BEG airport status
Mihajlović: Niš novo sedište „Aerodroma Srbije“; U planu i još novih manjih aerodroma Cilj da Aerodromi Srbije budu operater svim novim aerodromima

Mihajlović: Niš novo sedište „Aerodroma Srbije“; U planu i još novih manjih aerodroma

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je da će Vlada razvijati regionalne aerodrome u zemlji i da će zato Niš, u kome se nalazi drugi po veličini aerodrom, postati sedište preduzeća Aerodromi Srbije, prenosi Tanjug.

Kako navode, Mihajlovićeva je istakla da je sedište tog preduzeća prethodno bilo u Beogradu, a da je „plan da Aerodromi Srbije budu operater svim novim aerodromima“:

– Mi danas imamo „Nikolu Teslu“ koji je u koncesiji i u koji se ulaže najmanje 700 miliona evra, a koji beleži pet miliona putnika. Takođe, imamo i niški aerodrom koji ima 300 hiljada putnika, a u koji država nastavlja da ulaže jer hoće da to bude rezervni aerodrom.

Imamo i Kraljevo koje je konačno postalo mešoviti aerodrom i imaće avione od leta. U tom smislu, preduzeće koje smo tada formirali Aerodromi Srbije, formirali smo da bude operater svim tim aerodromima. Dakle, svim novim aerodromima koje ćemo imati, a imaćemo još manjih aerodroma. –

Tom prilikom, Mihajlovićeva je naglasila i da će država nastaviti da ulaže u „Konstantina Velikog“:

– Vlada Srbije je već ulagala u niški aerodrom, a uložiće još 240 miliona dinara i plus izgradnja tornja će koštati pet miliona evra.

Došli smo i do zaključka da je vrlo važno da se u skladu sa zakonima dodatno ulaže u određene linije koje mogu da pomognu razvoj celog niškog kraja.

Zbog toga ministarstvo očekuje od grada i niškog aerodroma da predlože potencijalne rute od javnog značaja koje bi vlada mogla finansijski da pomogne i raspiše tender za one koji mogu da se bave prevozom tih ruta. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ni

    Znači ZM ne zna ni sa subvencijama od 5 mil evra godišnje da razvija aerodrom. Očigledno je da oni koji su znali, više nisu tu.

    Odgovori
    Be

    @Niski

    Ma ne zna ona nista! Za razliko od nje ovde na forumu ima dosta strucne elite koja zna sve i svasta.

    Pe

    Predlog, nek AS uzme A380, pa lepo INi-BEG-UZC-kraljevo-INI….

    Odgovori
    С

    Тако је Петроније!!!
    А380, него шта?!? Пошто су већ почели да пишу будалаштине на А330, могу и на А380 да ставе „Крстић и син“, нек запосле мајстор Крстића за главног стјуарда и сина му за капетана, пошто имају озбиљног искуства, уз путнике би могли да извозе и живу прасад, коју ће син вешто хватати по локалним аеродромима Србије. За ракију и „пребијање у натури“ не треба ни да помињем, то се подразумева, јесмо ли људи или нисмо….

    Odgovori
    Pe

    Da, isto ti dodje ironija i aronija ;)

    Mi

    Koliko je meni poznato izgradnju tornja ne finansira Vlada Srbije, nego SMATSA iz svojih sredstava.

    Odgovori
    Be

    @MihajloM

    Koliko je meni poznato drzava Srbija ima najveći udeo u SMASTI.

    Je li ti stvarno misliš da ona jednostavno moze da kaze da je Srbija ulozila novac u nešto u šta je zapravo ulozila na primer KokaKola ili neka druga privatna kompanija?

    …zna ona zašto je to rekla, ne boj se!

    Pe

    @beli
    Beli,jos jednom se raspitaj o SMATSA… Nije bas kao sto mislis

    Ma

    @beli: jednostavan odgovor: moze! Moze da prica svasta (i ona i cela ekipa) bez ikakvih posledica… i to obilato koristi: prica svasta, i zamisli… bez ikakvih posledica.

    Be

    @Petronije

    Nemam vremena za to. Objasni mi ti koliki je procenat drzave Srbije, drzave Crne Gore i drugih.

    Iskreno te pitam.

    Ma

    @Beli

    Koliko je meni poznato, SMATSA delja lovu iz EUROCONTROL-a, nije baš da je štampa kao Topčider, a i njima polaže račune. Što će reći da, pošto sa INI lete WIZZ, RyanAir i SwissAir, Evropljanima prilično znači da aerodrom ima modernu opremu.

    Da se država oko tog aerodroma izašta pitala i odlučivala, na pisti bi još zjapili krateri od NATO bombi. Ali nije moglo da se podnese ni da lokalci nešto sami na mišiće i pamet uspevaju pa mrse računicu, moralo je da se zajaše odmah čim je progledalo. E zato ćemo da propadnemo i kao država i kao društvo, a i treba. Ovde se uspeh ne prašta.

    Be

    Niko od vas mi još nije dao konkretan odgovor!

    ZZ

    SMATSA je neprofitabilna organizacija za nadzor i kontrolu vazdusnog saobracaja, isto kao sto su NAV Canada, Eurokontrol itd.
    Dakle same sebe finansira, i nije finansirana od strane drzave.. Drzava jeste osnivac ali ne znaci da pare koje idu za izgradnju tornja idu iz drzavne kase.

    St

    Ljudi,shvatite ozbiljno stvari.Kako mislite da bez aerodroma prebacimo papke i nogice za Kinu!

    Odgovori
    mr

    Aerodromi Srbije mogu da budu investitori i vlasnici turisticko-sportskih aerodroma u RS-BIH.RS-BIH je pokrivena mrezom internac.i regionalnih aerodroma iz Hrvatske, koja je EU i NATO, sto predstavlja dodatnu politicku barijeru za civilni saobracaj.Postoji prostor za i za samostalan i za integrisan razvoj sa tim centrima.Aerodrom Trebinje moze biti operativan u van zimsko vreme,po ugledu na slicne u Vojvodini,a u turistickoj sezoni moze biti pomocni aerodrom Cilipima,pa i Tivtu.
    Region Srpske Hecegovine RS-BIH je slabo integrisan sa Srbijom,i postoji politicka potreba za ocuvanjem drzavnih i nacionalnih interesa, u granicama ekonomskih mogucnosti, a centar regiona je grad Trebinje.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

    27. Nov 2024.Pogledaj