BEG airport status
[NAJAVA] Jedanaesti Novogodišnji kup maketara u Muzeju vazduhoplovstva; Očekuje se oko 600 maketa Ove godine na takmičenju se očekuju učesnici iz Poljske, Rusije, Slovačke, Mađarske, Italije, Rumunije, Bugarske i ostalih zemlja iz regiona / Foto: Muzej vazduhoplovstva Beograd

[NAJAVA] Jedanaesti Novogodišnji kup maketara u Muzeju vazduhoplovstva; Očekuje se oko 600 maketa

Jedanaesti Novogodišnji kup maketara u organizaciji Maketarskog kluba Oluj biće održan u Muzeju vazduhoplovstva 15. i 16. decembra ove godine, a tema ovogodišnjeg takmičenja je Prvi svetski rat, saopšteno je iz Muzeja vazduhoplovstva.

Kako za Tango Six ističe kustos Muzeja vazduhoplovstva i član maketarkog kluba Oluj Darko Mladenovićočekuje se oko 600 maketa što je više nego prošle godine, a najmlađi imaju mogućnost da učestvuju u maketarskim radionicama:

– Očekujemo veću posetu nego prošle godine kada smo imali 480 prijavljenih maketa. Sada već imamo više prijavljenih ljudi s tim što treba imati u vidu da se dva dana pred događaj prijavi još njih, a očekujemo oko 600 maketara. –

Prva radionica pod nazivom „Povratak osnovama“ godine će biti posvećena najmlađim maketarima u uzrastu od 7 do 12 godina, a planirana je za 15. decembar sa početkom u 12 časova, u trajanju od tri sata, kažu iz Muzeja i dodaju da će moderator biti afirmisani maketar iz Slovenije Bine Logar.

Spremne maketarske radionice za najmlađe / Foto: www.miniatures.si

– Za sve učesnike su obezbeđene Revell makete za rad i potreban pribor i alat. Učešće na radionici je besplatno. Broj učesnika je ograničen.

Ove godine na takmičenju se očekuju učesnici iz Poljske, Rusije, Slovačke, Mađarske, Italije, Rumunije, Bugarske i ostalih zemlja iz regiona. – ističu iz Muzeja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Zo

kako prijaviti dete od 13g. za takmičenje početnika za subotu 15.12.

Odgovori
Ig

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj