BEG airport status
Kompanija easyJet uspostavila liniju Bazel-Beograd, Tri puta nedeljno do Švajcarske Očekuje se da će na novoj liniji već tokom tekuće letnje sezone saobraćati 11,000 putnika / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Kompanija easyJet uspostavila liniju Bazel-Beograd, Tri puta nedeljno do Švajcarske

Prvi let kompanije easyJet na liniji između Bazela i Beograda dočekan je danas na Aerodromu Nikola Tesla, saopšteno je sa beogradskog aerodroma.

Letovi na novouspostavljenoj liniji obavljaće se tri puta nedeljno, utorkom, četvrtkom i nedeljom avionima A320, kažu sa „Tesle“ i dodaju:

– Očekuje se da će na novoj liniji već tokom tekuće letnje sezone saobraćati 11,000 putnika. Linija je namenjena poslovnim putnicima iz regiona, kojima će dostupnost Beograda biti fleksibilnija, ali će privući one putnike koji dolaze u kratku turističku posetu ili u posetu porodici i prijateljima.

Ovim letovima broj destinacija koje avio-kompanija easyJet obavlja sa Aerodroma Nikola Tesla povećava se na tri. Uspostavljanjem letova između Beograda i Ženeve u januaru 2014. godine, easyJet je povezao Beograd i Švajcarsku, a od 10. avgusta počeće i letovi za Berlin. Letovi će se obavljati tri puta nedeljno, ponedeljkom, sredom i petkom, a očekuje se da će na ovoj novoj liniji 8.500 putnika saobraćati već tokom tekuće letnje sezone. –

Ovim letovima broj destinacija koje easyJet obavlja sa „Tesle“ povećava se na tri / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Tom prilikom, direktor komercijalnog poslovanja i marketinga Aerodroma Nikola Tesla Miodrag Mirković istakao je dosadašnje uspehe Aerodroma:

– Sa uvećanjem prometa putnika od 9% i više od 5.34 miliona putnika u 2017. godini, Aerodrom Nikola Tesla jedini je aerodrom iz regiona koji se nalazi na listi 100 najprometnijih u Evropi. U prvoj polovini 2018. godine opslužili smo oko 2.5 miliona putnika, što je 7% više nego u istom periodu prošle godine. Pre samo desetak dana dva puta u toku nedelje oborili smo rekord u dnevnom broju putnika, koji sada iznosi 23.335 putnika.

Uz dosadašnje rezultate i procenjeni porast broja putnika u čarter saobraćaju do kraja letnje sezone od oko 25% u odnosu na prošlu sezonu, očekujemo još jednu rekordnu godinu. –

Linija je namenjena pre svega poslovnim putnicima iz regiona / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ne

Sve je to lepo i pozdravljam. Samo se pitam kada ce ta aviokompanija i ryanair otvoriti svoja vrata i za pilote sa srpskim pasosem. Svetli primer je wizz i koliko znam niko vise od eu prevoznika koji lete u srbiju

Odgovori
ce

U Ryanu vec lete piloti sa Srpskim pasosem.

Ne

Da, svi koji imaju jos neko drzavljanstvo, ljudi sa samo srpskim pasosem nemaju nikakvu sansu u rajanairu. Iz prve ruke, provereno

Ni

Nije istina, jedan moj komsija iz Nisa leti za njih i to odnedavno!

Ne

Ajde ga pitaj pa mi otkrij tajnu kako je uspeo. Ja zadovoljavam sve kriterijume i aplicirao sam pa sam zbog srpskog pasosa odbijen. Imam i ja prijatelja iz bg koji ce uskoro da krene da leti za njih ali ima eu pasos pored srpskog…

Pe

Bravo Beograde!

Odgovori
Vl

Čestitam Beogradu!
Može li samo neko da mi pojasni termin region?
Sofija nas je odavno prestigla..

Odgovori
Pe

Da je bas odavno nije…prestigla nas je tek pre godinu ili dve kad je tamo poceo rat izmedju FR i W6. Pre toga je bila na nivou Beograda ili ispod.
A i vrapci vec znaju da je region pojam za ex-yu

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj