BEG airport status
Red Bull Air Race u Rovinju Napetost među takmičarima pred treću trku u sezoni

Red Bull Air Race u Rovinju

Sledeća u nizu trka svetskog šampionata Red Bull Air Race biće održana u Rovinju 30. i 31. maja. Na osnovu dosadašnjeg toka takmičenja, ali i sudeći po rezultatima sa prošlogodišnjih trka, trenutno prvoplasirani na tabeli, Pol Bonam, mogao bi da je doživi kao šansu za revanš.

– Ono što je najracionalnije u ovim situacijama jeste da se zaboravi sve što se do sada desilo u sezoni i da se sledeća trka u Hrvatskoj vozi kao da je prva. Ne možemo da budemo potpuno sigurni u uspeh, jer je konkurencija veoma jaka. – kaže Bonam.

FO-1EANFG34H2511
Posle Abu Dabija i Japana, na redu je Hrvatska

Na osnovu bodova sakupljenih u prethodne dve trke ove sezone, Pol Bonam u Rovinj dolazi sa 6 poena vođstva u odnosu na drugoplasiranog Australijanca – Met Hol trenutno ima 18 poena.

Iza njih dvojice nalaze se: branilac titule Najdžl Lem (8 poena), Nemac Matis Dolder (7 poena), Kanađanin Pit Meklaud (7 poena), Francuz Nikolas Ajvanof, Austrijanac Hanes Arč (5 poena) i Japanac Jošihajd Muroja (4 poena).

red bull 2
Očekuju se navijači iz Nemačke i Austrije

Ono što se već sad prognozira jeste to da će Bonam pokušati da se revanšira austrijancu Hanesu Arču za prošlogodišnju tesnu pobedu u ovom hrvatskom gradu. Naime, Arč je bio brži za 0, 08 stotinki. Rezultat je bio 59, 012 sekundi za Arča i 59, 097 sekundi za Bonama.

Bonam koji je prošle godine u generalnom plasmanu zauzeo treće mesto, do sada je zabeležio 17 pobeda u karijeri. Međutim, nikada nije osvojio tri vezane trke u sezoni. To je za sada jedino uspeo bivši dupli svetski šampion, Amerikanac Majk Mengold u sezoni 2005. godine.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj