BEG airport status
Montenegro erlajns u prvih šest meseci prevezao više od 250 hiljada putnika; U letnjoj sezoni očekuje se preko 350 hiljada Ostvareno 3.209 letova u redovnom i čarter saobraćaju / Foto; Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u prvih šest meseci prevezao više od 250 hiljada putnika; U letnjoj sezoni očekuje se preko 350 hiljada

Kompanija Montenegro erlajns u prvih šest meseci ove godine prevezla je 250.296 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 20.639 putnika ili 9% više u odnosu na isti period prethodne godine, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, ovaj rezultat ostvaren je na 3.209 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 200 letova više u odnosu na prošlu godinu:

– Porast broja putnika na povećanom obimu saobraćaja prati i porast prosječne popunjenosti putničke kabine, koja ove godine u posmatranom periodu iznosi 65%, što je za 3% više u odnosu na 2017. godinu.

Preliminarni poslovni rezultat za prvo polugodište ove godine je bolji za blizu 2 miliona eura u odnosu na prošlu, uprkos rastu cijene goriva koji je prouzrokovao povećanje troškova po tom pitanju u iznosu od 1,2 miliona eura. –

Montenegro erlajns tokom juna prevezao 64.500 putnika / Foto: Montenegro Airlines

U junu mesecu Montenegro erlajns je prevezao ukupno 73.305 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 10.387 putnika ili 16.5% odsto više nego u junu prošle godine, pri čemu se porast beleži i u redovnom i u čarter saobraćaju, navodi taj avio-prevoznik i dodaje:

– U mreži 15 redovnih linija, Montenegro erlajns je tokom juna prevezao 64.500 putnika, što je za 8.803 putnika više u odnosu na uporedni period prošle godine. Destinacije koje su bilježile najveći rast su Kopenhagen sa faktorom popunjenosti putničke kabine od 83%, zatim London 82%, Beograd 75%, Sankt Peterburg 73% i Moskva 71%.

Montenegro erlajns je u čarter saobraćaju prevezao 4.972 putnika, što je za 2.321 putnika više u odnosu na isti period prošle godine. Ostatak putnika je prevezen u code-share saobraćaju sa partnerima te avio-kompanije. –

Kako ističu iz Montenegro erlajnsa u planu je da se u toku ove letnje sezone, u periodu od 01. juna do 30. septembra, preveze više od 350.000 putnika.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj