BEG airport status
Montenegro erlajns u prvih šest meseci prevezao više od 250 hiljada putnika; U letnjoj sezoni očekuje se preko 350 hiljada Ostvareno 3.209 letova u redovnom i čarter saobraćaju / Foto; Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u prvih šest meseci prevezao više od 250 hiljada putnika; U letnjoj sezoni očekuje se preko 350 hiljada

Kompanija Montenegro erlajns u prvih šest meseci ove godine prevezla je 250.296 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 20.639 putnika ili 9% više u odnosu na isti period prethodne godine, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, ovaj rezultat ostvaren je na 3.209 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 200 letova više u odnosu na prošlu godinu:

– Porast broja putnika na povećanom obimu saobraćaja prati i porast prosječne popunjenosti putničke kabine, koja ove godine u posmatranom periodu iznosi 65%, što je za 3% više u odnosu na 2017. godinu.

Preliminarni poslovni rezultat za prvo polugodište ove godine je bolji za blizu 2 miliona eura u odnosu na prošlu, uprkos rastu cijene goriva koji je prouzrokovao povećanje troškova po tom pitanju u iznosu od 1,2 miliona eura. –

Montenegro erlajns tokom juna prevezao 64.500 putnika / Foto: Montenegro Airlines

U junu mesecu Montenegro erlajns je prevezao ukupno 73.305 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 10.387 putnika ili 16.5% odsto više nego u junu prošle godine, pri čemu se porast beleži i u redovnom i u čarter saobraćaju, navodi taj avio-prevoznik i dodaje:

– U mreži 15 redovnih linija, Montenegro erlajns je tokom juna prevezao 64.500 putnika, što je za 8.803 putnika više u odnosu na uporedni period prošle godine. Destinacije koje su bilježile najveći rast su Kopenhagen sa faktorom popunjenosti putničke kabine od 83%, zatim London 82%, Beograd 75%, Sankt Peterburg 73% i Moskva 71%.

Montenegro erlajns je u čarter saobraćaju prevezao 4.972 putnika, što je za 2.321 putnika više u odnosu na isti period prošle godine. Ostatak putnika je prevezen u code-share saobraćaju sa partnerima te avio-kompanije. –

Kako ističu iz Montenegro erlajnsa u planu je da se u toku ove letnje sezone, u periodu od 01. juna do 30. septembra, preveze više od 350.000 putnika.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dragan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Odličan tekst kao i uvek od stručnog kolege..veliki pozdrav.

18. Mar 2025.Pogledaj

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj