka za komercijalu kompanije Atlas Global.

Generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić, izjavio je da je ovo partnerstvo proširilo doseg Er Srbije na 127 gradova.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Neobicna odluka da air serbia prestane da leti zbog slabe popunjenosti kabine,pa atlas ce da leti sa a 321???? A pegasus i turkish nastavljaju liniju….

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj